PERJANTAINA perjantai!
- Stadinarska
- Kitisijä
PERJANTAINA perjantai!
S t a d i n a r s k a
lähettää terkkuja kaikille
terveisin
S t a d i n a r s k a
lähettää terkkuja kaikille
terveisin
S t a d i n a r s k a
Olipahan rankkaa... ortodoksiset hautajaiset, ja avoin arkku. Ei siinä oikeen sanaa saa suustaan kun ystävä "nukkuu" edessä. Kiesus...
Iltabileet taas oli ihan herran näköset, baarissa soi Manowar, Metallica ja Peer Gynt. Porukka itki ja nauroi vuorotellen, ja loppuvaiheessa ei kukaan muu ku mie tainnu kävellä normaalisti ovesta ulos, heh.
Lisäksi Jägermaisterin pikkupullot loppuivat sekä Omenan että Tapiolan Alkosta - toiveena kun oli että simmosta pitää ottaa HÄNEN hautajaisissaan. Piilossa tietysti.
RIP. rakas Petteri. Parhaat lähtee aina ensimmäisenä. 37-vuotias vaan on liian nuori taivaaseen. Onneksi rakas Hifkinsä sentään voitti tänään
Iltabileet taas oli ihan herran näköset, baarissa soi Manowar, Metallica ja Peer Gynt. Porukka itki ja nauroi vuorotellen, ja loppuvaiheessa ei kukaan muu ku mie tainnu kävellä normaalisti ovesta ulos, heh.
Lisäksi Jägermaisterin pikkupullot loppuivat sekä Omenan että Tapiolan Alkosta - toiveena kun oli että simmosta pitää ottaa HÄNEN hautajaisissaan. Piilossa tietysti.
RIP. rakas Petteri. Parhaat lähtee aina ensimmäisenä. 37-vuotias vaan on liian nuori taivaaseen. Onneksi rakas Hifkinsä sentään voitti tänään

Jee! Bileet!Dumis kirjoitti:sekä palautuksetkin tuli tilille

Muuten ihan hyvä huomen, mutta heräsin Känkkäränkän vierestä. Mikko Alatalo ja siniset lasit ja Poppaloora enää tästä puuttuukin.
Onneks on perjantai.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Ei malta odottaa, mitä nimeä seuraajansa sitten tottelee.Dumis kirjoitti:Votakan kans erottiin kolme viikkoa sitten.

Äsh, jaksui.
Mä näin viime yönä varsin piinaavaa painajaista. Kävin pitkästä aikaa vaa'alla ja se näytti minun lihonneen 10 kg elokuusta. Koetin unessa selitellä vaan kaikille, että uskokaa nyt, samat vaatteet ne mahtuu ku ennenkin, mut sisäisesti olin itsekin epätietoinen ja aivan hajalla. Olipahan hyvä herätä, mutta vaa'alle en ole vielä uskaltanut...

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Xibekö se oli, joka hehkutti Philipsin Wake up lightia? Mä taidan ostaa semmosen joululahjaks meille. Vielä kun jaksais kauppaan joku päivä.
9 tunnin unetkaan ei tunnu riittävän, jotkut aamut on vaan niin pirullisia... *hauks*
edit: Onko se tää ja tosiaan näin halpa?
9 tunnin unetkaan ei tunnu riittävän, jotkut aamut on vaan niin pirullisia... *hauks*
edit: Onko se tää ja tosiaan näin halpa?
Mä toivon tuota joululahjaksi, mutta vähän veikkaan, että mun toivetta vähätellään ja saan sen sijaan jotain ihan muuta.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:edit: Onko se tää ja tosiaan näin halpa?
Mä oon ajatellut, että tää vois olla kiva:Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Xibekö se oli, joka hehkutti Philipsin Wake up lightia? Mä taidan ostaa semmosen joululahjaks meille. Vielä kun jaksais kauppaan joku päivä.
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1373
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Itse asiassa hauskempaa kuin aikoihin. Onnistuin jostain käsittämättömastä syystä kunnonajoituksessa nappiin. En juonut liikaa vaan sopivasti. Mukaan laivalle oli ängennyt sama TAYS:n hoitsupoppoo kuin vuotta aiemmin, joten ilta sujui rattoisasti silmää saaden ja naisia naurattaessa. Taustalla muuten säesti yks Juha Tapio.NuoriD kirjoitti:Turha reissu siis.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Taidettiin Xiben kanssa hehkuttaa, mulla on ollut tollanen jo pari vuotta. Ja joo, on se toi, mulla vaan on radioton versio. Toi on nyt kyllä hämäävän halpa...Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Onko se tää ja tosiaan näin halpa?
Work like a captain, play like a pirate.
Jes, perjantai! Mä maksoin jo velkani valtiolle maanantaina, köyhyys kunniaan!!
Silmät vähän ristissä kun toi vasen käsi kipeilee - ei voi mitää, ei sitä irtikään viitsi ottaa.
Dumis - onnee saamisista
Silmät vähän ristissä kun toi vasen käsi kipeilee - ei voi mitää, ei sitä irtikään viitsi ottaa.
Dumis - onnee saamisista

Viimeksi muokannut Elppis, 04.12.2009 10:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tilasin! Kuitenkin prkl loppuu jos on hämäävän halpa. Nykyään tolle on jo tarvetta kun muksut eivät herätä "miten sattuu", ja töihinkin täytyy yleensä lähteä ajallaan.Vesper kirjoitti:Taidettiin Xiben kanssa hehkuttaa, mulla on ollut tollanen jo pari vuotta. Ja joo, on se toi, mulla vaan on radioton versio. Toi on nyt kyllä hämäävän halpa...Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Onko se tää ja tosiaan näin halpa?
Lilolle kiitos linkistä, taidan sittenkin ostaa yhelle kaverille joululahjan kun noin älyttömän sopiva tupsahti silmien eteen.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)