Suhdekarikot

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Mäkin taidan olla vähän ituhippi, mut en mä hemmetti sentään muita syyllistä. No, siskoa joskus mut sitä on vaan niin kiva kiusata.
No eihän tuokaan koskaan "oikeasti" syyllistänyt vaan aina "leikillään" kun sanoi ettei se tunnu kivalta. Ei se silti kivaa ole.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ai niin tosta exPertin viimisimmästä tuli mieleen että olikohan se nainen masokisti? Minä en kyllä lähtis kauppaan semmosen ihmisen kanssa joka "aina saa mut kiukkuseksi". O_o
Kun taisi ne ekat oikeat kiukkuuntumisenaiheet syntyä nimenomaan vasta tällä ko. kauppareissulla.

Kiva ja symppis tyttö noin muuten, ja harmittaa ja surettaa ihan sikana että aiheutin/aiheutan melkoisia sydänsuruja vihellettyäni pelin poikki.
Häh? Onko tuo muka autenttinen mesekeskustelu? Minä oletin ilman muuta, että olet kirjoittanut koko tekstin itse. Älä nyt kuseta, ei noin hulluja ihmisiä ole olemassa.

2:37:43 Nainen: mitä kananmunia sinulla on?
2:37:57 Nainen: vittu jos on jotain xl-ahdistuskananmunia

kamoon manala!
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Mäkin taidan olla vähän ituhippi, mut en mä hemmetti sentään muita syyllistä. No, siskoa joskus mut sitä on vaan niin kiva kiusata.
Mikä on "vähän" ituhippi? Minä en sentään raakaruokaa pelkästään syö mut hippeilen kuitenkin ja syön ituja!

Ei syyllistämisellä mitään saa aikaan, mutta minäki syyllistän ehkä paria kaveria. Mutta vain sen takia että ne sanoo että "rakastan eläimiä, mut en mä halua ajatella tehotuotantoa/turkistarhausta/eläinkokeita/tjsp kun siitä tulee niin paha olo, mennään ostaan kanamättöainekset sekä L'Orealin kosmetiikkaa". Ihan vain vittuillessani syyllistän kun minusta tuo on niin törppöä. Kuin Manaajan ignorance is bliss.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:No eihän tuokaan koskaan "oikeasti" syyllistänyt vaan aina "leikillään" kun sanoi ettei se tunnu kivalta. Ei se silti kivaa ole.
Syyllistipäs. Saatana jos joku koukkis mun ostoskärrystä ostoksia veks ja vaihtelis toisiin, tulis koteloon niin että korvat sois!

Lähetä se mun juttusille, taon sen päähän käytöstapoja. Ai mut eka pitäs tietää että miten teini tää ituhippi on?
Work like a captain, play like a pirate.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriD kirjoitti:Häh? Onko tuo muka autenttinen mesekeskustelu? Minä oletin ilman muuta, että olet kirjoittanut koko tekstin itse. Älä nyt kuseta, ei noin hulluja ihmisiä ole olemassa.

2:37:43 Nainen: mitä kananmunia sinulla on?
2:37:57 Nainen: vittu jos on jotain xl-ahdistuskananmunia

kamoon manala!
Olet sinäkin pullossa elänyt. :)
Came here for school, graduated to the high life
annepa
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ai niin tosta exPertin viimisimmästä tuli mieleen että olikohan se nainen masokisti? Minä en kyllä lähtis kauppaan semmosen ihmisen kanssa joka "aina saa mut kiukkuseksi". O_o
Kun taisi ne ekat oikeat kiukkuuntumisenaiheet syntyä nimenomaan vasta tällä ko. kauppareissulla.

Kiva ja symppis tyttö noin muuten, ja harmittaa ja surettaa ihan sikana että aiheutin/aiheutan melkoisia sydänsuruja vihellettyäni pelin poikki.
Miksi ihmeessä se halus lattiakanojen munia eikä esim luomumunia? Ikäänkuin se olisi ajatellut asiaa mut se ajattelu oli jäänyt puolitiehen.
Manaaja kirjoitti: No eihän tuokaan koskaan "oikeasti" syyllistänyt vaan aina "leikillään" kun sanoi ettei se tunnu kivalta. Ei se silti kivaa ole.
Eikä uskonut kun leikillään syyllistit despoottimaisesta otteesta joka ei tunnu kivalta O_o Malka omassa silmässä jne.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

No jos se kerran oli oikea nainen, eikä pelkästään Manalan mielikuvitusta, niin oliko hyvä pano?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Mikä on "vähän" ituhippi?
Oon sellasissa asioissa ituhippi, joka ei vaikeuta mun elämää kohtuuttomasti. Niinq että tilaan luomuruokaa lähitiloilta, kierrätän ja säästän energiaa. Ja ajan ekologisella autolla, kun en voi yksityisautoilua kokonaan lopettaakaan.
Work like a captain, play like a pirate.
annepa
Kitisijä

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:No eihän tuokaan koskaan "oikeasti" syyllistänyt vaan aina "leikillään" kun sanoi ettei se tunnu kivalta. Ei se silti kivaa ole.
Syyllistipäs. Saatana jos joku koukkis mun ostoskärrystä ostoksia veks ja vaihtelis toisiin, tulis koteloon niin että korvat sois!
Sillehän ois siis pitänyt antaa oma ostoskärry ja sanoa että "tähän SINUN kärryyn saat kerätä niin paljon ituhippituotteita ja minimunia kuin haluat, maksat kyllä sitte itse".

Tuo koteloon että korvat sois oli uus, otanpa repertuaariin.
NuoriD

Mun täytyy nyt hiukan vetää sitä kirjoituskehua takaisin, että oletin koko tekstin olevan Manalan näppikseltä.

Hyvä kirjoittaja Manala silti on, mutta eri asia, jos olisi kirjoittanut koko keskustelun.
annepa
Kitisijä

Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mikä on "vähän" ituhippi?
Oon sellasissa asioissa ituhippi, joka ei vaikeuta mun elämää kohtuuttomasti. Niinq että tilaan luomuruokaa lähitiloilta, kierrätän ja säästän energiaa. Ja ajan ekologisella autolla, kun en voi yksityisautoilua kokonaan lopettaakaan.
Ok. Sama täällä.
Manaaja

NuoriD kirjoitti:Häh? Onko tuo muka autenttinen mesekeskustelu? Minä oletin ilman muuta, että olet kirjoittanut koko tekstin itse.
On mulla nyt parempaakin tekemistä kuin keksiä parin tunnin edestä dialogia teille päästäni. Taidat itse olla vähän hullu moisia kuvitellessasi.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mä en kyllä ihan tajuis, miksi joku haluaa välttämättä ostaa muita kuin eettisesti tuotettuja munia, ja lisäksi ei halua edes keskustella asiasta. En tosin kävisi oma-aloitteisesti niitä vaihtelemaankaan, vaan pyrkisin keskustelemaan ensin ja toimimaan vasta sitten. Tosin lainatun tyyppinen keskustelu olisi osaltani loppunut aika lyhyeen. Kun jos jo munien ostaminen on noin vaikeaa, yhteistä tulevaisuutta on aika vaikea kuvitella (vai olisivatko nuo jatkossa pariskuntanakin ostaneet kummallekin omat ruuat?).

Oisko keskusteluhaluttomuudessa ollut takana jotain? Aiemmin keskusteltu toisesta, aihetta liippaavasta asiasta, joka mennyt munille? Vai oliko kuitenkin osittain kysymys siitä, että molemmat saivat jotain outoa nautintoa moisesta kinastelusta?
exPertti
Kitisijä

^ Eikös joku kolumnisti joskus lohkaissut, että "Reilu kauppa, paitsi ostajalle".
EveryWoman
Kitisijä

^On se mun mielestä ihan reilua, että maksan enemmän sellaisista elintarvikkeista, joiden tuottaminen on kalliimpaa.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mielestäni kyse oli kullinpuutteesta, ei mistään muusta. Jos mies olisi koputtanut naisen oveen ja kammennut tämän panoasentoon käskien samalla akkaa kotkottamaan, niin asiat olisivat ihan jees.

Joutavista asioista riiteleminen viestii useimmiten liian vähäisestä orgasmimäärästä.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 11.01.2010 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
EveryWoman
Kitisijä

Riemumieli kirjoitti:Mielestäni kyse oli kullinpuutteesta, ei mistään muusta. Jos mies olisi koputtanut naisen oveen ja kammennut tämän panoasentoon käskien samalla akkaa kotkottamaan, niin asiat olisivat ihan jees.
Ei mun mielipidettä siitä, että tärkeistä asioista olisi hyvä keskustella, kyllä saa muutettua vaikka kuinka tarjoilisi sitä parrua. En usko, että pätee kovin hyvin muihinkaan naisiin.
exPertti
Kitisijä

EveryWoman kirjoitti:^On se mun mielestä ihan reilua, että maksan enemmän sellaisista elintarvikkeista, joiden tuottaminen on kalliimpaa.
Ennen kuin jatkan haluan sanoa, että minulla ei ole mitään vastaan erilaisia kananmunia.

Yleisesti on vähän tätä nykyajan anekauppaa vastaan. Kun eettisesti tai reilusti tuotettua sitä tai tätä ostan niin sielu taivaaseen vilahtaa.

Sitten kokonaistarkastelussa voidaankin jossakin muualla tehdä vaikka miten anteeksiantamattomia tekoja, kun on ostettu reilusti krediittejä muualla.
EveryWoman
Kitisijä

exPertti kirjoitti:Sitten kokonaistarkastelussa voidaankin jossakin muualla tehdä vaikka miten anteeksiantamattomia tekoja, kun on ostettu reilusti krediittejä muualla.
Tuo on vain sun tapa yrittää selittää itsellesi, miksi et ole muita huonompi ihminen vaikka et ostaisikaan eettisesti tuotettua ruokaa ja ympäristöystävällisiä tuotteita. "Ne kuitenkin salaa raiskaa lapsiaan!"

Se on ihan normaalia semmoinen selittely.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Häh? Onko tuo muka autenttinen mesekeskustelu? Minä oletin ilman muuta, että olet kirjoittanut koko tekstin itse.
On mulla nyt parempaakin tekemistä kuin keksiä parin tunnin edestä dialogia teille päästäni. Taidat itse olla vähän hullu moisia kuvitellessasi.
Mulle toi olisi helpompi ymmärtää fiktiivisenä sepustuksena kuin kahden oikean ihmisen sananvaihtona.
exPertti
Kitisijä

EveryWoman kirjoitti:Tuo on vain sun tapa yrittää selittää itsellesi, miksi et ole muita huonompi ihminen vaikka et ostaisikaan eettisesti tuotettua ruokaa ja ympäristöystävällisiä tuotteita. "Ne kuitenkin salaa raiskaa lapsiaan!"

Se on ihan normaalia semmoinen selittely.
Oletan, että tästä aiheesta on sanottavat välillämme sanottu. Menneisyydestä on syytä oppia jotakin.
NuoriD

Riemumieli kirjoitti:Mielestäni kyse oli kullinpuutteesta, ei mistään muusta. Jos mies olisi koputtanut naisen oveen ja kammennut tämän panoasentoon käskien samalla akkaa kotkottamaan, niin asiat olisivat ihan jees.

Joutavista asioista riiteleminen viestii useimmiten liian vähäisestä orgasmimäärästä.
Manalan olisi heti ensimmäisessä vastauksessa pitänyt todeta "hyppää narttu taksiin ja aja tänne, niin mä sulle XL-munan näytän", niin kaikki olisivat olleet tyytyväisiä.
Manaaja

EveryWoman kirjoitti:Ei mun mielipidettä siitä, että tärkeistä asioista olisi hyvä keskustella, kyllä saa muutettua vaikka kuinka tarjoilisi sitä parrua.
Tärkeät asiathan ovat aina objektiivisesti tärkeitä, eivätkä suinkaan subjektiivisesti tärkeitä? Se, että koet jonkun asian itsellesi tärkeäksi ei tarkoita sitä että lähimmäisesi täytyy automaattisesti kokea se yhtä tärkeänä kuin mitä sinä koet. Sen täytyy riittää, että oma kantasi hyväksytään ja valintojasi arvostetaan. Jos vaaditaan että täytyy alkaa ajattelemaan kuten sinä ajattelet ja tekemään valintoja kuten sinä teet, se ei ole missään suhteessa indikaatio terveestä, tasa-arvoisesta ja tasapainoisesta vuorovaikutuksesta.
NuoriD

elco kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Mulle toi olisi helpompi ymmärtää fiktiivisenä sepustuksena kuin kahden oikean ihmisen sananvaihtona.
Näin. Mun mielestä tuo vaikuttaa fiktiiviseltä, mutta kait sitä täytyy internetissä miehen sanaa uskoa.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriD kirjoitti:Manalan olisi heti ensimmäisessä vastauksessa pitänyt todeta "hyppää narttu taksiin ja aja tänne, niin mä sulle XL-munan näytän", niin kaikki olisivat olleet tyytyväisiä.
Jos lääkäri ja juristi ovat samaa mieltä, mitä muuta voi enää vaatia?
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin