Tuskien Torstai
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Eikö tässä maailmassa saa muuttaa mieltään? En minäkään ole aina parisuhdetarvitsevainen, ainoastaan vuoroviikoin.Ylermi Ylihankala kirjoitti:"Olen täysin tyytyväinen elämääni näinkin. Mitään pakottavaa tarvetta ihmissuhteen löytämiselle ei ole"
Jos oikeasti olisit täysin tyytyväinen elämääsi ilman miestä, et hakisi sitä netistä deitti-ilmolla?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Tarkalleen ottaen pidän parisuhdetta tärkeänä yleensä ottaen ja pidän nykyisestä parisuhteestanikin. Uskon hullu vielä romanttiseen rakkauteenkin kahden ihmisen välillä.MGandhi kirjoitti:Joo mutta sitten tehdään lapsi ja kah, elämä taas hymyilee. Vitut parisuhteesta. Eiksje?
Koetin sanoa, että parisuhteen muodostamisvaiheessa ns. tunnusteluvaiheessa harva puhuu kaikki pahat ajatuksensa/puolensa julki.
Came here for school, graduated to the high life
Kertomatta jättäminen ei ole valehtelua.exPertti kirjoitti: Koetin sanoa, että parisuhteen muodostamisvaiheessa ns. tunnusteluvaiheessa harva puhuu kaikki pahat ajatuksensa/puolensa julki.
Nyt mä lähden, valehtelematta, KOTIIN! Tosin hoitomestan kautta, kiinnostaa kuin kilo mämmiä tarpoa rattaita työntäen/vetäen tässä säässä. Jätkää kiinnostaa varmaan yhtä paljon istua rattaissa.. Yngh.
Viikin Prisma+Alko+muut liikkeet ovat ilman sähköjä. Siellä ne riehuu fikkareiden kanssa, leikkii tekevänsä jotain. Urpot. Tulis kotio sieltä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Blissille tulevat vastaukset kiinnostavat kovasti, lähinnä miesten ikähaitarin vuoksi. Mietin joskus skenaariona suhteestani pois joutumista syystä tai toisesta, tilanne olisi seuranhaun kannalta vähän eri kuin oli kuusi vuotta sitten, lapsen myötä vielä erimpi. Jospa joku b:n kanssa samalla aaltopituudella oleva surffaisi juuri nyt cityssä, mistä sen tietää ellei kokeile.
Elämä kantaa, jos sen antaa
- Frederik Krueger
- Kitisijä
No just. Arvatenkin juuri tuollaiset nyt sitten vastaavat.bliss kirjoitti:Hitto. Unohdin mainita ilmoituksen vaatimuslistassa kohdat lisääntymishaluton, ei kieroutuneita seksuaalisia tarpeita ja väkivaltainen käytös ei-toivottavaa.
Ihan ok ilmoitus se oli, katoaa massaan. Käsittääkseni käytetty tehokeino oli se että pitkän ja tarkan vaatimuslistan tarkoituksena on viestittää kyseessä olevan tavoiteltavan arvoinen nainen joka pitää ottaa haasteena. Vastaajat lienevät osittain samoja kuin Unelmien Poikamiestyttö-ohjelmiin osallistuneet? Tärkeintä on voitto, ei päämäärä.
Aina tätä äärimmäistä vakavuutta. Pirun tylsää.EveryWoman kirjoitti:
Miksi et läträisi, elco?
Juon työviikoilla hyvin harvoin yhtään mitään su-to. Poikkeuksena ehkä yksi Kalle-ilta vuodessa. En koskaan juo yksin.
Otan normikuussa kännit keskimäärin kaksi kertaa kuukaudessa. Päälle juhlapäivät ja pannaan nyt vielä viikko jotain poikain lomailua. Pyöristetään ylöspäin 40 kännit vuodessa; ehkä 12 annosta kerta (pyöristettynä ylöspäin). 500 annosta alkoholia vuodessa (pyöristettynä ylöspäin). 1,5 annosta päivässä (pyöristettynä ylöspäin). Tykkään olla kännissä seurassa, mutta toimintakyky säilyy 97,5%:sesti ja silloin kun se ei kerran vuodessa säily niin menen itse nukkumaan yksin omaan sänkyyn..
-
- Kitisijä
Tuollaisia Blissin kaltaisia ilmoja on nähty ennenkin. En lähde arvuuttelemaan oman itsetuntoni hyvyyttä keskiarvoon nähden, mutta aika pitkälti hakijan pärstäkertoin on määrännyt huvittuneisuuteni asteen. Jos on ollut megabeibe, olen ymmärtänyt tylyn ilmon keinona pitää ne laarin pohjimmaiset vonkuupojat poissa jaloista. Jos taas ei megabeibe, olen lähinnä ajatellut että mitähän tuokin oikein luulee itsestään, vaikka sama jyvät akanoista -efekti tälläkin on saattanut olla mielessään. Blisshän on tietenkin megabeibe, joten näen hänen tylytyksensä silkkana taktiikkana. Hänenä olisin kuitenkin laittanut ilmon maksuttomille miehille enkä olisi töötännyt muksulla ihan noin suoraan vastapalloon.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Maksuttomuudesta ehkä samaa mieltä, koska mikäänhän ei takaa että maksullista vastauspalvelua käyttäisivät just ne kaikkein parhaimmat ja sopivimmat tapaukset (eivätkä edes rikkaimmat). Ehkä pikemminkin kaikkein epätoivoisimmat. Olenhan minäkin vastannut joskus aikoinaan match.comiin, jossa piti maksaa vastaamisesta. Onneksi sain muutamalta vastatulta sentään seksiä ettei ihan täysin miinukselle mennyt sekään, mutta onhan tuollainen seksistä maksaminen vähän outoa sekä epäilyttävää. Match.comia pitäisi syyttää parituksesta.SikaMika kirjoitti:Hänenä olisin kuitenkin laittanut ilmon maksuttomille miehille enkä olisi töötännyt muksulla ihan noin suoraan vastapalloon.
Jaa toki parhaat vastauspalat meille bliss. Vai onkohan se sallittuu?
Lapset toi kylältä vain hyviä ostoksia, sain ison pinon cottifrutteja, hurjasti hedelmiä ja pähkinöitä sekä pari kirjaa. Ehkä mulla ei olekaan kovin kiire sivilisaation pariin.
Avanto ei tänään tuntunut hyvältä, päälle satava lumi tais olla liikaa.

Lapset toi kylältä vain hyviä ostoksia, sain ison pinon cottifrutteja, hurjasti hedelmiä ja pähkinöitä sekä pari kirjaa. Ehkä mulla ei olekaan kovin kiire sivilisaation pariin.
Avanto ei tänään tuntunut hyvältä, päälle satava lumi tais olla liikaa.
No ihan hyvä kriteeri se on olla olemassa, varsinkin kun tuloista stressaaminen ja epävarmuus ovat tekijöitä, jotka vaikuttavat jossain määrin myös kaikkeen muuhunkin. Jos siis ei oikeasti halua olla suhteessa toisen ihmisen tukena vastoinkäymisissä - tai ainakaan heti aluksi.Dumis kirjoitti:Meillä on dyynissa noi lomautukset pyörineet viime vuoden maaliskuusta ja silti vetäisin toistaiseksi parhaan vuoteni töissä ansiotuloissa mitattunaKun tuo työ/lomautus-uhka oli mainittuna, niin laittoi taas naurattamaan tämä tilanne.
- Riemumieli
- Kitisijä
Ilmoitushan on aevan paska, ei sen ihmeempää. Miksi hakea suraa, jos ei sitä tarvitse?
Miksi laitaa vaatimuslista toisesta, kun tarkoitus on kertoa itsestään? No naiset tietysti luulevat, että he ovat jotain niin erinomaista, että heidän seuraansa hakeudutaan ja suorastaan kerjätään huomiota. Sori, mutta tuollaisen "haasteen" ottavat vastaan vain vässykät.
On selviö, että lapsi on vanhemmalleen elämän kulmakivi tai sitten kyse ei ole normaalista ihmisestä. Miksi asia on hierottava paskana naamaan, eikö kyse ole hienosta piirteestä? Toisekseen kyse ei ole mistään nollasummapelistä, lasta voi rakastaa täysillä ja elää parisuhteessa, sillä rakkaudella ei ole rajoja.
Mutta eipä siinä mitään, jos teksti on ns. väkisin väännetty toisten painostuksesta. Ehkä kirjoittajan tarkoituksena on nimenomaan osoittaa, että kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia ja murhaajia.
Mistä pääsemmekin luontevasti viimeiseen kommenttiin. Eniten (luonnollisesti) huvittaa se, että KSE ja minä en tarvitse miestä -jeesustelija laittaa seuranhakuilmoituksen. Miksi on niin kamalaa tunnustaa, että ihminen kaipaa toisen luo? Biologia on luonut meidän tietynlaisiksi ja tarve hakeutua muiden seuraan on yksi ominaispiirteistämme. Olisi vähintäänkin syytä laittaa nuttura löysemmälle ja antaa itselleen vähän armoa.
Miksi laitaa vaatimuslista toisesta, kun tarkoitus on kertoa itsestään? No naiset tietysti luulevat, että he ovat jotain niin erinomaista, että heidän seuraansa hakeudutaan ja suorastaan kerjätään huomiota. Sori, mutta tuollaisen "haasteen" ottavat vastaan vain vässykät.
On selviö, että lapsi on vanhemmalleen elämän kulmakivi tai sitten kyse ei ole normaalista ihmisestä. Miksi asia on hierottava paskana naamaan, eikö kyse ole hienosta piirteestä? Toisekseen kyse ei ole mistään nollasummapelistä, lasta voi rakastaa täysillä ja elää parisuhteessa, sillä rakkaudella ei ole rajoja.
Mutta eipä siinä mitään, jos teksti on ns. väkisin väännetty toisten painostuksesta. Ehkä kirjoittajan tarkoituksena on nimenomaan osoittaa, että kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia ja murhaajia.
Mistä pääsemmekin luontevasti viimeiseen kommenttiin. Eniten (luonnollisesti) huvittaa se, että KSE ja minä en tarvitse miestä -jeesustelija laittaa seuranhakuilmoituksen. Miksi on niin kamalaa tunnustaa, että ihminen kaipaa toisen luo? Biologia on luonut meidän tietynlaisiksi ja tarve hakeutua muiden seuraan on yksi ominaispiirteistämme. Olisi vähintäänkin syytä laittaa nuttura löysemmälle ja antaa itselleen vähän armoa.
Paras päivä ikinä.