Mä taas väitän, että on jotensakin kyseenalaista hankkia lasta kun elämä on paskaa. Ei lapsi ole mikään maailmanympärysmatka, viinainen baari-ilta joita otetaan piristämään omaa elämää kun nyt hiukan tyhjäilee.exPertti kirjoitti:
En väitä, että jos elämä on paskaa niin lapsi sen kaiken taikaiskusta korjaa.
Mukava maanantai
- Stadinarska
- Kitisijä
Kiitän Mr. Dave Jessus!NuoriD kirjoitti:Kuvan perusteella vaikuttaa naiselta, jolla joko usein on päänsärky tai aiheuttaa päänsäryn vastapuolelle.Stadinarska kirjoitti:Oh, nuori vanha Dave sentään! Muistatko seniili cityn? Sit nuorisokuvaus rap 8 mielesmuistamatonta.NuoriD kirjoitti: Koskaan kuullukkaan.
Katso Dave, tätä kuvaa!Kaik on kohta multaa. Kyllä sun olisi ajoissa ollut hyvä hakea se paritalosi puolikkaaseen ja antaa tehtäväksi kultaisen noutajan ulkoiluttaminen koska hän sai nyt pelkän noutajan...
Jouluarska, Stadinarska, Stadinnarsku, Saminarska, Saminnarsku ja Joulunarsku muistaa tytön hyvin, jostain syystä.
Voi Dave, sun olisi pitänyt hoitaa se terweeks. Antaa hyviä piikkejä sille.
J o u l u n a r s k a
Ja varsin ammattitaitoisesti totesit, että tytteli olisi aiheuttanut päänsärkyä vain. Se olisi ollut aivan varmasti totta. Olisiko järki päästä valunut jopa luun ja nielun ja korvien kautta ulos.
ONNEKSI en tutustunut tyttöön. Huh. Maailma on vaaroja täynnä.
Joulunarska
-
- Kitisijä
Vittu. En todellakaan pysty miellyttämään ihmistä joka on päättäny kiukutella vähintään kuukauden putkeen. Antaa olla; pärjään ihan vallan mainiosti yksinkin omassa ihanaisessa seurassani. (Vittu.)
Lumisade on ihan jees, mut vois se kyllä jo vähän vähentyä.. Onneks pakkasta ei oo enää niin hirmuisesti. En oo oikein talvi-ihminen, vaikka on siellä kyllä melko kaunista. (Ainakin sisältä katottuna.)
Lumisade on ihan jees, mut vois se kyllä jo vähän vähentyä.. Onneks pakkasta ei oo enää niin hirmuisesti. En oo oikein talvi-ihminen, vaikka on siellä kyllä melko kaunista. (Ainakin sisältä katottuna.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mitä? Oletko siirtynuyt matonnuolemishommiin? <= Onkohan tuo yhdyssana?sipsi kirjoitti:Vittu. En todellakaan pysty miellyttämään ihmistä joka on päättäny kiukutella vähintään kuukauden putkeen. Antaa olla; pärjään ihan vallan mainiosti yksinkin omassa ihanaisessa seurassani. (Vittu.)
Viimeksi muokannut NuoriD, 21.12.2009 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ymmärrän kyllä mikä tuossa tökki, siksi koetin hieman tarkentaa asiaa.RP kirjoitti:Mä taas väitän, että on jotensakin kyseenalaista hankkia lasta kun elämä on paskaa. Ei lapsi ole mikään maailmanympärysmatka, viinainen baari-ilta joita otetaan piristämään omaa elämää kun nyt hiukan tyhjäilee.
Came here for school, graduated to the high life
- Riemumieli
- Kitisijä
-
- Kitisijä
En pidä ajatuksesta, että joudun ajattelemaan sinun munaasi ja mahdollisia eteenottamisongelmia. Se saa minut kuvittelemaan, että sinussa on jotain vikaa, kun näin tahdot.Riemumieli kirjoitti:Olen töissä, eikä munani ole stondiksessa. Onko minussa jotain vikaa?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
NuoriD kirjoitti:Kyllä tuo vakavalta kuulostaa huomioiden, että tänään on talvipäivänseisaus.Riemumieli kirjoitti:Olen töissä, eikä munani ole stondiksessa. Onko minussa jotain vikaa?
Mitä tapahtui ruotsalaiselle miehelle, kun juoksi hirmuisen stondiksen omaavana seinää päin?
The great club outshines the individual, always and forever.
- Stadinarska
- Kitisijä
No sanoisin että seinästä mies jousti taaksepäin ja ruotsalaisen perässä juossut ruotsalainen mies sai sen miehen syliinsä ja kahvautui kiinni.Elppis kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Kyllä tuo vakavalta kuulostaa huomioiden, että tänään on talvipäivänseisaus.Riemumieli kirjoitti:Olen töissä, eikä munani ole stondiksessa. Onko minussa jotain vikaa?
Mitä tapahtui ruotsalaiselle miehelle, kun juoksi hirmuisen stondiksen omaavana seinää päin?
Jouluarska keksi ihan ite.

Oletkos sinä Elppis, JouluElba? Se nimi jotenkin olis niin yhteensopiva! Jokin ruokalaji?
J o u l u n a r s k a
- Riemumieli
- Kitisijä
Nenä murtuu.NuoriD kirjoitti:Elppis kirjoitti:NuoriD kirjoitti: Kyllä tuo vakavalta kuulostaa huomioiden, että tänään on talvipäivänseisaus.
Arska - JouluElba?

Just kirjotin pari sikiön ruumiinavausta. Hyi Dave!!NuoriD kirjoitti:Kaikki eivät voi olla naistenklinikan ruumishuoneella töissä.Riemumieli kirjoitti:Lähinnä ajattelin, että työnteko on niin ehanaa, että se saa hormonit hyrräämään. Ilmeisesti asia ei ole näin (?).
Mukava maanantai juu. Kiva oli kahlata tuolla polvenkorkusessa kinoksessa töihin. Läskeille kyytiä!
Ja töiden jälestä salille hölkkäämään juoksumatolle. Keskiviikkoa ja kunto-ohjelman läpikäyntiä innolla odottaen![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tänään teen töihin piparkakkutalon huomiseksi "mun miehille" ja yks niistä lupas hakee mut huomenna duuniin ettei tarvii sitä piparitaloo kuskata bussissa. Ihana
Ja töiden jälestä salille hölkkäämään juoksumatolle. Keskiviikkoa ja kunto-ohjelman läpikäyntiä innolla odottaen
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tänään teen töihin piparkakkutalon huomiseksi "mun miehille" ja yks niistä lupas hakee mut huomenna duuniin ettei tarvii sitä piparitaloo kuskata bussissa. Ihana

On se jos on aikaisemmin ostanut homoeroottisia mainoksia suoltavan liikkeen kolmenkympin pöksyjä. Kyllästyin vain niin tasan kolmen kuukauden käyttöaikaan. Muita ei ole vielä löytänyt jotka sopisivat meikäläisen vyötärö-perse-reisi mittoihin.bliss kirjoitti:Ei toi ole vielä edes Paljon Rahaa farkuista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä