Minä en ole tavannut Keikausta, mutta puhelinnumeroni se pyysi ja on joskus soitellutkin. Tosin oman numeronsa salaten. äh. Kuulemma kovin suloinen, karvoineenkin?prosessi kirjoitti:Tulipa mieleeni keskustelu Keikauksen viime synttäreiltä. Se haikaili kuulemma tutkailemaan mummotunnelin miestarjontaa, ja tekisi varmasti mielellään ekskursion sinne kanssasi. Miehet eivät ehkä ole niitä kaikkein tavoiteltavimpia, mutta Keikauksen järjestämät tilaisuudet saavat yleensä mielenkiintoisen absurdeja käänteitä, ja yleensä Keikaus rahtaa mukanaan vinon pinon mukavia sinkkumiehiä minne sitten meneekin... Ehkä siltä pitäisi kysyä?nastamuumio kirjoitti:Mä lähden vaikka mihin, jos sä tai joku muu lähtee mun kanssa. Jos pitäis yksin lähteä, niin meen mielummin tyttöjen kans tanssitunnille, vaikka siihenkin motivaatio on viime aikoina heilunut aika alhaalla. Ja jos et oo ennen huomannut, niin mä olen paskanpuhuja.NuoriD kirjoitti:
Älä ole paskanpuhuja vaan toteuttaja. Pitääkö teille kaikki tuoda valmiiksi hopealautasella..
Juhaniturbohaltija se väitti, että Keikaus on riittävän hullu, että saattaisi antaa jopa minulle.