Siveys Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Mä voin lainata sulle naistenvaatteet, jos lähdet mukaan!
:p: toi ei oo mun fetissi...
Mut eipä taida paljoo haitata. =D
Kyl se mua haittaa >.<
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

nastamuumio kirjoitti:Ei, mä lähden salille ny. Mut jos joku haluuki lähteä johonkin mukaan, vaik parisuhdeihminenkin, niin voi ilmotella tänne tai puhelimella tai miten vaan.
Voi kun oon ihan flunssainen. Voitais kyllä joskus kokeilla sellaista että vedetään nutturat aivan liian tiukalle, mennään ensin balettitunnille morkkistelemaan, sen jälkeen potemaan vielä suurempia alemmuuskomplekseja Oopperalle ja siitä sitten Storyvilleen juomaan lohduksi viiniä ja kuuntelemaan jazzia. Uskoisin, että ennen puoltayötä iskee tarve avata nutturat, vaihtaa paikkaa ja tehdä jotain todella reikäpäistä... :wink:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^TOI kuulostaa tyylikkäältä. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Anal plugg var så goda
Paras päivä ikinä.
tuulenpuiska

Riemumieli kirjoitti:Anal plugg var så goda
:rofl: Jätkä tekee ton tahalteen
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Onks adresseista oikeesti ikinä mitään hyötyä?
tuulenpuiska

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Onks adresseista oikeesti ikinä mitään hyötyä?
Ei, mutta parempi sekin kuin ei mitään.

ps. tuu takaisin lorttoon!
Jenny Daa-aah! ling

tuulenpuiska kirjoitti:

Läppäri ei jaksa, hilaan pyllyni pian (kun lapset nukahtaa kunnolla) alakertaan toiselle koneelle. :]
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Äiti toi koiran lainaan ja 15 kiloa lihaa pakastimeen ja lukkoseppä kävi vaihtamassa lukot. JEEE :)

Kauhian apian kuulosia otta melkeen kaikki :/
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jenny Daa-aah! ling

Yksinäisyys ja ikävä apeuttaa.
tuulenpuiska

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:

Läppäri ei jaksa, hilaan pyllyni pian (kun lapset nukahtaa kunnolla) alakertaan toiselle koneelle. :]
kiitos.

annepa kirjoitti: Äiti toi koiran lainaan ja 15 kiloa lihaa pakastimeen ja lukkoseppä kävi vaihtamassa lukot. JEEE Smile

Kauhian apian kuulosia otta melkeen kaikki :/
Se on tää sää...pitäis saada pesää niin piristyis :D
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ei apeutta täällä! Kumman kaa jaksot jaksaa naurattaa ihan yhtä paljon ku ekallakin katselukerralla. Ja suklaa piristää aina :]
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

En tiedä, mutta noilla teeseile allekirjoittaisin heti, jos uskoisin adressien voimaan.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:

Hei Jennymurrumuru! :h:

Löysin sua ajatellen aivan hienon houkuttelevan oliivioksan kuvan ja liitin sen palstalleni. Pari postausta on tullut kuvan jälkeen sinne.Jos on aikaa niin katso ja totea ja ... Kerro eikös ole jotenkin kihisevä kuva ja tekee vähintään mieli ...vähintään oliivin!

Oliivikultaterveisin Jennylle Arska
Jenny Daa-aah! ling

:h:

Näin oliivin jo aiemmin ja se piristikin hassusti hetkeäni, en vain kerennyt kirjoittelemaan ja sitten unohdin! Hyi mua.

Noronen hieman piristi iltaani, go Ifk go.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mua hymyilyttää. Pääseehän sieltä baarista aina poiskin, jos on kamalaa, ja varsinkin kannattaakin, jos haluaa kotiin taksilla eikä kävellen. Paha vaan, jos pitää jonottaa sisään, kun mun on laitettava toi mun ainoa talvibaarikelponen hame, kun ei oo sopivia housuja. Mutta näin ollen on ajeltava myös säärikarvat ja mentävä suihkuun, vaikka sieltä just tulin.
Viimeksi muokannut nastamuumio, 11.12.2009 22:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tuulenpuiska

nastamuumio kirjoitti:Mua hymyilyttää. Pääseehän sieltä baarista aina poiskin, jos on kamalaa, ja varsinkin kannattaakin, jos haluaa kotiin taksilla eikä kävellen. Paha vaan, jos pitää jonottaa sisään, kun mun on laitettava toi mun ainoa talvibaarikelponen hame, kun ei oo sopivia housuja.
You go girl!
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jei! Hyvä Nastis :]
tuulenpuiska

Oho ku nousi päähän. Ketä voi syyttää?
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti::h:

Näin oliivin jo aiemmin ja se piristikin hassusti hetkeäni, en vain kerennyt kirjoittelemaan ja sitten unohdin! Hyi mua.

Noronen hieman piristi iltaani, go Ifk go.
No saat anteeksi vaikka et kirjoitellut kunhan tarkoitus tuli "tehtyä" eli näit. Mahtava kontrasti kuvassa. Minä muuten söin eilenkin NIIIIIIIN hyviä maukkaita oliiveja...ravintolassa ihan!

Mutta kiva kun siis voin tietää, että käyt palstallani aika ajoin. Laitan sinne joskus sitten kivaaaaa.

Larussa on taas niiiiiiiin rauhallista! Kuin olisi jossain auvoisessa satumaassa. Lapset ovat kilttejä ja vanhemmat kulkee suorassa, huhhuh.

Poikkeuksena on Arska, joka juo piimää purkista ja röyhtäisi niinkuin äijä ainakin, hehheh! RÖYH!!

Jennylle pusnus! :h:

UPEATA. HIFK VOITTI. Granlund ratkaisi!!

S t a d i n a r s k a
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Yksinäisyys ja ikävä apeuttaa.
Kyl, ja muutkin syyt

Tv nimim kaks kk "apeutta" ja viikon saikku takana, valoa jo näkyvissä.
Stinky kirjoitti:Ei apeutta täällä! Kumman kaa jaksot jaksaa naurattaa ihan yhtä paljon ku ekallakin katselukerralla. Ja suklaa piristää aina.
Hyvä! Just kinusin hellulta että se vois tehä kanavahaun uuestaan niin pääsin miettiin että kumman kaa.... Olen delegoinut tekniset vempaimet kuten rikipoksin meidän taloudessa hellulle. Suklaatakin on! Sittarissa oli 2 makeisboksia kympillä. Ja juustoa, nam, sitäkin ostin.

Nastikselle semppiä! Hame päälle ja menoksi!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Palkkatyö ohi tältä päivältä. Tulin just kotiin.
Vartin päästä mökille. Perillä joskus ennen aamua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Piti lähteä juomaan. En jaksanut. Siispä kiskon 10y Laphroaig:a ja katson jotain pöljää leffaa neloselta.

Hermo lepää kun tuo entinen meni jo maaten. Ei muuta (positiivista) raportoitavaa.
Kirjoitan tätä alasti
Enttu

Viesti Kirjoittaja Enttu »

laskuja pukkaa joka saatanan tuutista,silti on varaa laittaa rahaa
säästöönkin.yritän vaihtaa ensi talvena/keväänä maisemaa pohjois-hkistä,
saman kaupungin sisällä,mutta kumminkin :)
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vapaa-ilta, daami lähti juopottelemaan. Ihan vitun jees, paitsi että huomenna on töitä. Alkavat onneksi inhimillisesti kymmeneltä ja rasittavat lähinnä istumalihaksia ja lukupäätä.

Taidan minäkin ottaa naukun Laphroaigia ja hiljentyä joko tv:n tai kirjan ääreen.
Vastaa Viestiin