Kevyt keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pidätkö itseäsi enemmän

itsekkäänä
12
60%
epäitsekkäänä
8
40%

Ääniä yhteensä: 20

NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti: Nyt on torstai!
Voi torstainakin jäädä eväät kotiin. Mä lähden nyt syömään.
Hernekeittoa. :prööt:
Ei pierettänyt :(
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllä pääasiallisesti nainen on aina ansainnut prinsessajuhlansa, jos niin haluaa. Se on morsiamen päivä se hääpäivä. Miehen tehtävä on suoritutua, olla fiksu ja siisti sekä muistaa vakuuttaa hääkansa rakkautensa voimasta ja aitoudesta. Ei miehen nauttiminen poissuljettu ole, mutta kuten totesin, se ei ole ykkösprioriteetti.
En tajua tätä, mutta tottakai tuo on ok, jos se on molempien mieleen.

Onko vaimosi sitten valmis syömään eväitä pari kertaa viikossa, jotta saat jotain, mikä kiinnostaa vain sinua?
Computer says....No.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Onko vaimosi sitten valmis syömään eväitä pari kertaa viikossa, jotta saat jotain, mikä kiinnostaa vain sinua?
Eväiden syönti liittyy yleisesti tulotasomme laskuun (toinen hoitovapaalla) ja vastuuni kantamiseen siitä. Oma elämäntyylini ennen seurusteluamme oli melko tuhlaileva, koska rahaa oli käytössäni suhteellisen paljon. Muija taas on aina ollut vaatimaton ja säästeliäs, joten loogisesti minä joudun joustamaan ja joustankin ihan hyvillä mielin.

Häistä sen verran, että muija on viimeisen päälle hääihminen, minä aika lailla toisesta päästä. Haluan kirkkohäät, mutten välitä oikein mistään ylimääräisestä hösellyksestä. Kun kerran muijalle häät ovat erittäinen tärkeä asia ja minulle ne ovat pelkistetysti hieno juhla, josta kuuluu selvityä kunnialla, niin tottakai minä koen velvollisuudekseni joustaa ja suoda morsiammelle ennenkaikkea hänen toivomansa kaltaisen juhlan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Vastaa Viestiin