Runkkis kirjoitti:Eka työpäivä uudessa toimipaikassa. Näyttää siltä, että ei vähään aikaa olen ongelmia sen suhteen mitä tekisi... Jos saisi edes pari työntekijää jostain rekrytoitua..
Poni lennätti mut tänään peltoon, jonka jälkeen lähti viilettämään pitkin mantuja ja rukoilin vaan ettei se juoksis auton alle. Onneks oli kerrankin fiksuja autoilijoita jotka hidasti!
Camilla kirjoitti:Poni lennätti mut tänään peltoon, jonka jälkeen lähti viilettämään pitkin mantuja ja rukoilin vaan ettei se juoksis auton alle. Onneks oli kerrankin fiksuja autoilijoita jotka hidasti!
Kääk! pidä ohjista kiinni!
Huonot simpsonit.
Alko huimaan, taidan jättää sittenkin matot väliin.
Ihanaa olla kotona. Kävin töitten päälle toisessa työpaikassani ottamassa kaksi tuopposta. Olenpas huono ihminen
Haettiin uudet tuikkulyhdyt etupihalle ja matto makuuhuoneeseen. Ehanaa! Kun halvalla saa, nääs...
Edessä kaksi koneellista pyykkiä, ja illemmalla pesen eteisen pitkän maton, jonka jätän sitten yöksi saunaan kuivumaan. Pakko vähän hommailla, kun viikon päästä on tupa täys vieraita. Nyt vaan vielä etupihalle ja partsille jouluvalot ja avot. Niin ja se uus keittiönpöytä
Olo on kuin hiuksilla kiehuttuaan pipon alla hyvässä hauteessa 50 kilometrin perinteisen hiihtotyylin sangen vauhdikkaasti kehon lämpöä nostattavissa tunnelmissa.
Tavastialle pitäisi lähteä ja olotilani on edelleen vantaalla. Saisi palailla jo pikkuhiljaa.
NYT, just nyt, iski hirveä läheisyydenkaipuu. Voi kun olis joku jonka syliin käpertyä ja joka halailis ja silittelis. Tekis mieli nukkua yhdessä lämpimässä peiton alla.
*huokaus*
Joulun jälkeen otan kyllä itselleni kissan korvikkeeksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
santtu kirjoitti:Tavastialle pitäisi lähteä ja olotilani on edelleen vantaalla. Saisi palailla jo pikkuhiljaa.
Jep.
Sinne.
Mahdollisen ulkoiluajan inhimillistämiseksi suositellaan perusteellista suojautumista kylmyyttä vastaan. Mun pyllyni jäätyi melko totaalisesti 15 minuutin ulkoilma-altistuksen seurauksena, luontaisista suojakertoimistaan sekä pitkästä takista huolimatta.
nexie kirjoitti:
Mahdollisen ulkoiluajan inhimillistämiseksi suositellaan perusteellista suojautumista kylmyyttä vastaan. Mun pyllyni jäätyi melko totaalisesti 15 minuutin ulkoilma-altistuksen seurauksena, luontaisista suojakertoimistaan sekä pitkästä takista huolimatta.
Lolita kirjoitti:NYT, just nyt, iski hirveä läheisyydenkaipuu. Voi kun olis joku jonka syliin käpertyä ja joka halailis ja silittelis. Tekis mieli nukkua yhdessä lämpimässä peiton alla.
*huokaus*
Joulun jälkeen otan kyllä itselleni kissan korvikkeeksi.
Huh, zekkaas mun kuvagalleria. Siellä on pari kuvaa söpöläisistä, itsekin olen harkinnut