Lilo kirjoitti:Te lemmikittömät ette vaan tajua kuinka iso elämänmuutos se on, kun hankkii kissan/koiran/hirven/pesukarhun. Muuttaa niinQ kaiken ja sitten ei vaan enää pysty ajattelemaan selkeästi. Kun se elämä nyt vaan on yhtä kissankarvaa ja yöheräämisiä kun katti jahtaa palloa. Se on sillon se keskipiste ja sen haluaa jakaa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Kattokaa, elämä menee eteenpäin.
Mutta pitääkö tota samaa tuputtaa väkisin sellasille jotka ei halua mitään rääkyvää ja sontivaa karvapalloa vaivoihinsa. Ja vittu sit mustakin tulis tommonen halvatun kääpiöäly jonka elämä pyörii vaan jonkun saamarin karvapallon ympärillä. Ei vittu ei ikinä. Mä haluan olla nuori ja vastuntunnoton ainakin 60 vuotiaaksi asti! Siihen kuvioon ei kato paljoo kissan perkeleet mahdu.
Mua niin ottaa päähän kun kaikki mummotkin aina nyppii hihasta ja kyselee että no, koskas te hankitte sen kesäkissan. Mä vaan vastaan niille että vittu ei 1k1nä!
Kai Nalo kirjoitti: Mutta pitääkö tota samaa tuputtaa väkisin sellasille jotka ei halua mitään rääkyvää ja sontivaa karvapalloa vaivoihinsa. Ja vittu sit mustakin tulis tommonen halvatun kääpiöäly jonka elämä pyrii vaan jonkun saamarin karvapallon ympärillä. Ei vittu ei ikinä. Mä haluan olla nuori ja vastuntunnoton ainakin 60 vuotiaaksi asti! Siihen kuvioon ei kato paljoo kissan perkeleet mahdu.
No ihan rauhassa voit sit mennä jonnekin Cityyn tai Suomi24:seen tai vaikka Näkökulmaan, ei oo pakko pyöriä täällä jossa jotkut ihmiset menee elämässä eteenpäin. Ja siinä ei kato ehdi panemaankaan enää kun on nenä täynnä kissankarvaa, mut jos joku vielä ehtii harrastaa seksiä niin voidaan me lemmikinomistajat niitä juttuja lukea ja muistella, että onneks on noi ajat takana kun piti vielä hikoilla jonkun karvattoman olion kanssa sängyssä ja vielä nähdä se vaiva että metsästi niitä apinoita pitkin baareja.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Lilo kirjoitti:
No ihan rauhassa voit sit mennä jonnekin Cityyn tai Suomi24:seen tai vaikka Näkökulmaan, ei oo pakko pyöriä täällä jossa jotkut ihmiset menee elämässä eteenpäin. Ja siinä ei kato ehdi panemaankaan enää kun on nenä täynnä kissankarvaa, mut jos joku vielä ehtii harrastaa seksiä niin voidaan me lemmikinomistajat niitä juttuja lukea ja muistella, että onneks on noi ajat takana kun piti vielä hikoilla jonkun karvattoman olion kanssa sängyssä ja vielä nähdä se vaiva että metsästi niitä apinoita pitkin baareja.
No niiin kyllä meenkin. Ei kato mulla ole aikaa, eikä intoa pilata elämääni tommosten haisevien kattien takia. Mua vituttaa vaan niin kamalasti kun kaikilla mun nelikybäsillä frendeillakin on jotain halvatun katteja nykyään. Eihän niitten kanssa voi mennä enää edes kahville, kun ne aina kelaa et mihin vittuun sen katin laittas. No mä kelaan vaan aina itekseni et tunge se vitun mirri vaikka narikkaan, mut älä tuo sitä mun nenäni eteen haiseen.
Voi venäjä, miten itsekkäistä jotkut ihmiset ovatkaan. Hankkivat jotain halvatun katteja omaksi ilokseen. Kattiparat sanon mä. Luvanvaraiseksi pitäs toikin homma saada..Eihän noista nykyisistä ihmisistä ole tänäpäivänä katteja hoitamaan. Siellä noi katit sit riekkuu ympäri maita ja mantuja kaikki yöt ja tappaa pikkulintuja. Vittu mä sanon taas uudelleen et lupa tohon homaan pitäs olla. Muuten ei katteja tipu!
Voiko ihminen tuntea itsensä näin yksinäiseksi, hylätyksi ja erilaiseksi. Mulla kun meni joka osa-alueella NIIN hyvin. Palaset vihdoinkin loksahteli kohdilleen. Äh, ette te kuitenkaan ymmärrä...
Mulla on kaamea kissakuume, mutta kun on allergia niin on. Ostin tytsälle leikkikissan; miauuuuukuu, kävelee, heiluttaa häntää, kehrää. Nimesin jo edesmenneen kissani mukaan (R.I.P mussukkani <3). Nyt on melkein ku ois kisu talos.
Jos jokin muu elinkeino rikkoisi voimassa olevaa lakia ja siitä seuraisi imagohaittoja, pyrittäisiinkö ongelma korjaamaan valtion rahoittamalla imagokamppanjalla?
Rakennusalan harmaa talous epäilemättä aiheuttaa rakennusalalle imagohaittaa, mutta asiaa ei pyritä korjaamaan valtion rahoittamalla imagokamppanjalla, vaan muuttamalla lainsäädäntöä harmaan talouden torjumiseksi.
Jos jokin muu elinkeino rikkoisi voimassa olevaa lakia ja siitä seuraisi imagohaittoja, pyrittäisiinkö ongelma korjaamaan valtion rahoittamalla imagokamppanjalla?
Rakennusalan harmaa talous epäilemättä aiheuttaa rakennusalalle imagohaittaa, mutta asiaa ei pyritä korjaamaan valtion rahoittamalla imagokamppanjalla, vaan muuttamalla lainsäädäntöä harmaan talouden torjumiseksi.
Ei vittu voi olla totta.
Edit: Olen muutaman viime vuoden aikana syönyt sianlihaa vain silloin, kun siitä kieltäytyminen olisi ollut hankalaa. Jatkossa pitäisi varmaan vaivautua kieltäytymään kokonaan.