PERJANTAINA perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Mulla on kurjaa. Tunnen itseni liian ulkopuoliseksi nussivasta maailmasta. Tarttisin joko kunnon panon tai pään täyteen viinaa, mutta toisaalta mun tarttis myös lukea huomiseen tenttiin, jonka nimenomainen kiinnostavuuskerroin on varsin pieni. Lisäksi taas vaihteeksi jopa nuoret ja viiksekkäätkin remonttimiehet (tiedätte tyypin) ovat alkanee näyttää syötävän hyviltä, mutta mun asunto on jo valmis ja lähipäivinä ne häipynee koko talosta kaikki.
Ei muuta kuin lurexia pintaan ja baanalle. Valitse sekä pää täyteen että pano.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Ei muuta kuin lurexia pintaan ja baanalle. Valitse sekä pää täyteen että pano.
Yksin olis tylsä lähteä, enkä tässä vitun harmaahiusiässä enää tunne yhtään sellaista sinkkunaista, joka viitsis lähteä mun kanssa humalahakuisesti juomaan. Ja kun pohjoismaisten kielten laitoksella, kasvatustieteiden parissa tai balettisalilla ei montaa heteromiestä näe, oon tuomittu ikuisesti vaan lukemaan jengin parisuhdevitunseksikuvauksia vitun kitinästä. Päätän kohta, lähdenkö tanssitunnille, vai luenko kuusi paska-artikkelia, joiden sisällöstä en toistaiseksi tiedä mitään.

Vittupersesaatanavittupersesaatana!!!!!!!!!!
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Ei muuta kuin lurexia pintaan ja baanalle. Valitse sekä pää täyteen että pano.
Yksin olis tylsä lähteä, enkä tässä vitun harmaahiusiässä enää tunne yhtään sellaista sinkkunaista, joka viitsis lähteä mun kanssa humalahakuisesti juomaan. Ja kun pohjoismaisten kielten laitoksella, kasvatustieteiden parissa tai balettisalilla ei montaa heteromiestä näe, oon tuomittu ikuisesti vaan lukemaan jengin parisuhdevitunseksikuvauksia vitun kitinästä. Päätän kohta, lähdenkö tanssitunnille, vai luenko kuusi paska-artikkelia, joiden sisällöstä en toistaiseksi tiedä mitään.
Harmaahiusiässä? Ohhoh. Kuinkas vanha sinä sitten oikein olet jo? Jopa 60?

Mutta ONPA IHANAA kun aloittamani viikonpäiväketju on saanut näin monta osallistujaa. Okay, ei se ole väriterapeuttimme ansiota ehkä, mutta hyväähän se tekee ihan vatsansuolistomutkia myöten.

Mitäs sitä vielä teille virkkoisi. Sitä, että olen hiukan mieron tiellä kun on omakin valtavaksi mähkäleeksi paisunut palstani, mutta kiva olla hiukan vieraissakin!

Olisiko se nyt niin, että voisin taas hiukan narsistiseen tapaan kehua Stadinarskaa ja pyytää liittymään tukijaksi ja osoittamaan sen julkealla kirjoituksella palstalleni! (Satsen innehäller en vits).

MAAILMA on kuitenkin vapaaehtoinen niinkuin olen todennut aikaisemminkin. Siitä pidämme kiinni.

PÄÄASIA, ETTÄ oliivi on meidän arskalaisten se juttu, siis oliivin väri. Mm. Sairan oliivipuu ja Jennyn oliiviharrastus ja muut rakkaat tärkeät tukijani myös tykkäävät oliivista. Sain Zebhyrinkin kanssa upean sovun ja jopa ystävyyden aikaan vihreällä aikoinaan. Vihreä ja oliivi ovat ikäänkuin Arskan juttu.

Noniin sitten vaan oikein hyvää viikonloppua. Mahtaneeko jollain olla mielessä seksi, jollain lämmin peitto ja joillain röpötys. Yhteistä meille on että elämme! Näihin sanoihin lopetan tällä kertaa ja rohkenen ottaa teidät ihan kaikki, jopa kiusanhengettömät, YHTEISHALIIN (RUTISTUS)

MAKE LOVE, NOT PEACE, eikun siis jotain muuta mutta make love kuitenkin, hehheh

toivoo vihdoin allekirjoitukseen saapuva koko Kitinän osittain omistama

S t a d i n a r s k a

tai

S t a d i n a r s k a
Viimeksi muokannut Stadinarska, 04.12.2009 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Helevetti. Minä en ole Nastamuumiota tavannut, mutta Kitinässä olen hänelle tarjonnut munaa monta kertaa. Just sopiva luuseripari, paitsi että arvaan kumpikaan ei kelpaisi oikeasti toiselle. Ja Nastiksen varsinkin sitten pitäisi nimenomaan "Taytyy mennä tanssitunnille, täytyy mennä tanssitunnille" (Ultra Bra)
nastamuumio

Gat kirjoitti:luuseri
Kiitti vitusti.
nastamuumio

En saa mitään aikaseks. Hyvin meni, kun olin useamman päivän vähällä kitinällä, mutta tässä sitä taas ollaan, yksin kirjallista monologia pitämässä. No, huomenna on uusi päivä ja päiväksi ja iltapäiväksi sellaista ohjelmaa, joka estää itsesäälivellonnan jatkumisen.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:En saa mitään aikaseks. Hyvin meni, kun olin useamman päivän vähällä kitinällä, mutta tässä sitä taas ollaan, yksin kirjallista monologia pitämässä. No, huomenna on uusi päivä ja päiväksi ja iltapäiväksi sellaista ohjelmaa, joka estää itsesäälivellonnan jatkumisen.
Etkä ole yksin, tässä joutuu vain vähän miettimään mitä oikein pitäisi vastata. Muuta kuin ehkä sen, että sattuma ratkaisee loppujen lopulta yllättävän paljon.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihan paras viikko aikoihin :h: Nyt vähän ölppää ystin kanssa ja sit yhelle(kymmenelle). Rai rai :beer:
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

nastamuumio kirjoitti:
Kiitti vitusti.
Nii-i. Kuten minuakin aina kehoitetaan, eikö sinunkin pitäisi laskea rimaa ja miettiä omaa markkina-arvoasi. Tarjoutua vaikka pultsareille. Sinunkaan ei tarttis puutteessa riutua, kun minä monityydyttäisin sinua. Mutta kun ei kelpaa. Joka valkkaa, se runkkaa, hehheh.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gat kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
Kiitti vitusti.
Nii-i. Kuten minuakin aina kehoitetaan, eikö sinunkin pitäisi laskea rimaa ja miettiä omaa markkina-arvoasi. Tarjoutua vaikka pultsareille. Sinunkaan ei tarttis puutteessa riutua, kun minä monityydyttäisin sinua. Mutta kun ei kelpaa. Joka valkkaa, se runkkaa, hehheh.
Se on kato se taso, jotkut pitää siitä kiinni.
The great club outshines the individual, always and forever.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mitvit? Onks Gat:lla muka varaa kuitata tästä asiasta? Kantsis vaan olla hiljaa...
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

tuulenpuiska kirjoitti:Mitvit? Onks Gat:lla muka varaa kuitata tästä asiasta? Kantsis vaan olla hiljaa...
Njääh.. tuskin Nastamuumio itseään Alfanaaraaksi kokee, ehkä harmaaksi hiirulaiseksi. Saanti olisi varma jos huolisi jopa omaa tasoaan alempaa. Tai no, hän on nainen ja siis aika helpolla saisi muitakin.

Minun tasoni taas ilmeisesti olisi naaraspuolinen rotta. Kuollut sellainen. Näin kukaan ei tule tyydytetyksi (ei edes se rotta, sehän on kuollut). Vaikka pienellä sopeutumisella ja valot sammuttaen kaikki voisivat tyydyttäytyä. Paitsi kuollut rotta, siis.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kyllä paneminen on kivaa, mutta Nintendo DS on kivempi tai ainakin nyt tuntuu siltä.
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

1/14 yksinäinen ilta alkanut. Vielä tämä on ihan jees.
tuulenpuiska

Riemumieli kirjoitti:Kyllä paneminen on kivaa, mutta Nintendo DS on kivempi tai ainakin nyt tuntuu siltä.
Vaihdetaanko pokemoneja? :P
tuulenpuiska

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:1/14 yksinäinen ilta alkanut. Vielä tämä on ihan jees.
Sulla on sentään joku joka tulee luo?
Stinky

^Tänne ja oitis.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jahas, nukahdin töiden jälkeen sohvalle, muutaman tunnin päikkärit tuli vedettyä vaikka ei ollut tarkoitus. No paskaakos tässä, huomenna on uusi päivä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
tuulenpuiska

Stinky kirjoitti:^Tänne ja oitis.
OK!
Stinky

tuulenpuiska kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Tänne ja oitis.
OK!
Aisaa.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

exPertille kuvia galtsussa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

TP teki oharit!!!!111
ja lähipaari oli täynnä pikkujoululaisia. Yök. Rupes ketuttaa ne pukupellet sen verta et oli pakko tulla parempaan seuraan eli omaani. Kauniita unia runkut :h:
tuulenpuiska

Stinky kirjoitti:TP teki oharit!!!!111
ja lähipaari oli täynnä pikkujoululaisia. Yök. Rupes ketuttaa ne pukupellet sen verta et oli pakko tulla parempaan seuraan eli omaani. Kauniita unia runkut :h:
Jaa-a. Kuinkahan se oikeasti mahtaa olla?
Enttu

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Elppis kirjoitti:
Enttu kirjoitti:Palautuksia tuli ... paljon enemmän mitä odotin ... päälle 400€ ... :)
Enttu tarjoo!
Tarjoo joo,ku joskus ehdittäis nähdä :D
Vastaa Viestiin