NuoriD kirjoitti:No kaipa se onnistuisi, mutta kyllä mä kuitenkin käyttäisin pommia.
Joukkomurhan suoritttaminen ilman itsemurhaa tai kiinnijäämistä on aika hankalaa. Sinuna tyytyisin tappamaan potilaita.
Kyllä se pommilla hoituisi. Ostaisi kaikki tarveaineet käteisellä. Huolehtisi, että ei jää sormenjälkiä eikä dna:ta ja jättäisi pommin paikkaan, jossa ei olisi valvotakameroita. Uhrien tietysti pitäisi olla täysin satunnaisia.
Tekisin ehkä lannoitepommin (googleta fertilizer bomb - ohjeita löytyy).
Ennustan joko poliiseja ND:n ovelle, tai vähintääkin yhteydenottoja Aasin suuntaan. Tämähän on tunnettu sarjamurhaajan tyyssija - siis miksei lannoitepommisarjahimojoukkomurhaajankin.
Asie Payton kirjoitti:Ennustan joko poliiseja ND:n ovelle, tai vähintääkin yhteydenottoja Aasin suuntaan. Tämähän on tunnettu sarjamurhaajan tyyssija - siis miksei lannoitepommisarjahimojoukkomurhaajankin.
Kävin Sellossa tirkistelemässä. Ei olisi pitänyt. Erehdyin katsomaan Prisman edessä olevia kynttilöitä ja kortteja. Joku lapsi oli tehnyt kortin äidilleen.
NuoriD kirjoitti:Kävin Sellossa tirkistelemässä. Ei olisi pitänyt. Erehdyin katsomaan Prisman edessä olevia kynttilöitä ja kortteja. Joku lapsi oli tehnyt kortin äidilleen.
Cheer up! Tuo kaikki tapahtui sinusta turvallisen kaukana sinusta.
Eiks sua niba yhtään hengästytä olla noin täydellisen tahdittoman tunnevammainen idiootti, kuin mitä vuodesta toiseen olet? Siis vaikka mä _yritän_ olla toisinaan vittumainen ja välillä ihan hyvin siinä onnistunkin, niin toi sun luontainen karisma on jotain mihin ei ylety kymmenmetrisellä kepilläkään.
Mua kiinnostais, et ooksä aina ollu noin kusipää kuin mitä sä olet, vai jäikö sulla siinä kuuluisassa kolarissa joku sellanen osa harmaata aivolimaa kiinni tuulilasiin mitä ei saatu kaavittua takaisin, joka ohjaa ihmisellä alkeellisimpia käytöstapoja ja tunneälyä? ...joihin sä et siis selvästi ole koko kitinä-urasi aikana kyennyt alkeellisimmissakaan määrin edes erehdyksissä.
NuoriD kirjoitti:Kävin Sellossa tirkistelemässä. Ei olisi pitänyt. Erehdyin katsomaan Prisman edessä olevia kynttilöitä ja kortteja. Joku lapsi oli tehnyt kortin äidilleen.
Nyt loppuu toi ruikutus!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Nyt loppuu toi ruikutus!
Empatia ja ruikutus ovat eri asioita.
Molemmat ovat paskaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Manaaja kirjoitti:Eiks sua niba yhtään hengästytä olla noin täydellisen tahdittoman tunnevammainen idiootti, kuin mitä vuodesta toiseen olet? Siis vaikka mä _yritän_ olla toisinaan vittumainen ja välillä ihan hyvin siinä onnistunkin, niin toi sun luontainen karisma on jotain mihin ei ylety kymmenmetrisellä kepilläkään.
Mua kiinnostais, et ooksä aina ollu noin kusipää kuin mitä sä olet, vai jäikö sulla siinä kuuluisassa kolarissa joku sellanen osa harmaata aivolimaa kiinni tuulilasiin mitä ei saatu kaavittua takaisin, joka ohjaa ihmisellä alkeellisimpia käytöstapoja ja tunneälyä? ...joihin sä et siis selvästi ole koko kitinä-urasi aikana kyennyt alkeellisimmissakaan määrin edes erehdyksissä.
Tunteesi ovat minulle samantekeviä niinkuin suurimmalle osalle ihmisiä toivottavasti ovat? Hanki nyt joku nainen niin voit tilittää tunteitasi sille. Nämä kynttiläkasat jossain paikoissa on ihan perseestä. eivät ne auta jotain kuollutta, ainoastaan kynttilän sytyttäjää, minusta on epäaitoa surra jos kyseessä ei ole kukaan läheinen ihminen. Ihmiset pääsevät tuntemaan "yhteisiä" tunteita(omiaan) omassa tunneköyhyydessään. He korkeintaan kokevat hätää omasta itsestään ja olemassaolostaan. Voiko kuolleita kohtaan tuntea empatiaa? Vaikka voisikin niin mitä se auttaisi. Olen pahoillani puolestasi, app.
Nyt loppuu toi ruikutus!
Alkoi naurattaa tää
Siis rollon valistus, mies joka ite on ruikuttanut ja ollut neuvottavana vuosia ottaakin spontaanisti ohjat käsiinsä.
Frederik Krueger kirjoitti:^ Mistä leffasta? Anna mä arvaan: se 80-luvun lopun Bätmän jossa Jack Nicholson oli Jokerina?
Ei ihan, mutta eikö se silti tiivistä ajatuksen ja asenteen vallan mainiosti?
Älä yritä suistaa keskustelua sivuraiteelle.
Sitten sen täytyy olla Boondock Saints? Tai Melrose Place?
EDIT: Sori, guuglutin, taisi vastaus löytyä. Ilmeisesti Bätmäni kuiteskin niin, juuri se Bätmäni jota en ole vielä nähnyt kun ei ole vielä tullut telkkarista.