Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voi kakka mikä viikko. Ja tänään heräsin päänsärkyyn :( Mä en maanantain jälkeen oo pystynyt istumaan. Tai siis olen, mutta ylösnousu ei olekkaan mikään kivuton juttu. Maanantaista asti ollut lääkepöhnässä. Oon käynyt kävelyillä ja pötkötellyt. En ole tehnyt mitään mikä vois pahentaa. En edes istunut kun vessanpöntöllä pakollisen tarpeen ajan. Eikö tää perkeleen selkä vois jo parantua? Mitä vittua, mä en jaksa enää :(
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ja taas täällä valittamassa. Menkkakivut valvotti yöllä. Kahden aikaan heräsin niin koviin kramppeihin et teki mieli huutaa kivusta. Otin burana 600 ja panacodin. Reilun tunnin pörräsin kämppää ympäri kun oli niin paska olo. Nyt särkee taas ihan vitusti. Voi vittu että mä vihaan menkkoja.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Silmäluomiini on iskenyt ihottuma, molempiin. Eivät meinaa parantua millään. Tämä ei ole eka kerta, kun kärsin tästä vaivasta. Ostin muutama päivä sitten Omegoita ja käsivarsi-ihottumani ovat alkaneet parantua, mutta silmäluomet siis vaivaavat edelleen (lähinnä punoitus on järkyttävä eikä siis johdu dokaamisesta).

Joku voisi nyt auttaa, oikeasti! Lääkäriin en täällä oikein viitsisi mennä, mutta jotain tarttis tehdä. Voisikohan antihistamiinista olla apua (kun kyseessä todennäköisesti siis on vain atooppisen ihon aiheuttama kiusa)?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

A-pant silmätippoja oon itse joskus sutinut luomiini kun sain Sebamedista ihottumaa niihin. Toimi.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Kiitos vinkistä, pitää googlettaa vaikutusaineet, jos löytyisi vastaava tuote täältä.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Närästys. Tämä saatanan närästys on vaivannut 10 vuotta jo, eikä loppua näy. Helikobakteeria ei viimetestien mukaan ollut, joten syy on kai valuvika sisäelimissä.

Dave. Mikä neuvoksi? Olen syönyt reseptivapaata ranitidinia jo kottikärryllisen tai kaksi ja nyt alkaa olla mitta täynnä. Onko puukotettavaksi meno seuraava vaihe?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Olen syönyt Somacia nyt 1kk ja on rintalastakipu kadonnut tyystin. Närästykseni ilmeni noin, enkä ollut siitä tietoinen. Estää mahahappojen muodostumisen. Mutta niitä lääkkeitä tuskin on kiva loppuikää syödä, joten sun kohdalla leikkaus? Eikös jotain leikkauksia ole olemassa?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ettei olis refluksia Kainalo?
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

No refluksi kai se nimenmaan on.

Huvittavinta mun närästyksessä on nimenomaan se, että mikään "terveellisen elämän" -malli ei helpota sitä, vaan tilanne on päinvastoin. Atkinsin dietillä ja koko 8 viikon jaksolla ei närästänyt kertaakaan, mutta tungehan suuhusi salaattia yms "terveellistä" ruokaa, niin johan saa mutustaa lääkettä ämpäritolkulla :doh:
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Kai ne jotkut laittavat sängyn tyynypäätyyn puhelinluettelot jalkojen alle että ei pääse yöllä valumaan ruokatorveen happoja niin helposti.

Sitten vettä perään, että vähän neutraloituu.
Came here for school, graduated to the high life
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti: Sitten vettä perään, että vähän neutraloituu.
Neste yleensä pahentaa.

Oletko koittanut mitä vaikutusta Gavisconilla on?
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kai Nalo kirjoitti:No refluksi kai se nimenmaan on.

Huvittavinta mun närästyksessä on nimenomaan se, että mikään "terveellisen elämän" -malli ei helpota sitä, vaan tilanne on päinvastoin. Atkinsin dietillä ja koko 8 viikon jaksolla ei närästänyt kertaakaan, mutta tungehan suuhusi salaattia yms "terveellistä" ruokaa, niin johan saa mutustaa lääkettä ämpäritolkulla :doh:
Jep, täällä närästää esim. vesi, kurkku, tomaatti. Ei närästä esim. cola, suklaa tai tupakka. Tympeetä.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Elppis kirjoitti:Neste yleensä pahentaa.
Jaa, tämä on uutta.
Came here for school, graduated to the high life
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Flunssa jo toista viikkoa.
Paras päivä ikinä.
Kai Nalo

Elppis kirjoitti:Oletko koittanut mitä vaikutusta Gavisconilla on?
Joo. Toimii niin kauan kun ei tunge suuhunsa mitään muuta. Eli ihan turhaa mömmöä ja raaka kananmuna ajaa saman asian.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Suosittelen edelleen Somacia. Otetaan pilleri aamulla tunti ennen aamupalaa. Lamauttaa happoja tuottavat solut. Kuuri kestänee kaksi kuukautta, sen jälkeen tarvittaessa. Ei mitään vaivoja tai sivuvaikutuksia ilmennyt.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

exPertti kirjoitti:^ Kai ne jotkut laittavat sängyn tyynypäätyyn puhelinluettelot jalkojen alle että ei pääse yöllä valumaan ruokatorveen happoja niin helposti.
Olisiko heittää fotoa tuohon asti eskaloituneesta tilanteesta?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

SikaMika kirjoitti:
exPertti kirjoitti:^ Kai ne jotkut laittavat sängyn tyynypäätyyn puhelinluettelot jalkojen alle että ei pääse yöllä valumaan ruokatorveen happoja niin helposti.
Olisiko heittää fotoa tuohon asti eskaloituneesta tilanteesta?
Kuva
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

:D

Mika, sängyn jalkojen, ei omien!11

Joo, ymmräsin että ehkä saatoit vitsailla asiasta11 Tai ehkä ymmärsin, ehkä en.

Kuva oli joka tapauksessa huippu :D
Prepare for the worstest.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti::D

Mika, sängyn jalkojen, ei omien!11

Joo, ymmräsin että ehkä saatoit vitsailla asiasta11 Tai ehkä ymmärsin, ehkä en.

Kuva oli joka tapauksessa huippu :D
Kuvasta puuttui puhelinluettelot. En ymmärrä vieläkään.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Prossu, kerrassaan loistavaa. Tukehduin colaani.
Kai Nalo

RP kirjoitti:^Suosittelen edelleen Somacia. Otetaan pilleri aamulla tunti ennen aamupalaa. Lamauttaa happoja tuottavat solut. Kuuri kestänee kaksi kuukautta, sen jälkeen tarvittaessa. Ei mitään vaivoja tai sivuvaikutuksia ilmennyt.
On mulla pollut jollakin vastaavalla lääkkeellä kolme kuuria jo. Kaikki on niin kauan hyvin kuin kuuri kestää, mutta viikko kuurin loppumisen jälkeen ollaan samassa pisteessä. Taas närästää.

Tää on sukuvika. Faija mutustaa tota Somacia myös jatkuvasti, ja hetkellistä apua sillekin on siitä.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jos sulla oli painoa kertynyt, niin käsittääkseni sen tippuminen saattaa myös auttaa..
Prepare for the worstest.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

En usko että kainalo on ollut 10 vuotta ylipainoinen, josko vieläkään.
Kai Nalo

Kyllähän tota ylipainoa ylimäärästä on, kun painoa kerta on 100 kiloa ja vartta 186. Soppiihan tuosta niistää 15 kiloa vekka :oops:

Mjoo, ehkä sitä tosiaan kannattaa laittaa toi ruokavalio ja roppa kuntoon ennen kuin puukkoon menee.
Vastaa Viestiin