Jotkut kalvosysteemit? On kyllä pakko sanoa, että liian mustat kalvot ovat ihan kamalat IMHO. Joissakin automalleissa tulee mukana kevyt tummennus ja se vielä menee.Vesper kirjoitti:No ei ainakaan itseeni. Autoonpa hyvinkin...exPertti kirjoitti:Mihin? Autoon?
Muuten vaan Perjantai
Came here for school, graduated to the high life
Ei saa ajaa ilman turvavyötä. Ei saa kävellä päin punaisia. Ei saa ylittää tietä kuin suojatien kohdalta. Ei saa puhua kännykkään ajaessa. Ei saa viedä hotellin pyyhkeitä kotiin. Ei saa nyysiä työpaikalta kyniä.exPertti kirjoitti:Ei etusivuikkunoita saa tummentaa kalvolla, joten en tajua kommenttiasi.Lilo kirjoitti:Daah, ette vaan tajuu. Autoa ajaessa ei pysty pitään paperipussia päässä, niin tarttee olla joku varasysteemi.
No sitten sä tietty tarvitset jonkun teiniviiksen ajamaan sitä autoas. Ja karvanoppia ei pidä unohtaa. Eikä subbaria.Vesper kirjoitti:Nii just, mähän OON pissis!

http://tango.nncdn.com/nn/0/281/262/185984.jpg
Toissa etusivuikkunoiden tummennuksessa on vaan se ongelma, että katsastusmies ei tykkää. Tietty jos sen tekee irrotettavilla kalvoilla, niin sitten. Miten se itseasiassa tehdään, ei oo tietoo.bliss kirjoitti:Ei saa ajaa ilman turvavyötä. Ei saa kävellä päin punaisia. Ei saa ylittää tietä kuin suojatien kohdalta. Ei saa puhua kännykkään ajaessa. Ei saa viedä hotellin pyyhkeitä kotiin. Ei saa nyysiä työpaikalta kyniä.exPertti kirjoitti:Ei etusivuikkunoita saa tummentaa kalvolla, joten en tajua kommenttiasi.Lilo kirjoitti:Daah, ette vaan tajuu. Autoa ajaessa ei pysty pitään paperipussia päässä, niin tarttee olla joku varasysteemi.
Kyllä mää tiedän, en oo autoja katsastanut pitkään aikaan, mutta seuraava omistaja ei tykkää ja pazilla lienee vielä Leasin-firman autobliss kirjoitti:Uusi auto pitää katsastaa kolmen vuoden kuluttua käyttöönotosta.NuoriD kirjoitti: Toissa etusivuikkunoiden tummennuksessa on vaan se ongelma, että katsastusmies ei tykkää. Tietty jos sen tekee irrotettavilla kalvoilla, niin sitten. Miten se itseasiassa tehdään, ei oo tietoo.
Pojan hoitopaikan aamuisessa varhaiskasvatuskeskustelussa hoitaja kysyi, että kumpi meistä vanhemmista on kova puhumaan, kun pojalla tuota tekstiä tulee niin kovaa vahtia. Nauruksihan se meni, ollaan niin hiljaisia kummatkin.
37,6, hedari. Töissä. Onneksi yksin huoneessa... töitäkin olis.
The great club outshines the individual, always and forever.
Uu, pikkuinen kuulostaa ihanaltaElppis kirjoitti:Pojan hoitopaikan aamuisessa varhaiskasvatuskeskustelussa hoitaja kysyi, että kumpi meistä vanhemmista on kova puhumaan, kun pojalla tuota tekstiä tulee niin kovaa vahtia. Nauruksihan se meni, ollaan niin hiljaisia kummatkin.

Jaksuja sinne, kait sulla on töistä vapaa viikonloppu?
On, onneksimilli kirjoitti:Uu, pikkuinen kuulostaa ihanaltaElppis kirjoitti:Pojan hoitopaikan aamuisessa varhaiskasvatuskeskustelussa hoitaja kysyi, että kumpi meistä vanhemmista on kova puhumaan, kun pojalla tuota tekstiä tulee niin kovaa vahtia. Nauruksihan se meni, ollaan niin hiljaisia kummatkin.
37,6, hedari. Töissä. Onneksi yksin huoneessa... töitäkin olis.pitäiskin häiriköidä teidän rauhaa joskus lähitulevaisuudessa
Jaksuja sinne, kait sulla on töistä vapaa viikonloppu?

![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Kai mäkin oon joskus tervetullut,kun en ole töissä tai ryyppäämässä taiElppis kirjoitti:On, onneksimilli kirjoitti:Uu, pikkuinen kuulostaa ihanaltaElppis kirjoitti:Pojan hoitopaikan aamuisessa varhaiskasvatuskeskustelussa hoitaja kysyi, että kumpi meistä vanhemmista on kova puhumaan, kun pojalla tuota tekstiä tulee niin kovaa vahtia. Nauruksihan se meni, ollaan niin hiljaisia kummatkin.
37,6, hedari. Töissä. Onneksi yksin huoneessa... töitäkin olis.pitäiskin häiriköidä teidän rauhaa joskus lähitulevaisuudessa
Jaksuja sinne, kait sulla on töistä vapaa viikonloppu?Te/sinä olet(te) tervetulleita koska vaan, kunhan soitatte että ollaan kotona
kyllästyn netissä surffailuun

Isäni soitti just.
Äitini joutui tänään vatsalaukuntähystykseen nielemisvaikeuksien takia. Jo todettu, ettei se ainakaan syöpää ole. Tulehdus. Vatsalaukuntähystys ainakin ilman nielun puudutusta on jo sinällään kidutusta, itse olen kokenut. Nyt ne kaiken lisäksi heti alkuun sillä letkulla törkkäsivät verenvuodon äidin nieluun (en tiedä ehtivätkö tähystää ollenkaan) ja nyt äiti otetaan osastolle. Vittu sentäs.
Äitini joutui tänään vatsalaukuntähystykseen nielemisvaikeuksien takia. Jo todettu, ettei se ainakaan syöpää ole. Tulehdus. Vatsalaukuntähystys ainakin ilman nielun puudutusta on jo sinällään kidutusta, itse olen kokenut. Nyt ne kaiken lisäksi heti alkuun sillä letkulla törkkäsivät verenvuodon äidin nieluun (en tiedä ehtivätkö tähystää ollenkaan) ja nyt äiti otetaan osastolle. Vittu sentäs.
Viimeksi muokannut Gat, 18.12.2009 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Liikenteesä ei näe käytännössä juuri koskaan tummennettuja etuikkunoita. Niihin myös puututaan paskalakkien taholta, ihan senkin vuoksi, että ne on helppo havaita.bliss kirjoitti:Uusi auto pitää katsastaa kolmen vuoden kuluttua käyttöönotosta.NuoriD kirjoitti: Toissa etusivuikkunoiden tummennuksessa on vaan se ongelma, että katsastusmies ei tykkää. Tietty jos sen tekee irrotettavilla kalvoilla, niin sitten. Miten se itseasiassa tehdään, ei oo tietoo.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Mä oon monta kertaa sanonut että kyllä mä kahvit keitän, jos joku viitsii tulla käymään!Enttu kirjoitti:Kai mäkin oon joskus tervetullut,kun en ole töissä tai ryyppäämässä taiElppis kirjoitti:On, onneksimilli kirjoitti: Uu, pikkuinen kuulostaa ihanaltapitäiskin häiriköidä teidän rauhaa joskus lähitulevaisuudessa
Jaksuja sinne, kait sulla on töistä vapaa viikonloppu?Te/sinä olet(te) tervetulleita koska vaan, kunhan soitatte että ollaan kotona
kyllästyn netissä surffailuun
-
- Kitisijä
Mun tummennukset saivat olla vuosia ihan rauhassa kaikkien taholtaYlermi Ylihankala kirjoitti:Liikenteesä ei näe käytännössä juuri koskaan tummennettuja etuikkunoita. Niihin myös puututaan paskalakkien taholta, ihan senkin vuoksi, että ne on helppo havaita.bliss kirjoitti:Uusi auto pitää katsastaa kolmen vuoden kuluttua käyttöönotosta.NuoriD kirjoitti: Toissa etusivuikkunoiden tummennuksessa on vaan se ongelma, että katsastusmies ei tykkää. Tietty jos sen tekee irrotettavilla kalvoilla, niin sitten. Miten se itseasiassa tehdään, ei oo tietoo.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Ovat muuten edelleen paikallaan, kuuden vuoden jälkeen. Näin wanhan autoni maanantaina!
Tummennukset joissain mafian limoissa ehkä mutta en ymmärrä mikä ajatus on ihmisillä jotka hankkivat sellaiset eikä minusta ole erityisen näköisiäkään tai sitten sillä tavalla kerätään huomiota autoon vaikka se ei muuten erikoisempi olisikaan ja siten voisi tuntea olevansa jotekin erikoinen vai mistä johtuu, koska eihän niitä saa kuin takalaseihin? Konstaapeli Ponteva varmaan kertoo?