http://www.youtube.com/watch?v=Xz7_3n7xyDgLapitii kirjoitti:Mikä se on se biisi mitä jenkit laulaa ko vuosi vaihtuu?
En löytäny ts. en hokannu oikeita hakusanoja googletskaan.
Help meee! No big deal mut jäi hämään.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Jaa on vai? Mä vietin koko uudenvuoden pelatessani MMORPG:tä. Ja hauskaa oli.nastamuumio kirjoitti:Väännänkö mä sulle rautalankaa? Ihmiset on uudenvuodenaattoisin juhlatuulella ja vaikka valmiita pieniin seikkailuihinkin iloisen mielen vallatesssa alaa ja juhlajuomien alkaessa vaikuttaa. On yleisenä tapana, että vuoden vaihtuessa kuuluu vähän pussailla. Järkkäät ittes johonkin bileisiin tai jos ei sellasia ole, niin mihin tahansa baariin ja annat mennä vaan, unohdat ajattelemisen ja murjottamisen.
Luulen, että jos maksaa lainan pois, niin sanktioita ei tule. Muistaakseni yksityishenkilöillä on aina oikeus maksaa lainansa pois ennen aikaisesti.McJanne kirjoitti:Duh. Kun on hölmöyksissään mennyt tekemään viiden vuoden kiinteän korkosopparin asuntolainaan ja tulee ero, onko olemassa joku keino välttyä maksamasta ko. sopimuksen sakon maksua?
Näsäviisas "pistä toinen maksamaan" ei ole vastaus.
Meillä voi viedä reseptin terveyskeskusken postilaatikkoon ja käydä noukkimassa muutaman päivän päästä pois. Toinen vaihtoehto on uusia apteekin kautta.elco kirjoitti:Miten saa lääkereseptin uusittua? Pitääkö joka jumalan kerta mennä diacoriin jonottamaan netissä palloilevan Tohtori Ein vastaanotolle ja juttelemaan samat sepustukset vai voiko vaan soittaa ja pyytää reseptit postissa tmv?
Work like a captain, play like a pirate.
-
- Kitisijä
Riippuu minkälaisesta lääkkeestä on kysymys.elco kirjoitti:Miten saa lääkereseptin uusittua? Pitääkö joka jumalan kerta mennä diacoriin jonottamaan netissä palloilevan Tohtori Ein vastaanotolle ja juttelemaan samat sepustukset vai voiko vaan soittaa ja pyytää reseptit postissa tmv?
Yleensä reseptin uusintaa kannattaa pyytää siitä paikasta, missä resepti on alun perin kirjoitettu.
Itse olen joskus hommannut reseptin soittamalla mehiläiseen ja jättänyt lekurille soittopyynnön. Lekuri soitti takaisin ja kerroin tarpeeni. Samana päivänä sain hakea lähiapteekista nappikuurin.elco kirjoitti:Miten saa lääkereseptin uusittua? Pitääkö joka jumalan kerta mennä diacoriin jonottamaan netissä palloilevan Tohtori Ein vastaanotolle ja juttelemaan samat sepustukset vai voiko vaan soittaa ja pyytää reseptit postissa tmv?
Eli soita, ja kokeile josko lekuri uusisi reseptisi puhelimitse lähimpään apteekkiin.
http://www.diacor.fi/index.php?option=c ... &Itemid=41elco kirjoitti:Katos! Ei niillä kuitenkaan ole numeroa, mihin soittaa. Ehkä jos sinne soittaa ja jättää soittopyynnön niin kaveri voi sitten jossain palstapostauksiensa välissä soittaa takasin.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Varaa lekurilta soittoaika. Diacorin sivuilla on jopa hinnastossa puhelinresepti.
Tuosta soitat sinne asemalle, josta resepti kirjoitettu.
- McJanne
- Kitisijä
On, se on lainaehdoissakin mainittu. Samassa kohdassa lukee myös, että pankilla on oikeus periä palveluhinnaston mukainen maksu näin tapahtuessa, olkoonkin ettei mainittua hinnastoartikkelia löydy mistään ja pankissakaan eivät osaa sanoa miten ovat tuohon lukemaan päätyneet.NuoriD kirjoitti:Luulen, että jos maksaa lainan pois, niin sanktioita ei tule. Muistaakseni yksityishenkilöillä on aina oikeus maksaa lainansa pois ennen aikaisesti.
Aika hankkia juristi siis jo muutoinkin.
Pätee pätee, mulla on tasalyhennys ja kiinteä korko ja sopimussakkoa ovat vailla.elco kirjoitti:Pätee yleensä tasalyhenteiseen markkinakorkoiseen lainaan. Muissa vaihtoehdoissa pankki kyllä aina niistää omansa.
Kirjoitan tätä alasti
Kirjoitit hieman väärin. Koska kyseessä on pelipaita, olet etsimässä niitä isoille ja pienille vauvoille.RP kirjoitti:Suositelkaapa paikka mistä tilata pelipaitoja nopeasti ja edullisesti, aikuisille ja vauvoille? Mies haluaa katsoa jääkiekkoa tytsän kanssa oikeaoppisesti, tietenkin. Eli ennen olympialaisia pitäisi ne saada.
- Stadinarska
- Kitisijä
Höpsö. Mun tyttökin tietää, vaikkei ole kuullut keltään tyhmältä aikuiselta:exPertti kirjoitti:Noni, oletetaan, että taivas on olemassa.
Onko siellä lähinnä tosi vanhoja ihmisiä, jotka eivät pysty enää huolehtimaan itsestään? Siis suunnaton vanhainkoti.
Taivaassa ei oo kellään kipuja ja mummikin tanssii balettia niin kuin lapsena tanssi.
Eli kipuja ei ole ja liikuntakyky palautuu asiantuntijan mielestä.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Höpsö. Mun tyttökin tietää, vaikkei ole kuullut keltään tyhmältä aikuiselta:
Taivaassa ei oo kellään kipuja ja mummikin tanssii balettia niin kuin lapsena tanssi.
Mutta jääkö vanhaksi kurpaksi? Vai muuttuuko kaksikymppiseksi panohulluksi? Saako siellä tanssia vaakamamboakin vai joutuuko sitten alakertaan jäähylle?
Came here for school, graduated to the high life