Totta-vitussa Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Eläkeläiset söi kaks piparia. Nuori ja viiksekäs putkistosetä ja se ihQ punatukkanen kumpikin yhden. Olin aika lähellä tota ihQua, kun katteltiin yhtä tänään ilmaantunutta pientä oikeetakin ongelmaa, ja oltiin kaikki yhdessä mun pienessä kylpyhuoneessa setien kanssa. Eläkeläiset ehtivät onneksi käväistä täällä nopeesti ja jo häipyä ennen kuin sedät tuli. Kohtaaminen setien kanssa sujui kuitenkin asiallisesti ja piparintarjous jopa vähän turhankin asiallisesti. En oikeen saanu selkoa, onko toi yks juttu sellanen ongelma, jolle ne voi ja tulee tekemään vielä jotain vai ei, kun en edelleenkään puhu putkiasentajaa, enkä tajunnu sen punatukkasen puhetta. Oli kyl ihanaa kuunnella. Puhu putkiasentajaa mulle, beibe!
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

nastamuumio kirjoitti:Puhu putkiasentajaa mulle, beibe!
Son himoa nyt :h:
Ihanaa et kehtasit tarjota piparia! Siitä se lähtee.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sä Nastamuumio olet yhtä surkee kuin minä silloin kun sain romanttisia säväreitä sen yhden biologianopiskelijatytön kanssa kun kätemme koskettivat tonkiessamme kuoleen kissan sisälmyksiä. Tai viimeksi sen kauniin naapurin karjakon kanssa kun ah sain seisoa omalla pihallani, puhua hänelle ja kiirehtiä auttamaan meille varastoimansa rehun lapioinnissa traktorinsa etukauhaan.

Sinä kumminkin olet nainen, joten Saat koska haluat, mitäs pihtailet. Kumminkin haluut, niin sana vaan sille punapartaiselle että haluut sitä ja paneehan se. Koko remonttiporukaltakin saisit kyrpää, anteeksi "huomiota" kun vain pyytäisit nätisti.. esim heittäisit nakuksi ja kävisit kiinni haalariensa etumukseen. Mut taas vastaavasta pidätettäisiin.
nastamuumio

Stinky kirjoitti: Siitä se lähtee.
Sedät lähtee ens viikon alussa.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

nastamuumio kirjoitti:Senkin uhalla, että tää avomielisyys vielä joskus kaatuu mun niskaan, mun on kerrottava teille, koska mulla ei oo sellasta klassista tyttöbestistä, että toi yks perjantainen soitti mulle äsken jo kolmannen kerran tänään. Ei jaksais koko ajan olla vastaamassa.
Soittotiheydestä päätellen se on epätoivoinen runkkariluuseri! Älä anna sille vaan esim. minulle!

Tai kun kumminkin annat, niin nyt vielä leiki vaikeasti tavoitettavaa ennen kuin levität haarasi. Sillai saat sen anelemaan lisää, jos oot hyvä pano. Jaa niin ethän sä oman kertomasi mukaan ole..

Edit: Ehdinpä kommentoimaan, ennen kuin Nastis sensuroi eli poisti viestinsä! Tuossa yllä se ny kumminkin on, kähkäh!

Edit 2: Voi olla, että olet jo antanut sille hyvää, ja siksi soittelee :roll:
nastamuumio

Himputin palautelomake ja sen täyttämisen vaikeus. Niin tai näin, niin aina väärin päin.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huh, olihan reissu!

Huomenna olis tavoite olla himassa jo ennen kahdeksaa, ekaa kertaa tällä viikolla. Phuuh!
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Jet Li telkussa, nam nam. Nam nam. Sujuu valvominen rattoisasti. Nam nam.
Vastaa Viestiin