Munamiesten tiistai
-
- Kitisijä
Sun pitää nyt miettiä koko juttu ihan uusiksi. Ensin seisoo Kitinä ja sitten tulevat muut. Tämän kun ymmärrät, näyttäytyy muut asiat selkeinä, solmut aukeavat ja elämä tuntuu naurettavan upeelta.Asie Payton kirjoitti:Mä tässä eilen mietin, että mitä jengi oikein tekee työkseen, kun joillakin on uskomattoman paljon aikaa tuottaa sisältöä palstalle.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Kävi äsken täällä vittuilemassa jotain lopputyöstä. Jos kaipailet, niin käy noukkimassa se tuolta parvekkeeni alapuolelta ennen kuin jäätyy verissäpäin hankeen.Kai Nalo kirjoitti:Onko kukaan nähnyt Mr. Motivaatiota?
Ei vaineskaan, tämän vuoden ensimmäinen vapaaehtoinen herätys ennen puoltapäivää takana. Luen pikaisesti James Ellroyn "Amerikan tabloidi":n loppuun, noudan Mr. Motivaation kylppäriin sulamaan ja jatkan hommia.
Homot maksaa meille, meistä on kiva kusta homoja silmään?Asie Payton kirjoitti:Mä tässä eilen mietin, että mitä jengi oikein tekee työkseen, kun joillakin on uskomattoman paljon aikaa tuottaa sisältöä palstalle. Mä makaan täällä himassa saikulla, eikä mulla silti ole aikaa notkua kitinässä koko aikaa. Kuka teille maksaa kitinään kirjoittelusta?! Vaadin saada tietää!
eilinen ilta venähti kun herra selkokieli kyseli että että nyt mihinkään vielä
Tulihan nautittua seuraava pullo Mellerziä..

Uni oli hyvin katkonaista..
- Riemumieli
- Kitisijä
Noissa brittinaisissa on joitain lutkahtavan kiihottavaa.Bhven kirjoitti:For the majority of us, the colder the weather, the more layers we put on.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -did-.html
NOOOOOOOOT!!NuoriD kirjoitti:
Noissa brittinaisissa on joitain lutkahtavan kiihottavaa.
Niissä saattaa olla jotain lutkahtahtavan kiihottavaa silloin, kun ovat edes joten kuten kuosissa. Noi yli sadan kilon keijukaiset on jotain ihan muuta, ja usko pois, niitä on siellä aivan helvetisti. On tosin niitä simpsakampiakin, luojan kiitos. Noiden lutkahtavien (on siellä muunkinlaisia) brittinaisten nurjana puolena kaikesta lutkamaisuudestaan huolimatta on se, että niiltä tortun vonkaaminen saa itse kunkin kuulostamaan lähes Gattacalta: lohkaisu vaatii väsytystaktiikan, jossa väsyy lähes vääjäämättä itse ensin. Sama pätee noihin pahimpiinkin suohirviöihin, ne kuvittelevat oikeasti olevansa prinsessoja monta numeroa liian pienissä mekoissansa. *valivaliNussivaBrittiMaailmakarhurunkkivalivali*
Sitä mä en tiedä mitä ne ulkomaankomennuksillaan tekee. Ilmeisesti moraalinsa putoaa kuten Suomimammalla porauslautalla, mikä on heidän tapauksessaan vain hyvä asia.exPertti kirjoitti:Ei kun käytät näitä loputtomia mahdollisuuksiasi ja käväiset soolona etelänmatkalla Espanjassa tai Ibizalla. Taitaa noitten touhuissa suomi-neitokin jäädä toiseksi.NuoriD kirjoitti:Noissa brittinaisissa on joitain lutkahtavan kiihottavaa.
Kyllä mä heidän äärettömän sikailupotentiaalinsa tunnen, mutta ei ole omakohtaista kokemusta brtittinaisten lohkaisuherkkyydestä ko. maisemissa.huima kirjoitti:Etelän lomakohteissa britit ovat ihan uskomatonta sakkia.SikaMika kirjoitti:Sitä mä en tiedä mitä ne ulkomaankomennuksillaan tekee. Ilmeisesti moraalinsa putoaa kuten Suomimammalla porauslautalla, mikä on heidän tapauksessaan vain hyvä asia.
Briteissä ilta-/yöaikaan kävellessä ihmettelee ensin että wtf, jengi kävelee minihameissaan ja topeissaan pitkin katuja, eiks tällä jengillä tuu kylmä. Kun astut sisään klubiin, huomaat ettei yhdessäkään ole narikkaa - itse paistut ja ahdistat ihmisiä ulkotakkisi kanssa riehuessa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ruokarööki onkin se pahin. Hyvin sä pärjäät!Dumis kirjoitti:Melkein 7-vuotias.exPertti kirjoitti:Miten vanha auto sinulla on, kun joudut jo köyhien jonoon?Dumis kirjoitti:Ens viikolla leimaan sit.
Tekis mieli vetää päikkärit, mutta kohta pitää taas mennä töihin.
Nyt tekee tupakkia jo kohtuullisesti mieli.
Ihmeen kivuttomasti selvis viikonlopun pokeri-illasta jossa tuli nautiskeltua virvokkeita. Ainoastaan yhteen sankariin meinas palaa hermo. No se ky kuulemmal lensi kallion paarista sit kaaressa loppuillasta ulosElppis kirjoitti:Ruokarööki onkin se pahin. Hyvin sä pärjäät!Dumis kirjoitti: Tekis mieli vetää päikkärit, mutta kohta pitää taas mennä töihin.
Nyt tekee tupakkia jo kohtuullisesti mieli.

Salilta soitettiin tutustumiskäynnin ajankohdan sopimiseksi. MITÄ VITTUA?! Joku stanan mamu (ihana olen
), joka ei osannut suomea. Puhelu kesti 5 min ihan vain sen vuoksi, koska herra ei osannut sanoa AIKAA kunnolla. Taisteltiin pitkä tovi siitä, että onko klo 18.30 illalla "puoli kahdeksantoista", "kuuskolkyt" vai "puoli seitsemän". Lopulta ilmoitin tulevani paikalle "puoli seitsemältä, 18.30, eli 30 minuuttia ennen klo 7 ja puoli tuntia ennen klo 19". Toivottavasti en ollut kovin töykeä. Iski vielä mainosspiikin jostain ilmoittautumistarjouksesta puhelimessa (minkä luin jo, ja mainitsin asiasta puhelimessa heti aluksi). Osasi ainakin sen osan suomeksi, koska selvästi luki tekstin.
En haluis hylätä koko touhua yhden puhevikaisen vuoksi.

Viikonloppuna uskalsin (!) vihdoin itse soittaa meidän vakiokebabpaikkaan ja tilata safkaa. Vituilleenhan se meni miehen pizzan osalta, itse sain maukkaan rullakebabin. Vika oli täällä päässä, ei siellä.
Hermot menee Elloksen asiakaspalvelun kanssa. Siellä on ilmeisesti vain huonoa suomea puhuvia venäläisiä. Ja mun hermot menee todella nopeasti jos en saa ongelmaa ratkaistua helposti ja nopeasti. Tai, että en helvetti tiedä ratkesiko se ongelma vai ei.
Tästä syystä tytsä käy yksityisellä lekuriasemalla, siellä kun vielä on suomalaisia lekureita. Omissa asioissa voinkin sitten jankata edes takas niin kauan että kumpikin tajuaa, jos tajuaa.
Kyllä oli ihan kauheeta kun synnytyslekuri ei osannut finskaa ja kokoajan kyseli lääkeohjeiden tarkoitusta hoitajalta kun ei niinku ymmärtänyt
Hermot menee Elloksen asiakaspalvelun kanssa. Siellä on ilmeisesti vain huonoa suomea puhuvia venäläisiä. Ja mun hermot menee todella nopeasti jos en saa ongelmaa ratkaistua helposti ja nopeasti. Tai, että en helvetti tiedä ratkesiko se ongelma vai ei.
Tästä syystä tytsä käy yksityisellä lekuriasemalla, siellä kun vielä on suomalaisia lekureita. Omissa asioissa voinkin sitten jankata edes takas niin kauan että kumpikin tajuaa, jos tajuaa.
Kyllä oli ihan kauheeta kun synnytyslekuri ei osannut finskaa ja kokoajan kyseli lääkeohjeiden tarkoitusta hoitajalta kun ei niinku ymmärtänyt

-
- Kitisijä
Eilen soittelin yhden jutun asianomistajalle. Saman tien hitsas kiinni, kun yritin selvittää, kuinka häneltä aikoinaan pöllitty tavara olisi nyt mahdollisesti minulla. Ei se mokkakives osannut suomea eikä isobritanniaa. Soitti vielä iltapäivällä uudelleen ja kyseli jotain mottipäisiä uudelleen. Suljin taas puhelun kesken kun en jaksanut lässyttää enempää.
Siis näitä vaippapäitä on pilvin pimein, heitä joilla on oma firma, eivätkä he silti puhu kuin jotain arabiaa tai persiaa. Miten ihmeessä he pystyvät lain mukaan toimimaan kaiken paperiduunin ja muun suhteen. Ainiin, eiväthän ne taida paljon veroa maksaa.
Siis näitä vaippapäitä on pilvin pimein, heitä joilla on oma firma, eivätkä he silti puhu kuin jotain arabiaa tai persiaa. Miten ihmeessä he pystyvät lain mukaan toimimaan kaiken paperiduunin ja muun suhteen. Ainiin, eiväthän ne taida paljon veroa maksaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Kun katoin noita kuvia niin ekana tuli mieleen että "siis mitä vittua niillä on päällä???" En ymmärrä muotia ja tässäkin se tuli esiin. En koskaan, koskaan laittaisi tuommoisia rytkyjä päälle. Ainoa mielestäni jotenkuten ok-vaate oli sen lihavan tytön pikkumusta, mutta jos oisin noin paksu, en laittais semmoista päälle. Tai ainakin hankkisin oikean koon. Ja eri leikkauksen.SikaMika kirjoitti:NOOOOOOOOT!!NuoriD kirjoitti:
Noissa brittinaisissa on joitain lutkahtavan kiihottavaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä