Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200912 ... 2_ul.shtml

Anoreksia vai lääkkeet vai molemmat?
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriD kirjoitti:Loppu-slut
Eli tänään kuitenkii koetetaan kuallutta zombii herättää tekohengityksellä.

Eli poikmiehet jatkossakin saabi edest ja takkaa.

Eli

Uusi alku - ny början

Eli

J o u l u n a r s k a
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kohta ei tarvitse heteroidenkaan luovuttaa verta.

Verkkouutiset
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jortikalla on homma hallussa edelleen!

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1828800
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8631425

"Pimpin poksautusbileet" keskustelua aiheesta.
Came here for school, graduated to the high life
exPertti
Kitisijä

^ Lyhyt referaatti tapahtumista.

Pakistanilaisten miesten Tampereen perinneyhdistys on järjestänyt pikkupillujen limudiskoja, joissa on tosin saanut ryypätä rauhassa. Hupilupia, teostojuttuja tai mitään muutakaan maamme lakien mukaista ei ole huolehdittu. On keskitytty vaan pikkutyttöjen panemiseen.

Kaikki valittaminen aiheesta on rasismia, poliisikin on siunannut asian sanomalla että vaihtakaa nyt edes nimi "pussy poppingista" toiseen.

Kuten järjestäjät jo ilmoittivat niin "bileissä oli ongelmia muutaman rasistisen vanhemman takia".

Tämä on siis Suomi, se maa johon synnyin. Jotenkin on herännyt ajatus, että tässä maassa saattavat syntyperäiset joku päivä ottaa oikeuden vielä omiin käsiinsä. Tietty voihan superduperyllärikin tapahtua ja lainsäätäjä herää ennen sitä, mutta nykyisen elämänkokemuksen perusteella...
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

Älä usko kaikkea mitä internetissä lukee.
exPertti
Kitisijä

^ En, mutta tästä aiheesta on aika useassa paikassa.

Vähän huolestuttaa se, että joku vanhempi naksahtaisi tyttöään tuolta hakiessa. Hänen ainut vikansa kuitenkin on syntyä tähän typerään kaikille kumartavaan maahan.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

http://en.wikipedia.org/wiki/Moral_panic

Mikä tässä nyt on pihvi? Ainahan teinit ovat ryypänneet bileissä. Tottakai mukana on myös mamuja, kun heitä kerran suomessa asuu.

Bileiden nimi toki on provosoiva.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Hänen ainut vikansa kuitenkin on syntyä tähän typerään kaikille kumartavaan maahan.
Idiootilla on aina vaikeaa. Sitä kutsutaan idiootin osaksi. Idiootti ei ymmäärrä, eikä häntä ymmärretä.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
exPertti
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:http://en.wikipedia.org/wiki/Moral_panic

Mikä tässä nyt on pihvi? Ainahan teinit ovat ryypänneet bileissä. Tottakai mukana on myös mamuja, kun heitä kerran suomessa asuu.

Bileiden nimi toki on provosoiva.
Harvemin kai mamut järjestävät bileitä, joissa "pillu maksaa sisäänpääsyn" ellei ole 15e.

Kun tämä ei ole kumpaakaan, ei nuorisotoimen limudisko (kun kaikki kerran kännissä tai ties missä) eikä kotibileetkään (kun osanottajamäärä reipas 300 ja pääsymaksuja tivataan vaikkei verottaja tiedä asiasta mitään).

Tää on niin tätä.
exPertti
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Hänen ainut vikansa kuitenkin on syntyä tähän typerään kaikille kumartavaan maahan.
Idiootilla on aina vaikeaa. Sitä kutsutaan idiootin osaksi. Idiootti ei ymmäärrä, eikä häntä ymmärretä.
En minä sinun elämäntarinaasi tässä kaivannut. Lisäät vielä loppuun "ja sitten hänestä tuli poliisi".
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:En minä sinun elämäntarinaasi tässä kaivannut. Lisäät vielä loppuun "ja sitten hänestä tuli poliisi".
Mä en ehkä tiedä yhtään tyhmempää haukkumanimeä kun poliisi. No, ehkä homottelu on vielä typerämpää.
Work like a captain, play like a pirate.
exPertti
Kitisijä

Vesper kirjoitti:Mä en ehkä tiedä yhtään tyhmempää haukkumanimeä kun poliisi. No, ehkä homottelu on vielä typerämpää.
Homopoliisi?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

exPertti kirjoitti:En minä sinun elämäntarinaasi tässä kaivannut. Lisäät vielä loppuun "ja sitten hänestä tuli poliisi".
Täytyy sen olla paska juttu, kun kukaan ei ymmärrä kuitenkaan. En halua edes kuvitella kuinka paska. Selvitymiskeinosi näyttää vahvasti olevan muiden mollaaminen. Onnea, sitä tarvitset.
exPertti
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Täytyy sen olla paska juttu, kun kukaan ei ymmärrä kuitenkaan. En halua edes kuvitella kuinka paska. Selvitymiskeinosi näyttää vahvasti olevan muiden mollaaminen. Onnea, sitä tarvitset.
Siihen minä vedän korrektin käytöksen rajani kun palstan peeloin tyyppi tulee haukkumaan idiootiksi. Eikä tosiaan ensimmäistä kertaa.

Ei muuta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

exPertti kirjoitti:Siihen minä vedän korrektin käytöksen rajani
Voi kettu, mä en siis saa niitä sun aurinkoisia hymiöitä niinku kauniiksi lopuksi. Eikä täällä korrekti tarvitse olla, miksi ihmeessä? Säkin olet tommonen saunanpuhdas idiootti, jonka idiotismi tekee korrektiuden aivan turhaksi.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Mä en ehkä tiedä yhtään tyhmempää haukkumanimeä kun poliisi. No, ehkä homottelu on vielä typerämpää.
Homopoliisi!
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Mä en ehkä tiedä yhtään tyhmempää haukkumanimeä kun poliisi. No, ehkä homottelu on vielä typerämpää.
Homopoliisi!
Insinööri!
elco

NuoriD kirjoitti: Insinööri!
Niin siis olen diplomi-insinööri.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exPertti kirjoitti:Homopoliisi?
elco kirjoitti:Homopoliisi!
Ei teitä enää edes erota toisistanne. Tai tuo huutomerkki kysymysmerkin sijaan saattaa kyllä osoittaa, että Elco on jopa innokkaampi saman linjan mies kuin Pertsa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

urpiainen kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Homopoliisi?
elco kirjoitti:Homopoliisi!
Ei teitä enää edes erota toisistanne. Tai tuo huutomerkki kysymysmerkin sijaan saattaa kyllä osoittaa, että Elco on jopa innokkaampi saman linjan mies kuin Pertsa.
Ei sviddu, urpiaisen perässä palstalle ja xSpeden läpät. Mitä musta on tullut? I used to be cool.
exPertti
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Siihen minä vedän korrektin käytöksen rajani
Voi kettu, mä en siis saa niitä sun aurinkoisia hymiöitä niinku kauniiksi lopuksi. Eikä täällä korrekti tarvitse olla, miksi ihmeessä? Säkin olet tommonen saunanpuhdas idiootti, jonka idiotismi tekee korrektiuden aivan turhaksi.
Yleisesti ottaen jos tuntee toisen vain palstakirjoittelun perusteella ja ei tiedä puoltakaan mahdollisista syistä miksi ihan tietyt asiat saattavat herättää toisessa suuren reaktion voisi keskiverrolla sivistyksellä varustetulle henkilölle tulla ajatus rajoittaa idiootiksi haukkumista.

Kuitenkin epäilen ettei tästä ollut sinulle palstakunniaa tarjolla.

Tietty jos palkinnoksi riittää molemminpuoleinen paha mieli juuri ennen joulua niin jatkakaa toki.
exPertti
Kitisijä

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Insinööri!
Niin siis olen diplomi-insinööri.
Tässä lienee se ero kysymysmerkin ja huutomerkin välillä. :)
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Tämä on siis Suomi, se maa johon synnyin. Jotenkin on herännyt ajatus, että tässä maassa saattavat syntyperäiset joku päivä ottaa oikeuden vielä omiin käsiinsä.
Ei hätää, tällaista toimintaa järjestellään jo. Tunnetaan nimellä "SURSOTAR" tai "Pieni, Maanalainen Poikain Ryhmä" (P,MPR).

"Kostajan ei tarvitse kysyä tietä.", kuten Testo on joskus tokaissut.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin