Vuoden Ensinmäinen Perjantai
Vuoden Ensinmäinen Perjantai
Toivon uudelta vuodelta aika paljonkin, ensisijaisesti PAREMPIA UNENLAHJOJA!!!
Kiitos tänne heti! En jaksa enää kyyhötellä näitä öitä hereillä kun muut jo nuq. Tai ehkä jaksaisin, mut en haluu. Jaksa enää loputtomiin dokatakkaa sen takii.
PS: olipa kyllä ihana ja täydellinen vuodenvaihde (ktz kulta)!
Kiitos tänne heti! En jaksa enää kyyhötellä näitä öitä hereillä kun muut jo nuq. Tai ehkä jaksaisin, mut en haluu. Jaksa enää loputtomiin dokatakkaa sen takii.
PS: olipa kyllä ihana ja täydellinen vuodenvaihde (ktz kulta)!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Mä nukuin yli kakstoista tuntia, kun näin merkittäviä filosohvisia pohdintoja sisältäviä unia. Mulla oli nimittäin kattokaas ikään kuin menossa kiihkeä suhde Nuoren Daavidin kanssa ja sitten mä kovasti pohdin, että onko se oikein ja voinko enää jatkaa niin.
Onks kaikki ihan vuosikymmenen krapulassa, kun kukaan ei meinaan kirjota tänne? Mulla on tylsää, kun nukuin niin pitkään ja taas on ihan pimeetä. Fan.
Onks kaikki ihan vuosikymmenen krapulassa, kun kukaan ei meinaan kirjota tänne? Mulla on tylsää, kun nukuin niin pitkään ja taas on ihan pimeetä. Fan.
-
- Kitisijä
Olet saanut häneltä viime viikkoina siksi paljon huomiota palstalla, että olisi suorastaan ihme, jos hän ei tulisi kummittelemaan uniisi zeksuaalisesti. Mielestäni täydennätte toisianne: Dave on heikkosäärinen ja viinapäissään lapsellisen kevytkenkäinen, seikkailunkipeä höpsö, sinä puolestaan olet zeksuaalisuutesi puhkeamisen kynnyksellä, kuin huolellisesti valmisteltu tilaus edelliselle. Daven praktiikka toimisi mainiosti rakkautenne esikartanona. Kaikki mitä tapahtuisi praktiikalla, jäisi praktiikalle.nastamuumio kirjoitti:Mulla oli nimittäin kattokaas ikään kuin menossa kiihkeä suhde Nuoren Daavidin kanssa ja sitten mä kovasti pohdin, että onko se oikein ja voinko enää jatkaa niin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Kohta on sauna kylpyvalmis, viimeinen pesällinen puita palamassa.
Laitoin ilmanvaihtokoneeseen pari lämpömittarin anturia, huomenna vielä pari lisää, niin tietää kuinka milloikin toimii. Ainakin lämmöntalteenottokennossa lämpö siirtyy kohtuullisen hyvin sisään tulevaan ilmaan, koska ulos menevä ilma on nyt noin +7 asteista. Täällä sisällä on kuitenkin reilut +20 astetta ja ulkona noin -19 astetta.
Laitoin ilmanvaihtokoneeseen pari lämpömittarin anturia, huomenna vielä pari lisää, niin tietää kuinka milloikin toimii. Ainakin lämmöntalteenottokennossa lämpö siirtyy kohtuullisen hyvin sisään tulevaan ilmaan, koska ulos menevä ilma on nyt noin +7 asteista. Täällä sisällä on kuitenkin reilut +20 astetta ja ulkona noin -19 astetta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Yrjätauti yllätti juhlijan eli vituiks män. Mut ei se mitään, tänään oli parempi setti ja huomenna risteilemään. Mulla on kauhea dilemma, elämäni mies on muhun tulisesti rakastunut, mutta mä en oo varma koskettaako se mun simpukkaa ja himmailen vastaan. Äh. No, katotaan, on mua ennenkin väsytetty...
Ps. tilulii x 2!
Ps. tilulii x 2!
Work like a captain, play like a pirate.