Aamu lähti käyntiin samoin kuin ilta päättyi eli vähän on kurkussa limaa ja kevyesti vähän kurkkua on koskenut. Iltasella join jopa teetä kun tuntui että tarttee lämmintä. Perustalvi-flunssa jota mulla on aika usein.
Dumis kirjoitti:Lasken sekunteja siihen että kello on perjantaina 15. Tahon vapaalle!
Samma här, perjantaina meillä on steak&BJ-day, joten pitää valmistautua .. plus täytyy varmaan laittaa piparkakkutaikinat valmistumaan jne jne.. kaikennäköistä ohjelmaa jo illalle.
Plus.. mä tartten viikonloppua.. ja unta.
martza kirjoitti:Puolikas päivä töissä js sitten parin päivän rentoutusmatkalle Tallinnaan.
Tekisi hiukan lähteä Pärnuun istuskelemaan johonkin muta-altaaseen. Ja siellähän taisi olla tinnitystä hoitava klinikka.
Taidan jättää nuo mutakylvyt väliin ja muutenkin Pärnussa en ole koskaan ollut. Pitänee kai siellä ja monissa muissakin Viron kaupungeissa ja muutamissa saarissa joskus käydä, että aina ei pyöri Tallinnassa. Vaimo nyt vaan haluaa nähdä Tallinan joulutorin, joka on siellä keskusaukiolla. Oon sanonut, että mitä niissä katsomista. Myyvät niitä samoja lampaanvilloista tehtyjä villatakkeja, pipoja ym. joita on aina myyty siellä muurin vieressä.
Noh minä otan reissun ihan latamaalla akut ja keskityn hyvään ruokaan ja juomapuoleen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumis kirjoitti:Lasken sekunteja siihen että kello on perjantaina 15. Tahon vapaalle!
Mä en laske sekunteja vielä, minuuteissa mennään. Silti, viikonloppua ootellessa!! Suuria suunnitelmia ei tosin ole - mikä ei oo mitään uutta Lauantaina lähden Korjaamolle katsomaan Klaus Thunderia, jos toimitusjohtaja päästää.
Kohta hakemaan kausipiikki ja tutustumaan uuteen pomoon, gääk.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen kirjoitti:Faijan isoveli on sit kuollu tänä aamuna...ja kohta lähtö vanhan ystävän ja duunikaverin hautajaisiin...onpa tosi kiva päivä joo
Otan osaa. Tsemppiä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"