Jahas, jahasElppis kirjoitti:Näin muuten Millistä ja Dumarista sen verran härskiä unta viime yönä, että vieläkin punastuttaa. Kehtaako teitä enää tavatakaan?
Torztai
-
milli
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Niin, tai vähintään sen turpaanvedon arvoisia.martza kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Muista vetää pomoa turpaan ja nussia 55v. toimistosihteeriä vaatekomerossa.bedlam kirjoitti:Huomenna työelämäni ensimmäiset pikkujoulut!![]()
![]()
Kyllä 55 vuotiaatkin ja ehkä toimistosihteeritkin saattavat olla nussimisen arvoisia.
Jos lähtis tästä syömään, ettei tarvi ruveta lyömään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Turpaahan voi vetää pomoa sen jälkeen, kun on nussinut toimistosihteeriä kopiohuoneessa.Frederik Krueger kirjoitti:Niin, tai vähintään sen turpaanvedon arvoisia.martza kirjoitti:NuoriD kirjoitti: Muista vetää pomoa turpaan ja nussia 55v. toimistosihteeriä vaatekomerossa.![]()
![]()
Kyllä 55 vuotiaatkin ja ehkä toimistosihteeritkin saattavat olla nussimisen arvoisia.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jos lähtis tästä syömään, ettei tarvi ruveta lyömään.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
-
Dumis
-
tuulenpuiska
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Tai nussia sihteeriä samalla kun vetää pomoa turpaan.martza kirjoitti:Turpaahan voi vetää pomoa sen jälkeen, kun on nussinut toimistosihteeriä kopiohuoneessa.![]()
Tai nussia kopiokonetta samalla kun vetää roskalaatikkoa turpaan.
Tai vetää työpaikan vessassa käteen ja lyö itseään turpaan.
Tai... äh, en mä jaksa teidän kanssanne. Sinne syömään, maksoin eka yhden laskun.
Tai nussia pomoa ja vetää toimistosihteeriä turpaanFrederik Krueger kirjoitti:Tai nussia sihteeriä samalla kun vetää pomoa turpaan.martza kirjoitti:Turpaahan voi vetää pomoa sen jälkeen, kun on nussinut toimistosihteeriä kopiohuoneessa.![]()
![]()
![]()
Tai nussia kopiokonetta samalla kun vetää roskalaatikkoa turpaan.![]()
![]()
Tai vetää työpaikan vessassa käteen ja lyö itseään turpaan.![]()
![]()
Tai... äh, en mä jaksa teidän kanssanne. Sinne syömään, maksoin eka yhden laskun.
Tai nussia kumpaakin
Mulla on laaja karderoobi, isoin pomo on ihqu nainen ja vaikka 55 sekin niin niin hehkeessä kunnossa että voisin mennä ensin sihteerin kanssa ja sitten jälkiruuaksi eli iltaglökiksi johtajan kanssa..martza kirjoitti:Tai nussia pomoa ja vetää toimistosihteeriä turpaanFrederik Krueger kirjoitti:Tai nussia sihteeriä samalla kun vetää pomoa turpaan.martza kirjoitti:Turpaahan voi vetää pomoa sen jälkeen, kun on nussinut toimistosihteeriä kopiohuoneessa.![]()
![]()
![]()
Tai nussia kopiokonetta samalla kun vetää roskalaatikkoa turpaan.![]()
![]()
Tai vetää työpaikan vessassa käteen ja lyö itseään turpaan.![]()
![]()
Tai... äh, en mä jaksa teidän kanssanne. Sinne syömään, maksoin eka yhden laskun.![]()
Tai nussia kumpaakin
Täällä on kyllä näisiä sekä 25, 35, 45, 55 että 65(63) kaksi jää eläkkeelle, luokassa..
Matsia voisin sitten ottaa SM-taekwondokan(75kg) kanssa kunhan olen hänen vaimoaan käpistellyt?
Pikkujouluissa olisi ohjelmaa koko illaksi ja osaksi yötäkin!
Päälle päätteeksi pääsisi vielä ensiapuunkin tai vainajan tunnistukseen..
Näitä pikkujouluja en jättäisi väliin!
Pyyhin Netikettiin..
Johan on sitten pakkaus, johtaja ja hehkeä 55 vuotias. Se olisikin sulle sopiva jälkiruoka. Luulisin, että voisit saada elämäsi kyydit.Niba kirjoitti: Mulla on laaja karderoobi, isoin pomo on ihqu nainen ja vaikka 55 sekin niin niin hehkeessä kunnossa että voisin mennä ensin sihteerin kanssa ja sitten jälkiruuaksi eli iltaglökiksi johtajan kanssa..
Täällä on kyllä näisiä sekä 25, 35, 45, 55 että 65(63) kaksi jää eläkkeelle, luokassa..
Matsia voisin sitten ottaa SM-taekwondokan(75kg) kanssa kunhan olen hänen vaimoaan käpistellyt?![]()
Päälle päätteeksi pääsisi vielä ensiapuunkin tai vainajan tunnistukseen..![]()
![]()
Näitä pikkujouluja en jättäisi väliin!
-
NuoriD
-
Kai Nalo
-
NuoriD
- Frederik Krueger
- Kitisijä
^^ No helvetti älkää kiertäkö kuin kissa kuumaa puuroa! Olen juuri aikeissa tilata 30000km määräaikaishuoltoa Toyotalleni, ja tottakai minun täytyy tietää miten saada huoltolasku mahdollisimman alas. Seksiin en alentune, sehän on vain Toyota.
Sen jo tiedän että pitää muistaa kieltäytyä pissapojan täyttämisistä ja pyyhkimen sulkien tarkastuksista, ne kun maksavat jotain 15€ kappale. Tulee huoltomiehelle liian hyvä tuntiliksa tuollaisilla veloituksilla.
Sen jo tiedän että pitää muistaa kieltäytyä pissapojan täyttämisistä ja pyyhkimen sulkien tarkastuksista, ne kun maksavat jotain 15€ kappale. Tulee huoltomiehelle liian hyvä tuntiliksa tuollaisilla veloituksilla.
-
Kai Nalo
1. Huollata valtuutetulla harakirikorjaamolla, ei merkkiliikkeessä.Frederik Krueger kirjoitti:^^ No helvetti älkää kiertäkö kuin kissa kuumaa puuroa! Olen juuri aikeissa tilata 30000km määräaikaishuoltoa Toyotalleni, ja tottakai minun täytyy tietää miten saada huoltolasku mahdollisimman alas.
2. Hanki itse tarvittavat varaosat ja öljyt halvasta harakiriliikeestä.
Omassa tapauksessani eka kohta poisti 130 euroa laskusta ja toka kohta 200 euroa.
- Riemumieli
- Kitisijä
-
tuulenpuiska
- Riemumieli
- Kitisijä
-
tuulenpuiska
Meinasin saada (joulu)siivouspuuskan, kun visioin et sytytän sit kohta jouluvalot putiputsissa kodossa. Onnittelin jo itseäni tehokkuudesta kun en oo kynttelikköjä koko vuonna kaukaa viisaana noista akkunoista pois ottanukaan (aivan turhaa hommaa). Mut kääk, yks on silti hävinny johkin!!! Ei olla missään! Puuska meni ohi. =/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
SikaMika
Noilla eväillä sitä ei riitä moneksi sekunniksi.Niba kirjoitti: Matsia voisin sitten ottaa SM-taekwondokan(75kg) kanssa kunhan olen hänen vaimoaan käpistellyt?![]()
Mä otin komean erävoiton Hoasista. Ehkei ne halunneet ottaa rosisreissuriskiä kun usutettuani kuluttaja-aisamiehen peräänsä maksoivat kiltisti velkansa. Voitettu tappelu piristää aina, sano.
-
milli