Mulla on flickr- sivustolla julkaistu Tampereen Liverpoolin reissun kuvat. Joku nainen on ilmeisesti ollut vieraissa, koska pyytää parin kuvan poistamista, joissa hän on. Poistaisin kyllä kuvat, mutta en muista tunnusta/salasanaa Turvakysymykset ym. tein rekkautuessani, mutta se ei niitä kysy, ilmoittaa vain ettei salasana ole oikein, try again. ARGH. Nyt se eukko uhkaa "kolmannen osapuolen toimilla jos ei kuvat poistu".
Mitähän veetä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kyllä kai yleisellä paikalla saa ottaa kuvia ihmisjoukoista ja julkaista netissä ilman lupaa. Eihän muuten ois käytännössä edes mahdollista, että lehdissä on kuvia vaikkapa keikkayleisöistä ym. jos kaikilta pitäisi lupa erikseen kysyä.
Elppis kirjoitti:Mulla on flickr- sivustolla julkaistu Tampereen Liverpoolin reissun kuvat. Joku nainen on ilmeisesti ollut vieraissa, koska pyytää parin kuvan poistamista, joissa hän on. Poistaisin kyllä kuvat, mutta en muista tunnusta/salasanaa Turvakysymykset ym. tein rekkautuessani, mutta se ei niitä kysy, ilmoittaa vain ettei salasana ole oikein, try again. ARGH. Nyt se eukko uhkaa "kolmannen osapuolen toimilla jos ei kuvat poistu".
Kolmas osapuoli = se vieras mies jonka kanssa hän suoritti syrjähyppynsä?
Sano takaisin että jos ei muija pidä turpaansa kiinni, paljastat kaiken hänen miehelleen ja ehkä jopa panetkin sitä.
Kuinka kirjoittaa kuitti henkilölle suoritteesta x (osa kokonaispotista) yksityishenkilönä niin, että se kelpaa henkilön verotukseen ja siinä on jotain mainintaa alvista?
Maa ei tajua.
edit: mainittu yksityishenkilö ei siis ymmärtääkseni ole ALV-velvollinen tms?
Miten puhelimessa voi lukee tekstiviestin saapumisajankohdan kohdalla 15min aikasemmin mitä kello oikeesti ees on? Näytössä aika on kuitenki ihan oikein
Stinky kirjoitti:^ Hassua. Täytyy sit synkronisoida kellot kamun kanssa samalle ajalle. Tänks muru!
Olettaen etteivät kännynne ole ihan ikivanhoja (yli 10 v tjsp.), neuvo kaiffarille että asetatte molemmat kännykän hakemaan ajan puhelinoperaattorin verkosta. Silloin niiden voi olettaa pysyvän ajassa ilman erillistä rukkailua. Esim. mun nokialaisessa se asetetaan:
Valikko => Työkalut => Asetukset => Yleiset aset. => Päivä ja aika => Verkko-operaatt. aika = Autom. päivitys
tuulenpuiska kirjoitti:No mut hei, sä ootkin Lapitii, hottis, sulle heruu vaikka näyttäisit keskisormea kaverille ja toteaisit "sä oot paska! mennääks panee?".
Lupaan kokeilla tuota ensi kerralla kun sattuu sopiva tilaisuus eteen.
Aha, koskas oot aatellu tulla Treella käymään?
Visio: Kitinä Goes Real: Myth on No-Myth??
(PS: Ota chilit mukaan, mä paan kaliat!)
Öö no siis, mä kyl tarkotin et lupaan kokeilla tota lainia kun sattuu sopiva tilaisuus _jonkun_ böönan kanssa eteen. En mä niinku sun panemista ajatellu. Sori. Mut nyt kyl vähän ajattelin. Otanks liukkarii?
Apua! Lähettelen tässä kukkalähetystä tänään leikatulle assarille ja korttiin pitäisi nyt saada joku teksti. Pikaista paranemista tai muuta lässynläätä ei nyt käy, sillä henkilö ei tule koskaan enää paranemaan kokonaan. Mitä hittoa mä tähän laitan ettei se kuulosta teennäiselle...?
Vesper kirjoitti:Apua! Lähettelen tässä kukkalähetystä tänään leikatulle assarille ja korttiin pitäisi nyt saada joku teksti. Pikaista paranemista tai muuta lässynläätä ei nyt käy, sillä henkilö ei tule koskaan enää paranemaan kokonaan. Mitä hittoa mä tähän laitan ettei se kuulosta teennäiselle...?
Jos ossaat, niin runoile jotain henkilöstä jolle oot tekemässä. Mua kyllä ainakin lämmitti aikoinani saamani terveiset kitinärunkkareilta sairaalaan, on vieläkin tallessa ne. Sitten kun henkilö muistelee sairaalassaoloaan niin muistaa korttisi/runosi/lämpimät terveisesi ja asia painaa ehkä vähemmän.
Mieluummin sotapelejä, ei mitään fantasiapelejä tai muuta vastaavaa. Pelaan muutenkin vaan melkeinpä sota-tai "erikoisjoukko"pelejä aka räiskintäpelejä kun ehdin. Tämä tosin tulee miehelle, mutta itsekin mieluusti pelaisin.
Miksi leffaostosketjussa pitää erikseen mainita jos ostettu leffa on Blu-Ray? Tekeeks se siitä elokuvasta erilaisemman kuin jos se olis ihan vanhanaikainen dvd?