Oma listani:
- Yhteisen ajan puute. Johtuu miehen loppusuoralla olevasta väitöskirjasta, mitä joutuu vääntämään yötä myöden. Tytsä saa toki perheaikaa (mistä johtuen tuo kirja ei oikein valmistu tahdissaan), mutta yhteistä aikaa ei juuri ole. Siis laatuaikaa kuten yhdessä leffan katsomista ym. sellaista pientä. Nyt se näpyttää konetta vieressä ja mä katson leffoja

- Tämä pieni kämppä saa hermot välillä kireäksi. Kun mihinkään ei saa mitään mahtumaan, pienikin sotku näyttää valtavalta. Inhoamme muuttamista, joten odotamme mieluummin tuo läpyskän valmistumista jotta tiedämme mihin päin maailmaa suunnata. Ettei kahta kertaa tarvitse ahteria siirtää

- Nämä mun synnytyksenjälkeiset kohtuvaivat (voisivat poistaa tuon turhakkeen). Olen usein tosi väsynyt kun en saa kivuilta nukuttua, hemoglobiini menee alas ym. mikä sitten vaikuttaa mielialaan. Kipu ja väsymys on mulle ne pahimmat mahdolliset. Ärtsyn himoherkästi ja olen vetämätön. Tästä syystä esim. kotityöt aina välillä kaatuu miehen niskoille, muun lisäksi. Sitten on kaksi väsynyttä. Onneksi se ei ole kovin ärtsyherkkä. Nyt on jo useamman viikon ollut paranemaan päin.
Muuta en tähän hätään keksi. Pieniähän nuo ovat, vaikka isommilta joskus tuntuvat.