Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti: "Paljonko sänkysi maksoi?"
Ihan vitusti.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Ponttina noihin erillisiin patjoihin on myös se, että erilliset runkopatjat mahdollistaa sen hard/mediun patjojen käytön molemmille.
Toihan on ihan gauheeta. Nukkua nyt puoliks kovan ja puoliks pehmeen patjan välissä toisen hanurissa kiinni.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti: Toihan on ihan gauheeta. Nukkua nyt puoliks kovan ja puoliks pehmeen patjan välissä toisen hanurissa kiinni.
Täh. Mikäs kiehnaaja sä olet. Sinne omalle puolella palataan takaisin yksin, kun se 25 sekuntia ja tuijotus on suoritettu.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Kai Nalo kirjoitti:
elco kirjoitti: "Paljonko sänkysi maksoi?"
Ihan vitusti.
Ihan vitusti sängystä olisi mielestäni viisi numeroa.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti: Ihan vitusti sängystä olisi mielestäni viisi numeroa.
Teillä rahamiehillä ei tunnu missään. Meillä hoitovapaapersaukisilla nelinumeroinen on vitusti.

Mut ei sit kyllä kadutakaan. Huono jenkkisänky kun oli huonompi kuin intin telaketjupatja. Auts.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Toihan on ihan gauheeta. Nukkua nyt puoliks kovan ja puoliks pehmeen patjan välissä toisen hanurissa kiinni.
Täh. Mikäs kiehnaaja sä olet. Sinne omalle puolella palataan takaisin yksin, kun se 25 sekuntia ja tuijotus on suoritettu.
Eipäs kun makuuhuoneen lämpötila pidetään näppärästi noin 18-19 asteessa, jotta pyllyssä kiinni nukkumisella on tarkoitus.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:pyllyssä kiinni nukkumisella
Ei pysty ei kykene. Iholla nukkuminen ei oo mun juttu. Pitää olla tilaa ja rauhaa.
Brotonia Bum
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 26.01.2010 20:57

Viesti Kirjoittaja Brotonia Bum »

Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:pyllyssä kiinni nukkumisella
Ei pysty ei kykene. Iholla nukkuminen ei oo mun juttu. Pitää olla tilaa ja rauhaa.
Oliko tämä kysymys?

Iholla nukkuminen onnistuu jos on oikea iho. Ei se helpolla löydy.
Itsellänikin on saman asian kanssa vaikeutta.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No nyt kävin makoilee sängyissä. Joustinpatjat on täysin ulkona pelistä, ne halvemmat eli kuitenkin kovimmat mitä oli (en siis käynyt Unikulmassa) oli liian pehmeitä ja miljoonaa en maksa sellaisesta joka on kehitetty avaruussukkulassa tai räätälöidään just omalle peffalle. Runkosängyistäkään innostunut, vaikka muutama oli lähellä.
Jyskin vaahtomuovipatja jollain superhengittävällä petarilla oli paras kombo mitä löysin. Suomeksi sanottuna kaikki muut tuntui liian pehmeiltä tän prinssin perseen alle.

Muutenkin oon aatellut jo ennen kokeilua että hommaisin vain kehikon johon vaahtomuovipatja ja sitten hyvä petari päälle. Livetestaus tukee kristallipallosta onkimaani teoriaa. Liian pehmeä sänky saa alaselän kipiäksi.
Brotonia Bum
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 26.01.2010 20:57

Viesti Kirjoittaja Brotonia Bum »

Dumis kirjoitti:No nyt kävin makoilee sängyissä. Joustinpatjat on täysin ulkona pelistä, ne halvemmat eli kuitenkin kovimmat mitä oli (en siis käynyt Unikulmassa) oli liian pehmeitä ja miljoonaa en maksa sellaisesta joka on kehitetty avaruussukkulassa tai räätälöidään just omalle peffalle. Runkosängyistäkään innostunut, vaikka muutama oli lähellä.
Jyskin vaahtomuovipatja jollain superhengittävällä petarilla oli paras kombo mitä löysin. Suomeksi sanottuna kaikki muut tuntui liian pehmeiltä tän prinssin perseen alle.
No, jo oli sanallinen tehtävä. Nää on just inhottavia kysymyksiä.
Ei tosta kysymyksestä ota selvää, mutta joskus vaan vika voi olla muuallakin kuin sängyn koostumuksessa.
Viimeksi muokannut Brotonia Bum, 26.01.2010 21:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:. Liian pehmeä sänky saa alaselän kipiäksi.
Futon?
Brotonia Bum
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 26.01.2010 20:57

Viesti Kirjoittaja Brotonia Bum »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:. Liian pehmeä sänky saa alaselän kipiäksi.
Futon?
No nyt tuli selvä kysymys merkkeineen. Ymmärrän.

Paras on hyvä runko, siis sillä joka nukkuu. Sitä ei saa ostamalla vaan liikkumalla.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:. Liian pehmeä sänky saa alaselän kipiäksi.
Futon?
Täytys varmaan löytää jostain koeajettavaksi.
Ja joo, kyl meikällä on liian kireät takareidet jotka vetävät lantion väärään asentoon ja sitä kautta alaselän kipiäksi. Paska sänky vaan pahentaa tilannetta ja tietysti sisätyökin.

Salilla nyt treenaaninkin jalkoja aika hulluna ja joka kerta venyttelen myös.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Dumis kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Futon?
Täytys varmaan löytää jostain koeajettavaksi.
Cityyn ilmotus: "Haetaan Futonin omistavaa tyttöä koeajoon ja koemakuuseen"
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:Futon?
Täytys varmaan löytää jostain koeajettavaksi.
Cityyn ilmotus: "Haetaan Futonin omistavaa tyttöä koeajoon ja koemakuuseen"
Kait sitä pitäis uhrautua selän takia :D
Brotonia Bum
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 26.01.2010 20:57

Viesti Kirjoittaja Brotonia Bum »

Joo rakastukaa vaan, silloin ei ilmalla ole väliä.
Ihan oikeasti alkuhuumassa menee mikä vaan. Ei paljon narise.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mikä huuhkaja toi on? :shock:
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eikö tälle palstalle saatana yksi Niba jo riittäisi.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:Mulla itselläni on sänky jonka pohjalla on 2 kappaletta 80x10cm vaahtokumipatjaa. Tosiaan vaahtokumipatjaa, sillä ko. patjojen kovuus on tarkotettu istumiseen eikä nukkumiseen. Vaikka seisoisin niiden päällä, niin patjat eivät pohjaa läpi. Välikerroksessa on ikean halvin 160x10cm vaahtomuovipatja, joka antaa sopivasti pehmeyttä, mutta ilman alimman kerroksen patjoja pohjaisi kyllä polvien kohdalta läpi esim. takaapäin jyystäessä, mikä ei tietty ole kamalan kiva featti. Päällä on sitten 8cm paksu viskoelastinen petari, joka on pohjakerroksen tapaan itse teetetty. Tää toimii mulle, ja on naaraatkin kyllä kehuneet sängyn ominaisuuksia.
Ihmettelin että miksi sulla on pohjalla tuommosta vaahtokumia joka on sika kovaa, mutta sitten katoin että toi suun vaahtomuovishan on ihan sikaohutta... Jyskin vaahtomuovit on kyllä ihan kait 30cm paksua ja jämäkkää kamaa. Siihen vaan hyvä petari päälle, niin taidan olla tyytyväinen, viel kun uskaltais käydä ostaa :D
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Ihmettelin että miksi sulla on pohjalla tuommosta vaahtokumia joka on sika kovaa, mutta sitten katoin että toi suun vaahtomuovishan on ihan sikaohutta... Jyskin vaahtomuovit on kyllä ihan kait 30cm paksua ja jämäkkää kamaa. Siihen vaan hyvä petari päälle, niin taidan olla tyytyväinen, viel kun uskaltais käydä ostaa :D
No on kyllä melkosta kamaa jos 30cm paksua on. Mulla on tossa yhteensä 28cm edestä patjaa päällekäin, ja kyllä se IMO on jo aika paljon. Monet kun nukkuu vain yhdellä jollain 8-10cm patjallakin.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

No ökei, ehkei se ihan 30:tä ole, pilkunnussija! Mut ihan tarpeex jämäkältä tuntui. Sit vaan alkoi mietityttää että eikait se liian kovaakaan ole... peekele että on vaikeeta :twisted: Taidan mennä koemakoilemaan taas tänään.

edit: nois ikean vaahdoissahan ei ole kuin max 2 erilaista vaahtoa jos sitäkään, kun noissa Jyskin vaahdoissa on jotain 3-7 erilaista kamaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: kun noissa Jyskin vaahdoissa on jotain 3-7 erilaista kamaa.
Mä seison sanojeni takana; viimeksi kun mainitsin Jyskin, tuli takavasemmalta paskaa niskaan. Mun mielestä se nyt sattuu olemaan edullinen ja monipuolinen huonekalukauppa. nih! Go Dumis!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:
Dumis kirjoitti: kun noissa Jyskin vaahdoissa on jotain 3-7 erilaista kamaa.
Mä seison sanojeni takana; viimeksi kun mainitsin Jyskin, tuli takavasemmalta paskaa niskaan. Mun mielestä se nyt sattuu olemaan edullinen ja monipuolinen huonekalukauppa. nih! Go Dumis!
Mulle se on ihan sama mikä kauppa jos hintalaatusuhde kohtaa, taisin viimekskin ostaa petarin Jyskistä, joka tietty oli vääränkokoinen, mutta sen huomasin vasta kotona... kiitti mutsi!
Nyt niillä, kuten muillakin sänkykaupoilla on aika hyvät petaritkin, se mun paras on nykyään aika lällyä kamaa :D
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:edit: nois ikean vaahdoissahan ei ole kuin max 2 erilaista vaahtoa jos sitäkään, kun noissa Jyskin vaahdoissa on jotain 3-7 erilaista kamaa.
Se, tarviiko sun selkäs oikeasti 3-7 erilaista kamaa jotta se on tyytyväinen, vai voisko 2 laadukasta matskua oikeasti vaikka jo riittää, on sitten tietysti ihan toinen tarinansa.

7 eri kerrosta jossain patjassa alkaa olla pelkkää turhaa naurettavaa kikkailua.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:edit: nois ikean vaahdoissahan ei ole kuin max 2 erilaista vaahtoa jos sitäkään, kun noissa Jyskin vaahdoissa on jotain 3-7 erilaista kamaa.
Se, tarviiko sun selkäs oikeasti 3-7 erilaista kamaa jotta se on tyytyväinen, vai voisko 2 laadukasta matskua oikeasti vaikka jo riittää, on sitten tietysti ihan toinen tarinansa.
No oli ne paskempia, kun kävin koemakoilemassa. Meikä dikaa kivisestä patjasta, seuraava vaihe on varmaan lakanan päällä laittialla koisaten :twisted:
Vastaa Viestiin