Itseäni vituttaa tuo viistomuotoilu farkkuautoissa. Sovita nyt niiden takaluukusta jotain sisään, kun katto on niin alhaalla takaa, että hyvä kun kaljakorin mahtuu sisään heittämään.
95 korimallin Saabiin meni 190 cm korkea pakastinjääkappi sisään heittämällä. Esim. nykysen Audi A6:sen kanssa ei mitään toivoa..
Autokuume kolkuttelee ja lujaa. Olin jopa harkinnut uuden korimallisen Mondeon laittamista, mutta eilinen taksireissu sai toisiin aatoksiin. Ostan mielummin muutaman vuoden vanha premium luokan auton, kuin suht uuden Mondeon. Se kun oli muovinen, koliseva, tutiseva, äänekäs ja rämisevä lada.
Mielummin 5 vuotta vanha ja 200 tonnia ajettu E-sarjalainen mulle kiitos. Siinä on autoa 100 kertaa enemmän.
Ainiin. Hyundai meni just ekaa kertaa kahden vuoden ja 60 tkm aikana vikahuoltoon. Mittaristossa syttyi check engine valo joten vikadiagnoosia odotellaan.
Kai Nalo kirjoitti:Ainiin. Hyundai meni just ekaa kertaa kahden vuoden ja 60 tkm aikana vikahuoltoon. Mittaristossa syttyi check engine valo joten vikadiagnoosia odotellaan.
Mitä ihmeen käynnistysongelmia? Senkun näyttää avainta kelillä kuin kelillä niin kone hurahtaa käyntiin. Kyllä vain viime vuosituhannella rakennettiin toimivia kärryjä microsoftvekottimien sijaan.
Dumis kirjoitti:VAGinan 2.0 tdi:ssä on valiteltu myös ahtoputkien jäätymistä, kun oikea talvi ollaan nyt kerrankin saatu. (ja ostin ekaa kertaa tietty just täks talveks kitkat ) http://www.ultimatevw.com/keskustelu/?cmd=aihe&id=15636
Just tota ongelmaa tarkotin tällä:
Kai Nalo kirjoitti:
Jokohan ne on ratkasseet sen kondenssivesiongelman 2.0tdi koneessa? Jos ei, niin kierrä kaukaa. Oli meinaan sen verran vittumainen ongelma.
Täytyykin muistaa olla onnellinen siitä, että en enää aja entisellä Passatillani. Pakkasella ovi aina välillä jäätyi auki (Sic!). Oven sai avattua, mutta ei mennyt enää lukkoon.
Oli kivaa ajaa ja samalla pitää vasemmalla kädellä ovea kiinni.
NuoriD kirjoitti:Oli kivaa ajaa ja samalla pitää vasemmalla kädellä ovea kiinni.
Ai, eivät ole vieläkään korjanneet sitä vikaa joka vaivasi myös kasikymmentäluvun puolen välin volkkariani. Siinä kahva jäätyi pohjaan kiinni kunnon pakkasilla ja ovi jäi auki.
^ Tuommoisia pikkuvaivoja varten on hyvä pitää mustekaloja messissä. Mutta kuka nyt moisista pikkuvaivoista jaksaa valittaa kunhan ratti kääntyy ja kaasu toimii.
NuoriD kirjoitti:Oli kivaa ajaa ja samalla pitää vasemmalla kädellä ovea kiinni.
Ai, eivät ole vieläkään korjanneet sitä vikaa joka vaivasi myös kasikymmentäluvun puolen välin volkkariani. Siinä kahva jäätyi pohjaan kiinni kunnon pakkasilla ja ovi jäi auki.
.
Tuo oli edellisen korimallin auto. En tiedä, mikä on tilanne nykyään.
En vain jaksanut 1.5 vuotta sitten vaihtaa talvirenkaita alle kun laiskotti eli ei niinkään rikki. Seisominen tosin sabotoi jarrut, jotka piti vaihtaa mutta liikenteessä se röppänä on (tällä hetkellä).