Tuskien Torstai
Äh, en mä jaksa nyt keskittyä sellaseen. Arvion itseni nyt vaan tonne kouluhommiin, se on nyt tarpeeks haastavaa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ehdottomasti kyllä. Ja kun vauhtiin päästiin, niin postaat myös sen tänne arvioitavaksi
Eiks palstan perseserkut vois lyödä päänsä yhteen ja tehdä mulle ilmoituksen?

Work like a captain, play like a pirate.
No naisille tuskin vastaukset on tätä taattua google-kääntäjä laatua, mihin meikäläinen on joutunut tottumaan:
Hei
Hei! Voit aloittaa, haluan sanoa hänen nimeään. Nimeni on Elena. Haluan löytää miehen muodostaa perheen. Olen todella tyttö. Toivon, että kirjoitat minulle postilaatikkoon. Mielelläni nähdä viestisi.
Here's my e-mail osoite: [email protected]
Elena
Hei
Hei! Voit aloittaa, haluan sanoa hänen nimeään. Nimeni on Elena. Haluan löytää miehen muodostaa perheen. Olen todella tyttö. Toivon, että kirjoitat minulle postilaatikkoon. Mielelläni nähdä viestisi.
Elena
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
*kiihottuu*Bluntly kirjoitti:No naisille tuskin vastaukset on tätä taattua google-kääntäjä laatua, mihin meikäläinen on joutunut tottumaan:
Hei
Elena
-
- Kitisijä
No just mietin, että vapauselementtiä lukuunottamatta valtaosa miespuolisista ystävistäni täyttää kriteerit kirkkaasti. Kynnyskysymys ei siis liene vaatimuslista vaan tympeä asenne.elco kirjoitti:Täytän muuten vaatimukset paitsi että olen liian nuori ja varattu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ei se ole hullu joka pyytää...
Muuta ei voi Blissin ilmoituksesta sanoa. Varmasti tuohon löytyy iso kasa "akateemisia puutarhureita", jotka valehtelevat täyttävänsä kaikki kriteerit. Todelliset ehdokkaat tuo tietty pelottaa pois ylimielisyydellään, mutta eihän se tainnut ollakaan tarkoitus.
Muuta ei voi Blissin ilmoituksesta sanoa. Varmasti tuohon löytyy iso kasa "akateemisia puutarhureita", jotka valehtelevat täyttävänsä kaikki kriteerit. Todelliset ehdokkaat tuo tietty pelottaa pois ylimielisyydellään, mutta eihän se tainnut ollakaan tarkoitus.
Came here for school, graduated to the high life
Koska en jaksanut käyttää siihen sen enempää aikaa että olisin tutkiskellut enemmän vaihtoehtoja. Ja horoskooppi noin muuten antaa alkeellista suuntaa siitä milloin on hankittava syntymäpäivälahjat!NuoriD kirjoitti:Miksi muuten laitoit horo-skooppisi? Et kai usko niihin? Siellähän on kait vaihtoehto "en usko" myös?
Mulla, superfilosofilla, on taas sellainen aate, ettei Bliss oikeasti halua että kukaan vastaa, sillai oikeasti.RP kirjoitti:Mä taas oletan, että tuohon voisi vastata juuri sellainen mies jonka bliss haluaa.
Loppupeleissä Bliss haluaa varmasti sellasen cowboybuutseissaan ja chopperissa pihalle pärähtävän tatuoidun Jack Daniels- jätkän joka repäisee 501:t jalasta ja näyttää *sensuroitua matskua* ilman kumia.
Viimeksi muokannut Elppis, 07.01.2010 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Olen Pertin kanssa samaa mieltäexPertti kirjoitti:Olemme siis aika eri laidoilla, sanoisin. Jääkäämme odottamaan.RP kirjoitti:Mä taas oletan, että tuohon voisi vastata juuri sellainen mies jonka bliss haluaa.

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
Näin.Chap kirjoitti:Minä arvioisin, että tuo ilmoitus vetää puoleensa heikolla itsetunnolla varustettuja vässyköitä.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 07.01.2010 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
Mun eka ajatus oli, että ilmoituksesta ei käy oikeastaan mitenkään ilmi, mitä hän haluaa. Niiden ihmisten joukossa, jotka täyttävät luetellut kriteerit, on varmasti aika laidasta laitaan kaikenlaista porukkaa. Esim. "riittävä huumorintaju" ei kerro mitään olennaista, kun huumorintajun laji lienee kuitenkin määrää tärkeämpää.RP kirjoitti:Mä taas oletan, että tuohon voisi vastata juuri sellainen mies jonka bliss haluaa.
Sitten tulin ajatelleeksi, että ehkä tuo valittu tyyli sitten kuitenkin välittää juuri oikean viestin juuri oikealle henkilölle. Sehän ei ole ihmeellistä, jos minun mielestäni ilmoitus ei vaikuta houkuttelevalta - minä kun tuskin olen blissin etsimää kumppanimatskua!
Olisikin siis tosi kiinnostavaa nähdä, millaisia vastauksia tuon tyyppiseen tekstiin tulee.
Nääh. Sitä paitsi, pinnallisessa maailmassamme vastausten määrä ja luonne riippunee aika paljon myös siitä, minkälaiset kuvat laitoit ilmoituksen liitteeksi.bliss kirjoitti:Ilmoituksen asennehan ei ole tympeä, sinulla vaan sattuu olemaan ennakkoasenne minusta tämän palstan juttujen perusteellaurpiainen kirjoitti:Kynnyskysymys ei siis liene vaatimuslista vaan tympeä asenne.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."