Anoppi täyttää tänään 50v. Kutsui (käski) kummatkin pojat nopeasti käymään luonaan, ilmoitusluontoista asiaa. Jahas. Mitäköhän siellä tällä hetkellä tapahtuu?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:Anoppi täyttää tänään 50v. Kutsui (käski) kummatkin pojat nopeasti käymään luonaan, ilmoitusluontoista asiaa. Jahas. Mitäköhän siellä tällä hetkellä tapahtuu?!
Sun anoppis on kyllä aika omalaatuinen tapaus. Ainakaan tule tylsää sen kanssa
Elppis kirjoitti:Anoppi täyttää tänään 50v. Kutsui (käski) kummatkin pojat nopeasti käymään luonaan, ilmoitusluontoista asiaa. Jahas. Mitäköhän siellä tällä hetkellä tapahtuu?!
Sun anoppis on kyllä aika omalaatuinen tapaus. Ainakaan tule tylsää sen kanssa
Tämä totta
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky kirjoitti: Mä muutan sit vuoren toiselle puolelle. Mä yritän vierottautua kans mut vain tupakasta. Kahvista ei oo tarvetta ja miehistä en todellakaan halua
mä vierottautudun ylimääräisestä/turhasta alkoholinkäytöstä.. kahvista pitää varmaan jossain vaiheessa vierottautua.. ehkä sitten kun alkaa niitä lapsia hankkia.
Kai Nalo kirjoitti:
Loivenna mies loivenna. Ei vanhana enää kestä äkkipysäystä.
Tässä on nyt 120 tuntia siitä kun edellisen kerran otin. Että jos tässä nyt alkaa loiventamaan niin en oikein tiedä heiluuko hyvä. Toisekseen, lauantai nyt oli jo loiventelua, kun join ehkä pari desiä shotteja ja puoli tusinaa lonkeroasiideriä.
Ylermi Ylihankala kirjoitti:"Olen täysin tyytyväinen elämääni näinkin. Mitään pakottavaa tarvetta ihmissuhteen löytämiselle ei ole"
Jos oikeasti olisit täysin tyytyväinen elämääsi ilman miestä, et hakisi sitä netistä deitti-ilmolla?
Tämä onkin lähinnä muutamien ihmisten painostuksen takia.
Itseni tuntien tuskin jaksan vastata kenellekään vaikka joku tuohon jotain vastinetta lähettäisikin. Preferoin edelleen spontaaneja irl-tapaamisia.