Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

etninen maskotti
niskamakkara
vitsi
vaaraton möhkäleen muotoinen kotieläin
surkuhupaisa
mullin
elukan
kuohittu mahtisonni

Kyllä tuossa on mielestäni tarpeetonta mässäilyä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Ihan sama minkä ketjun tänään avaa, onko kyse valaanpyynnistä, T. Halmeesta vai munista niin voi helvetti että alkaa sapettaa.

Kananmunat tulevat ulos vähintäänkin ihmisistä, kuolleita saa bashata ja muitten kuolemaan toivoa kunhan tekee sen kivan verhotusti. Valaita ei näköjään pysty puolustamaan luomatta mielikuvaa ihmisten harppuunalla metsästämisestä.

Vaikkakin uskon, että tämä palsta ei luultavasti ole läpileikkaus koko maamme ajattelusta niin kyllä tämä pohdiskelemaan pistää.
Came here for school, graduated to the high life
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ En halunnut vertailla kehenkään toiseen vaan kun fiilis tuli kirjoituksistä että jannu olisi ollut läpipasko. Meikäläinen kun tykkää hakea jotain hyvää näistä paskimmistakin, mutta sehän ei ole täällä tapana.

En ole mikään Halme-fani, mutta oli jannussa ominaisuuksia joita itselleni toivoisin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Bluntly kirjoitti:En ole mikään Halme-fani, mutta oli jannussa ominaisuuksia joita itselleni toivoisin.
Muitakin kuin penkkitulos?
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Elppis kirjoitti:
Clay kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Kuolema sovittaa synnit, niinkö?
No mitä Syntejä Halmeella sitten oli? Ei nyt itselle tule mitään kovin raskauttavaa mieleen.
Olenko mä sanonut että jätkä on viaton? Yritin vain tuoda julki sen, että odottais nyt herranjumala hetken, vaikka totta puhuukin, että jätkä saatais takapihalle!
Minä kyllä kysyin ihan viattomasti, että mitä semmosta Halme teki, että hän ansaitsisi heti kuoleman jälkeen pilkkasanat. Mut ehkä jotakuta ärsyttää ihan muut syyt kuin Halme itse, minä en ole lukenut asiaan liittyvää uutisointia, kaverilta kuulin sunnuntai-iltana, että on potkassu tyhjää.
Nyt penikseni on fantastinen!
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Clay, sori, mun kommentti oli tarkoitettu Suviselle, sä vähän pohjustit ja mä jatkoin ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

sivustahuutaja kirjoitti:Muitakin kuin penkkitulos?
Pallia tehdä asioita eikä olla vain wowi-nörtti.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Clay kirjoitti:Minä kyllä kysyin ihan viattomasti, että mitä semmosta Halme teki, että hän ansaitsisi heti kuoleman jälkeen pilkkasanat. Mut ehkä jotakuta ärsyttää ihan muut syyt kuin Halme itse, minä en ole lukenut asiaan liittyvää uutisointia, kaverilta kuulin sunnuntai-iltana, että on potkassu tyhjää.
Eivät nuo ole Halmeeseen kohdistettuja pilkkasanoja, vaan paskalehdistöön ja ihmisiin jotka niitä lehtiä lukevat ja haluavat lukea.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaikka sillä ei mitään merkitystä olekaan niin olen kerran "viikingin" kerran nähnyt. Tilaisuudesta ei sen kummempia muistoja S-Marketin kassalla vaan. Hän sentään maksoi ostoksensa. Olen nähnyt kuinka kassasta viedään läpi tavaraa, olutta ja makkaraa ihan reilusti. Tuo on ainoa oikea muisto miehestä kaikki muu on tietysti vain halpoja otsikoita hakevan keltaisen lehdistön tuotteita. Mutta todistettavasti hänkin sekaantui laittomuuksiin, aseisiin ja huumeisiin. En toivo Tonystä edes varoittavaa esimerkkiä, unohdetaan koko sälli nyt, jookoskookos?
EveryWoman
Kitisijä

aasi kirjoitti:Oliko tää linkki Kitinästä? Jostain sen sain just ennen syömäänlähtöä, enkä muista enää mistä...

http://www.puhevalta.fi/view_articles.php?id=3
Esimerkki tyylikkäästä suomalaisesta puheesta: Tony Halme eduskunnassa - 14.08.2006
Vau! Mutta tämähän ei paskalehdistöä ole kiinnostanut (oletan).
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti:En halunnut vertailla kehenkään toiseen vaan kun fiilis tuli kirjoituksistä että jannu olisi ollut läpipasko. Meikäläinen kun tykkää hakea jotain hyvää näistä paskimmistakin, mutta sehän ei ole täällä tapana.

En ole mikään Halme-fani, mutta oli jannussa ominaisuuksia joita itselleni toivoisin.
Tuskin kukaan ajattelee, että Halme oli läpipasko - ja omilla osillaan Halme on tehnyt asioita, joita ihan kuka tahansa meistä ei pystyisi tekemään. Hänellä saattoi olla mahdollisuudet nousta suurmieheksi, urheilijaksi tai viihdyttäjäksi - mutta Halme oli silti vain ihminen - kaikkine puutteineen.
Clay
Kitisijä

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:Minä kyllä kysyin ihan viattomasti, että mitä semmosta Halme teki, että hän ansaitsisi heti kuoleman jälkeen pilkkasanat. Mut ehkä jotakuta ärsyttää ihan muut syyt kuin Halme itse, minä en ole lukenut asiaan liittyvää uutisointia, kaverilta kuulin sunnuntai-iltana, että on potkassu tyhjää.
Eivät nuo ole Halmeeseen kohdistettuja pilkkasanoja, vaan paskalehdistöön ja ihmisiin jotka niitä lehtiä lukevat ja haluavat lukea.
No Pyry tuossa taisi ottaa esille jotain lievähköä Halmeenkin pilkkaa kyseisestä artikkelista, vaikka onhan se hienompaa pilkata älykkäästi kahta täysin erillistä kohdetta, niin että esim. mediakritiikki menee tyhmemmältä ohitse, ja poltellaan hihoja, kun kuollutta pilkataan. Tai pilkataan kuollutta mediakritiikin varjolla.

Enkä tunne pistosta, vaikka ehdit pistoksen poistamaankin. Ikävää, että olen jotenkin profiloitunut keltaisten sanomien kannattajaksi.
exPertti
Kitisijä

Tämähän on yleistä tietoa, että ko. paikkakunnalta löytyy kauniita naisia.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Huima muotoili Hazard-kohun ytimen erittäin hyvin. Tapauksesta ja äänenpainoista kuolleen pilkkaamisessa tuli mieleen Miitta-tädin vammaisten pilkkaus ja sen herättämä närkästynyt haloo.

Kyllä se kipeältä tuntuu jos tulee tunnistaneeksi omia asenteitaan. Yhtä kipeältä varmaan jos ei tunnista näistä pilkoista sitä syvintä syytä. Ja jokaisella on tietysti sokea pisteensä, en minä kestä kissantappotaidetta vaikka se kohdistuisi oikeasti mihin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
EveryWoman
Kitisijä

Clay kirjoitti:No Pyry tuossa taisi ottaa esille jotain lievähköä Halmeenkin pilkkaa kyseisestä artikkelista, vaikka onhan se hienompaa pilkata älykkäästi kahta täysin erillistä kohdetta, niin että esim. mediakritiikki menee tyhmemmältä ohitse, ja poltellaan hihoja, kun kuollutta pilkataan. Tai pilkataan kuollutta mediakritiikin varjolla.
Jaa nuo yksittäiset, asiayhteydestä irrotetut sanatko? Niidenkin funktio oli kritisoida median Halmeesta luomaa kuvaa, ei Halmetta ihmisenä. Pässi tai riidanhaluinen (tai molempia) täytyy olla, jos ei sitä ymmärrä.
Enkä tunne pistosta, vaikka ehdit pistoksen poistamaankin. Ikävää, että olen jotenkin profiloitunut keltaisten sanomien kannattajaksi.
No et ole ainakaan mun silmissä, ja siksi poistin letkautuksen tajuttuani ettei sille ollut mielestäni aihetta.
exPertti
Kitisijä

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201001 ... 4_ul.shtml

Arvelin, että on tässä älyttömin tarina aikoihin, mutta sitten googletin kuvan.
EveryWoman
Kitisijä

Aiheesta syntynyt keskustelukin on tavallista hupaisampaa luettavaa, heti ensimmäisestä kommentista alkaen. Myöhemmin nauratti mm. tämä:
HS-keskustelija kirjoitti:Nuoruudessa minulle kävi Helsingin keskusta toisenlainen tapaus. Kesäisenä päivänä, kaunis nainen käveli suojatien yli, minä kävelin pää vinossa eteenpäin ja törmäsin suorin vartaloin suojatietä ilmoittavaan liikennemerkkiin.

Taju ei mennyt, menin kuitenkin voimasta merkin juureen kontalleni. Nainen katosi, minä jäin nuolemaan haavojani.
Clay
Kitisijä

EveryWoman kirjoitti:
Clay kirjoitti:No Pyry tuossa taisi ottaa esille jotain lievähköä Halmeenkin pilkkaa kyseisestä artikkelista, vaikka onhan se hienompaa pilkata älykkäästi kahta täysin erillistä kohdetta, niin että esim. mediakritiikki menee tyhmemmältä ohitse, ja poltellaan hihoja, kun kuollutta pilkataan. Tai pilkataan kuollutta mediakritiikin varjolla.
Jaa nuo yksittäiset, asiayhteydestä irrotetut sanatko? Niidenkin funktio oli kritisoida median Halmeesta luomaa kuvaa, ei Halmetta ihmisenä. Pässi tai riidanhaluinen (tai molempia) täytyy olla, jos ei sitä ymmärrä.
Minä olen ihan mielelläni pässi JA riidanhaluinen. En jaksa uskoa, etteikö hazardi olisi ihan hyvin tajunnut, että ne sanat myös loukkaa toisia. Nousen barrikadeille tyhmien ihmisten puolesta, kerran täällä kananmunien ja valaittenkin puolesta kampanjoidaan.
EveryWoman
Kitisijä

Clay kirjoitti:Nousen barrikadeille tyhmien ihmisten puolesta, kerran täällä kananmunien ja valaittenkin puolesta kampanjoidaan.
:h:
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Siinä vaiheessa kun ne pirulaiset yrittävät pölliä mun Audin niin hommaan laittoman käsiaseen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201001 ... 4_ul.shtml

Arvelin, että on tässä älyttömin tarina aikoihin, mutta sitten googletin kuvan.
Mun mielestä on jotenkin surullista että perheseurueessa jossa on aviomies ja kaksi poikaa (jotka tuskin ovat enää ihan 5-vuotiaita jos nainen lähenee viittäkymmentä), jotain 16-vuotiasta öykkärinulikkaa ei saada laitettua ruotuun ennenkuin on pullollinen valkaisuainetta kaadettu mutsin päälle.
exPertti
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Mun mielestä on jotenkin surullista että perheseurueessa jossa on aviomies ja kaksi poikaa (jotka tuskin ovat enää ihan 5-vuotiaita jos nainen lähenee viittäkymmentä), jotain 16-vuotiasta öykkärinulikkaa ei saada laitettua ruotuun ennenkuin on pullollinen valkaisuainetta kaadettu mutsin päälle.
Tietty, mutta jos näitä yrittää pistää kuriin ja nuhteeseen on itse oikeudessa. Englantilaisesta saitista päätellen samaa uumoiltiin sielläkin.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mun mielestä on jotenkin surullista että perheseurueessa jossa on aviomies ja kaksi poikaa (jotka tuskin ovat enää ihan 5-vuotiaita jos nainen lähenee viittäkymmentä), jotain 16-vuotiasta öykkärinulikkaa ei saada laitettua ruotuun ennenkuin on pullollinen valkaisuainetta kaadettu mutsin päälle.
Tietty, mutta jos näitä yrittää pistää kuriin ja nuhteeseen on itse oikeudessa. Englantilaisesta saitista päätellen samaa uumoiltiin sielläkin.
Kuri ja nuhde = turpiinveto? Ei meillä ainakaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Tietty, mutta jos näitä yrittää pistää kuriin ja nuhteeseen on itse oikeudessa.
Ei kai sitä lyödä ja potkia tarvitse, kunhan pistää vähän maistamaan kokolattiamattoa.
Vastaa Viestiin