PERJANTAINA perjantai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ha, tuli mieleen ku kaverin kaverin muija kosi sitä, olikohan se sen kolmekymppisbileissä tms. baarissa. Et kaikki kaverit + sukua paikalla ja mimmi teki siitä oikein ison ja näyttävän numeron ja... jätkä sano nöy. Aika noloo.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Dumis, ootko sitoutumiskammoinen? Olet aina niiiin rakastuneen oloinen ja sit puff oletkin eronnut. Tell me my friend.
Öh...I fail to see the logic, Captain.
Joo, sä et osaa.
Sunko mielestä se että ihmiset vaikuttaa rakastuneilta ja kuitenkin eroavat vuosien kuluttua, indikoi sitoutumiskammoa?
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Piis hei, mennyttä!

Kävin lähikinkissä lounaalla, omistaja kyseli heti että "missä sinä olet ollut?". Pitäisköhän tota kinkin syömistä rajoittaa, kun jengi tuntee jo nimeltä? Ei. Naudanliha oli loppu, joten sain vasikanlihaa chilikastikkeessa, ei paha. Ekstrachilillä höystetty kastike toimi hyvin, nyt on huulet ko Pamelalla.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:
Joo, sä et osaa.
Sunko mielestä se että ihmiset vaikuttaa rakastuneilta ja kuitenkin eroavat vuosien kuluttua, indikoi sitoutumiskammoa?
Eikös nyt ole kyse kuitenkin muutamasta kuukaudesta tai sitten olen missannut jotain.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:
Joo, sä et osaa.
Eikös nyt ole kyse kuitenkin muutamasta kuukaudesta tai sitten olen missannut jotain.
Kaakunan kans vuos ja Votakan kans 13kk.
Elppis
Kitisijä

Ei hitsi mitä nimiä :D

Koppelo, Rääkynä ja Hupakko ehdotettu sitten tulevaisuuteen!
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Ei hitsi mitä nimiä :D

Mä ehdotan Kilkkunaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

No vittu sanos muuta. Taitaa tuo Dumis olla vaan niin kiltti tapaus, ettei näistä juuri huomauteta. Edelleen, minunkin käyttämät muija tai emäntä ovat saaneet palstan syvät (telis)rivit kovasti enempi tuohtumaan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Elppis
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:

No vittu sanos muuta. Taitaa tuo Dumis olla vaan niin kiltti tapaus, ettei näistä juuri huomauteta. Edelleen, minunkin käyttämät muija tai emäntä ovat saaneet palstan syvät (telis)rivit kovasti enempi tuohtumaan.
No dumis on symppis, sä et... sillai junous. En mäkään, joten elämä jatkuu.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Dumis kirjoitti: Kaakunan kans vuos ja Votakan kans 13kk.
Mulla on selkeästi ajantaju hakusessa. Nimimerkillä mihin ne kaikki kuukaudet meni.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Äh, olis pitänyt sanoa mitään. Votakan kans erottiin kolme viikkoa sitten.
WTF! Miks?
Nainen meni kosimaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Frederik Krueger
Kitisijä

RP kirjoitti:
Mulla on selkeästi ajantaju hakusessa. Nimimerkillä mihin ne kaikki kuukaudet meni.
Raskausaika? (ehdinkö eka?)

Olen minäkin joskus kyllästynyt aluksi hyvältä tuntuneeseen kumppaniin jo parinkin kk jälkeen, ja minuunkin on kyllästytty. On se ihmismieli niiin ailahtelevainen. En usko että sillä on varsinaisesti sitoutumiskammon kanssa mitään tekemistä, ehkä enemmän alun liian vaaleanpunaisten lasien tms. Eihän kaikkia epäyhteensopivuuksia välttämättä edes näe kuin vasta yhteenmuuttamisen jälkeen. Tai no, joskus on ollut liian kiltti ja alkanut suhteeseen vaikka ei ole itse ollut ihan täysillä mukana.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Jaaha, viikonloppuja runkkarit.
Came here for school, graduated to the high life
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No ei sitten. Ylityöt.

No eipä sitä elämää olisi ollut muutenkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Frederik Krueger
Kitisijä

Minäkin lähden nyt tästä sitten niin. :hep:
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Frederik Krueger kirjoitti:Minäkin lähden nyt tästä sitten niin. :hep:
Älä mee tai viet meiltä kaiken.
Viimeksi muokannut RP, 04.12.2009 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Mä taidan tänään kans lojua töissä tavallista pidempään.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:Enkä todellakaan olisi mennyt kihloihin ilman hääpäivän päättämistä. En ymmärrä näitä viiskyt vuotta kihloissa pareja. Joko mennään naimisiin tai sitten eletään avoliitossa. Ei mitään puolikkaita.
Tiukka komppaus Pupulle tässä!

En ihan hihvaa missä kohtaa me ehdittäis naimisiin, pitäis varmaan mennä, mutta nyt on kädet niin täynnä tota meidän Prinsessaa. Ehkä sit kun se on isompi, toista ei ainakaan tarkoituksella olla muutamaan vuoteen väsäämässä ja ei ehkä jopa ikinä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
RP kirjoitti:
Raskausaika? (ehdinkö eka?)

Olen minäkin joskus kyllästynyt aluksi hyvältä tuntuneeseen kumppaniin jo parinkin kk jälkeen, ja minuunkin on kyllästytty.
Harmi, että ette ole lapsia ehtineet laittaa alulle. Olisihan se ollut heidän etunsa syntyä, nyt joutuvat ikuisesti olemaan syntymättä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei pysty sinnittelemään viiteen, pakkoa hakea toinen lämmin kattaus jostain. Nyt menis vaikka kilo paskaa tai kaksi.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Huomenta. Näin muuten semmoista unta, että olin näyttelijänä samassa elokuvassa Indiana Jonesin kanssa.
Zeb kirjoitti: Tiukka komppaus Pupulle tässä!
Ai Pupuliini on palannut :h: Mä luulin että saatiin palstalle uusi aktiivinen kirjoittaja...
Frederik Krueger
Kitisijä

Tulinkin takaisin, pari meiliä pitkitti sittenkin työstälähtöä. Prkleen intiaanit.
NuoriD kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Olen minäkin joskus kyllästynyt aluksi hyvältä tuntuneeseen kumppaniin jo parinkin kk jälkeen, ja minuunkin on kyllästytty.
Harmi, että ette ole lapsia ehtineet laittaa alulle. Olisihan se ollut heidän etunsa syntyä, nyt joutuvat ikuisesti olemaan syntymättä.
Älä näyttele tyhmää. Pitäisihän suunnitellun lastenhankinnan ensimmäisenä premissinä tietenkin olla että mieluummin molemmat, tai edes toinen, tulevista vanhemmista haluaa kyseiset lapset alulle. Vahingot sitten erikseen, niihin pitää vain sopeutua tavalla tai toisella.

Vastaa nyt vaan rohkeasti sinulle esitettyihin kysymyksiin muualla. ;)

Mutta (tsekkaa meilin nopeasti ja sulkee Outlookin) nyt lähden oikeasti. Hyvästi.
Mayah
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Xiberia kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Oli yks täti yökylässä :twisted:
Sää oot nopea liikkeissäs!
Tai jos se täti oli juurikin se votakka? :o
milli

Taidan luovuttaa ja huristelen salin, ruokakaupan ja alkon kautta kotiin..
mikäköhän punaviini sopis parhaiten biffin ja bloukkarin kanssa.. ehkä ne osaa alkossa auttaa.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mulla on kurjaa. Tunnen itseni liian ulkopuoliseksi nussivasta maailmasta. Tarttisin joko kunnon panon tai pään täyteen viinaa, mutta toisaalta mun tarttis myös lukea huomiseen tenttiin, jonka nimenomainen kiinnostavuuskerroin on varsin pieni. Lisäksi taas vaihteeksi jopa nuoret ja viiksekkäätkin remonttimiehet (tiedätte tyypin) ovat alkanee näyttää syötävän hyviltä, mutta mun asunto on jo valmis ja lähipäivinä ne häipynee koko talosta kaikki.
Vastaa Viestiin