On muuten ihan hauska seurata miten stressittömästi jotkut osaavat suhtautua jakohihnan vaihtoihin tai mahdollisiin vaihtamattomuuksiin.
Grah, mä sitten stressaan KAIKKEA muuta
Tai no.. yksi asia vähemmän stressattavaa, mä sain myöntävän päätöksen kelelta terapiaan JEi! Vuoden vaihteen jälkeen voin sitten alkaa stressaamaan asunnon myymistä.
milli kirjoitti:Grah, mä sitten stressaan KAIKKEA muuta
Tai no.. yksi asia vähemmän stressattavaa, mä sain myöntävän päätöksen kelelta terapiaan JEi! Vuoden vaihteen jälkeen voin sitten alkaa stressaamaan asunnon myymistä.
Mitä olen katsonut tätä hullunmyllyä asuntomarkkinoilla eikös se kämppä kannattaisi pistää heti myyntiin ja ensimmäinen vapautumispäivä on vaan se milloin itse lähdette.
Kalustetut kämpät eivät herätä niin suurta halua tinkiä hinnasta kuin tyhjillään olevat.
exPertti kirjoitti:
On muuten ihan hauska seurata miten stressittömästi jotkut osaavat suhtautua jakohihnan vaihtoihin tai mahdollisiin vaihtamattomuuksiin.
Lapitii kirjoitti:Ihanaa ku tulee joulu nii voi levittää tätäkin. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<3 http://www.hulimaa.fi/Heli/lehm.htm
Pahus ko ei saa omistuskirjotuksill ny. Tai no, en tiä vaik saiskin, en oo kysyny! Sitä luulee vaan aina olevans niin rajottunu. Ei muuta ko Helille postia siis.
Mut lakakka ny kithittämäst siäl! =D
Voi herran tähären tuota eteläpohojanmaan käännöstä!
exPertti kirjoitti:
sinä etsitten saa pelolta öitäsi nukuttua?
Saan, kun ne on aina vaihdettu aikanaan. Tai edes sillä hehtaarilla.
Tarkoitan kyllä sitä, että en itse pystyisi olemaan tarkistamatta sitä heti kun mahdollista. Jos kerran dokumentit aiheesta pitäisi löytyä.
exPertti kirjoitti:Mitä olen katsonut tätä hullunmyllyä asuntomarkkinoilla eikös se kämppä kannattaisi pistää heti myyntiin ja ensimmäinen vapautumispäivä on vaan se milloin itse lähdette.
Kalustetut kämpät eivät herätä niin suurta halua tinkiä hinnasta kuin tyhjillään olevat.
exPertti kirjoitti:Saan, kun ne on aina vaihdettu aikanaan. Tai edes sillä hehtaarilla.
Tarkoitan kyllä sitä, että en itse pystyisi olemaan tarkistamatta sitä heti kun mahdollista. Jos kerran dokumentit aiheesta pitäisi löytyä.
Siis salaahan mä toivon, että toi laukeis alta, niin avokki voisi sitten ostaa meille puolestaan auton. JAksa kuunnella jatkuvaa valitusta mun mustasta pedosta, milloin ei kiihdy tarpeeksi ja milloin valittaa huonsta ohjaistehostimesta. Toi auto on ollut just niin täydellinen sitä tarkoitusta varten miksi mä sen alunperin hankin.
milli kirjoitti:Siis salaahan mä toivon, että toi laukeis alta, niin avokki voisi sitten ostaa meille puolestaan auton. JAksa kuunnella jatkuvaa valitusta mun mustasta pedosta, milloin ei kiihdy tarpeeksi ja milloin valittaa huonsta ohjaistehostimesta. Toi auto on ollut just niin täydellinen sitä tarkoitusta varten miksi mä sen alunperin hankin.
Ahaa, salattuja agendoja.
En kyllä tajua miksi hän valittaa autosta joka ei ole oma ja jota saa mielin määrin lainata. Ostakoon oman täydellisen jos ei kelpaa.
Viude noit Turkkulaissi Taiteijoit (vaik ei Heli Turkkulaine olekka mut..).
Eihän ne saa ees kuvaa sivunmetäväks, voi jessus senttä. Ois ehkä pitäny jäädä sinne duuniin. =)
Voi käkkärää mikä oksu. Yhh, olutta, yhhyhhyy. Pitäsköhän lopettaa vähän tökkiikin, vai oidko tää vaan merkki et mun pitää juoda enemmän tai ehkä eri merkkiä, tai ehkä vaan tupakoida enemmän?
Tämä on vain sen takia mahdollista, että vaimo on poissa illan.
Totta kai soittelen aina silloin tällöin, mutta voimakkuudet on pidettävä kurissa, kun vaimo paikalla, mutta nyt 60watin Bolt saa kyytiä sekä whisky pullo myös osittain.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Mä pääsen tänään ihmisten ilmoille! Systeri vie mut itikseen et pääsen hakee saumuriin vihdoin uudet terät. Ens viikolla alkaa taas mun ompelustudio rullaamaan
Vähänkö nyt jo tekis mieli fiksaa parit vaatteet mut ei auta, ei pysty vieläkään istuu kovin pitkään normaalisti.
Kiloja tippunut kaks tällä viikolla kun ruokakaan ei maistu. Ihan pyllystä tämä!