Siveys Perjantai
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Toivottavasti, koska perustin juuri sellaisen. Toivon todella että sillä on vaikutusta.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Onks adresseista oikeesti ikinä mitään hyötyä?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 12.12.2009 16:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
No ens alkuun olin selvin päin ja vain jotkut viiskymppiset tosi juopuneet ja tosi väsyneen näköset sedät tuijotti mua, vaikken ees ollut Storyvillessä, mutta sitten joku muusikko halus tajota mulle pari juomaa ja vältin setien silmäpeliyritykset.Manaaja kirjoitti:^ No millanen ilta oli? Jäiks pipari ihan kylmäks? Kai annoit edes vähän sormijumppaa?
Yleisesti ottaen juopuneet ihmiset on rumia ja epäviehättäviä ja paljolti muistan taas joksikin aikaa, että on ihan ok ja kivaa olla kotonakin viikonloppuisin. Elämä ei asu baareissa, tai ainakaan vain ja ainoastaan siellä.
Siispä olisit saanut ainakin sitä haluamaasi kursailematonta panoa. Älä aina valita.nastamuumio kirjoitti:No ens alkuun olin selvin päin ja vain jotkut viiskymppiset tosi juopuneet ja tosi väsyneen näköset sedät tuijotti mua, vaikken ees ollut Storyvillessä, mutta sitten joku muusikko halus tajota mulle pari juomaa ja vältin setien silmäpeliyritykset.Manaaja kirjoitti:^ No millanen ilta oli? Jäiks pipari ihan kylmäks? Kai annoit edes vähän sormijumppaa?
Niiltäkö? Hyi helvetti. Eks muista, mitä niistä liioista Karhuista seuraa? Ja eilen muuten luin kuntosalin kuntopyörällä Anna-lehdestä jutun kosketuksen tärkeydestä. Ei se oo niinkään se pano vaan se kosketus, mitä kaipaan ja sitä sain tuon mainitsemani yhden tyypin kanssa tanssiessani.Gat kirjoitti: Siispä olisit saanut ainakin sitä haluamaasi kursailematonta panoa. Älä aina valita.
Heh joo.. Mutta entäs se muusikko? Jos muusikko tarjoaa sulle drinkkejä ja vielä tanssii ja koskettelee sinua, et kai ole niin naiivi ja viaton ettet tajuu että tekee sen takia, että haluaa panna sinua?nastamuumio kirjoitti:Niiltäkö? Hyi helvetti. Eks muista, mitä niistä liioista Karhuista seuraa?Gat kirjoitti: Siispä olisit saanut ainakin sitä haluamaasi kursailematonta panoa. Älä aina valita.
Pater of lööve?Gat kirjoitti:Heh joo.. Mutta entäs se muusikko? Jos muusikko tarjoaa sulle drinkkejä, et kai ole niin naiivi ja viaton ettet tajuu että tekee sen takia, että haluaa panna sinua?nastamuumio kirjoitti:Niiltäkö? Hyi helvetti. Eks muista, mitä niistä liioista Karhuista seuraa?Gat kirjoitti: Siispä olisit saanut ainakin sitä haluamaasi kursailematonta panoa. Älä aina valita.
No joo ehkä näin en viitsinyt muusikkojen saantia estää firman pikujoluissakaan..
Nastis! Ei se muuta vaadi kuin että kehut sen lahjoja ja tuotoksia (jos ei tule sopivia adjektiiveja mieleen, niin sit vaan tanskaksi latelet jotain - kuulostaa hienolta sekin). Ja siitä ne myös tykkää jos saavat esitellä levyhyllynsä aarteita sulle. Kyllä tuolla pitäisi jo peiton alle ainakin päästä. 

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
No niin, rauhoitutaanpas täällä, enhän mäkään vielä osaa sanoa, oonko kiinnostunut koko tyypistä. Mutta tanska ei auta, koska tunnen tanskaksi parhaiten eläintarha-, asunto- ja hashiksenpolttelusanastoa.Vaola kirjoitti:Nastis! Ei se muuta vaadi kuin että kehut sen lahjoja ja tuotoksia (jos ei tule sopivia adjektiiveja mieleen, niin sit vaan tanskaksi latelet jotain - kuulostaa hienolta sekin). Ja siitä ne myös tykkää jos saavat esitellä levyhyllynsä aarteita sulle. Kyllä tuolla pitäisi jo peiton alle ainakin päästä.
Meen nyt ottaan torkut ja sit opiskelen lopun iltaa.
Tuskin sekään edes sen vertaa osaa, joten varsinaisella sisällöllä ei ole väliä...nastamuumio kirjoitti:Mutta tanska ei auta, koska tunnen tanskaksi parhaiten eläintarha-, asunto- ja hashiksenpolttelusanastoa.
Ok, rauhoitutaan. Mutta eikö ole ihanaa kuinka puolet Kitinästä on vahvasti messissä tässä asiassa..?

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw