Siveys Perjantai
Kyllä se luonto tikanpojankin puuhun ajaa. Toteuta eläimellisiä viettejäsi. Oletettavasti kun meidät kuitenkin on suunniteltu toimimaan näin niin tuskin siitä kauhean paljon onnettomammaksi tulee jos toimii kuten design speksi ehdottaa.nastamuumio kirjoitti:Mutta miksi näin? Olis helpompaa olla edelleen jääkaappi-pakastin.
Came here for school, graduated to the high life
Mitä jos runkkisit oikein kunnolla koko viikonlopun? Kysy vaikka geetsupilta suosituksia kaalimadoista yms leluista. Niin teinipojatkin tekee. Siis runkkaa.nastamuumio kirjoitti:Mä en niin tajua, mikä mua on vaivaa. Mä oon yhtäkkiä muuttunut jääkaappi-pakastimesta kertomusten teinipojaksi.
Mun teki mieli kysyä että miksi et pane Bluntlya ja miks Bluntly ei pane sinua, mutta sitten muistin että aihe on tabu. En siis kysykään.
Mulla on vaan niin pahoja muistoja ajalta kun kävin ravintoloissa, että oon arka lähtemään. Mulle tulee alkoholista helposti surumielinen olo ja tunnen itseni tavallistakin rumemmaksi eikä kukaan kiinnitä muhun huomiota ja sitten oon pirun yksinäinen ja melkein alkaa itkettää ja kaikki on perseestä. En halua sitä fiilistä enää. Ja sitten vielä just kaikkein paskimmassa vaiheessa on otollista kohdata ihminen/ihmisiä, joiden näkeminen yhä edelleenkin on mulle liikaa.
Ei tuo kännissä toisen ihmisen hakeminen oikein itselläkään ole toiminut.nastamuumio kirjoitti:Mulla on vaan niin pahoja muistoja ajalta kun kävin ravintoloissa, että oon arka lähtemään. Mulle tulee alkoholista helposti surumielinen olo ja tunnen itseni tavallistakin rumemmaksi eikä kukaan kiinnitä muhun huomiota ja sitten oon pirun yksinäinen ja melkein alkaa itkettää ja kaikki on perseestä. En halua sitä fiilistä enää. Ja sitten vielä just kaikkein paskimmassa vaiheessa on otollista kohdata ihminen/ihmisiä, joiden näkeminen yhä edelleenkin on mulle liikaa.
Selvin päin olen parhaat peliliikkeeni tehnyt vaikka en mitenkään erityisen rohkeana lähestyjänä itseäni olekaan pitänyt.
Luuletko, etten ole tuota tehnyt? Viime yönäkin sain unta vasta joskus aamuviideltä. (Ja kahdeksalta tuli maalari soittamaan ovikelloa ja herättämään, prkl.)Kai Nalo kirjoitti: Mitä jos runkkisit oikein kunnolla koko viikonlopun? Kysy vaikka geetsupilta suosituksia kaalimadoista yms leluista. Niin teinipojatkin tekee. Siis runkkaa.
Ja, Pertti, ongelma siis on, etten mä selvin päin tapaa ketään. Muita kuin remonttisetiä, siis.
Ei niitä koko ajan tapaakaan, mutta pitäisi osata iskeä kun sellainen kohta tulee. Sen kohdan arviointi taas on aika hankalaa, mutta yleensä onni lopulta suosii rohkeaa.nastamuumio kirjoitti:Ja, Pertti, ongelma siis on, etten mä selvin päin tapaa ketään. Muita kuin remonttisetiä, siis.
Vaikea tietty sanoa millaista tuo on naisilla yleensä.
Jaa, mutta niinhän joku mulle sanoikin, että potkuja ei yleensä anneta perjantaina.. Ettei ihmiset ala dokailee ja tekee itsemurhia viikonloppuna. Joo, näinhän se taitaakin olla.
Mut vois se helkutin varapomo jo pikkuhiljaa tulla pitää sen hemmetin puhuttelunsa; mulla on enää reilut kaksi tuntiä työaikaa jäljellä. Vai pitääks mun olla tääl yliaikaa oottelemassa sitä, kun kerran myöhästyin aamulla?
Lisäksi kiukuttaa ihan suunnattomasti, et en saa poikaystävää kiinni. Onkohan sekin mulle näreissään jostain?
Paska päivä. (Onneks on Kitinä.)
Mut vois se helkutin varapomo jo pikkuhiljaa tulla pitää sen hemmetin puhuttelunsa; mulla on enää reilut kaksi tuntiä työaikaa jäljellä. Vai pitääks mun olla tääl yliaikaa oottelemassa sitä, kun kerran myöhästyin aamulla?
Lisäksi kiukuttaa ihan suunnattomasti, et en saa poikaystävää kiinni. Onkohan sekin mulle näreissään jostain?
Paska päivä. (Onneks on Kitinä.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Mjah, mut mä mietin edelleen sitä vastausta. Hetkosen oksennettuani, dokattuani, röökattuani ja nussiittuani en viäkään tiä. Onk se se vtun 21?NuoriD kirjoitti:Jos haluaa tappaa itsensä, on paljon kivuttomampia ja helpompiakin tapoja, joista jää lisäksi kauniimpi muisto ja ruumis.Lapitii kirjoitti:Hmmh, toi oli paha. Jäin ihan miettiin, mut en näin äkkiseltään keksi vastausta. Korkaan oluen ja meen röökiölle miettimään...NuoriD kirjoitti: Tsiisus. Sä tapat itsesi. Miksi?
Mut kiitos vinkistä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Älä älä etukäteen! Ja varmaa ei oo viä ku se että bileisiin menen. =P Taisin olla eilen jo aika hyvissä nousuissa kun tuolleen riehaannuin hehkutteleen.tuulenpuiska kirjoitti:Onnea-ponnea!Lapitii kirjoitti:Jeje! 22. pvä valmistutaan. Hamster & dentist & warr
Ja vttu turha kysyy, en kehtaa sanoo mikskä oon valmistumas. Ei tarvi tulla päähän potkimaan enempää.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
No se olikin semmoinen geneerinen onnittelu.Lapitii kirjoitti: Älä älä etukäteen! Ja varmaa ei oo viä ku se että bileisiin menen. =P Taisin olla eilen jo aika hyvissä nousuissa kun tuolleen riehaannuin hehkutteleen.
Ja vttu turha kysyy, en kehtaa sanoo mikskä oon valmistumas. Ei tarvi tulla päähän potkimaan enempää.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mQU7Cb9iIJQ[/youtube]
Rakisuta on yhä ykkönen \o/ paitsi että sarja on sillä mun rikkimenneellä ulkoisella kovolla joka ei herännyt henkiin edes uudella virtalähteellä -> kaputt. Rakas Joulupukki! Olen ollut tuhma tänä vuonna (kuten kaikkina edellisina), mutta saisinko silti joululahjaksi uuden kovalevyn?