Kai Nalo kirjoitti:Selaatteko pakkotoiston foorumia koskaan?
Palstan omistaja antaa kyllä hyvän stereotypisen kuvan voimailuun hurahtaneesta narsistisesta kusipäästä. Voi hyvää päivää mitä juttua mies suoltaa.
Kyseinen jannu on hyvin pitkälti pääsyy siihen miksen ole ko. foorumille rekisteröitynyt. Oon silloin tällöin erehtynyt sinne lukemaan sen ja parin steroidiperseennuolijan juttuja, ja oon alkanut pelätä että ne aivohalvaukset ja tunnevammat ovat tarttuvia.
Vesper kirjoitti:^ Ihan kun sulla olis munaa tollaseen. Sama kun Dave ilmoittaisi kertovansa salaisesta nettielämästään vaimolleen.
Tietty tältä istumalta ajatus siitä, että ilmoittaisin kotona että netin kautta tuntemani nainen tulee strippaamaan kotiimme tänä iltana, muuutta olemme vaan kavereita kuulostaa aika kaukaa haetulta. Kun sen tähän nyt kirjoittaa.
Mutta toisaalta kun elämääni takaisin päin katsoo niin on sitä paljon hullumpaakin sattunut.
Nuoruuden juttuja. Oli vähän harmaata aluetta koko juttu, varsinkin kun kukaan ei kimmastunut tilanteessa. Tosin alitajuisesti (varmaan jokaisen miehen) toivomaa kimppakivaakaan ei tullut ja itseasiassa homma kuivui sitten siihen halailupolitiikkaan.
Nuoruuden juttuja. Oli vähän harmaata aluetta koko juttu, varsinkin kun kukaan ei kimmastunut tilanteessa. Tosin alitajuisesti (varmaan jokaisen miehen) toivomaa kimppakivaakaan ei tullut ja itseasiassa homma kuivui sitten siihen halailupolitiikkaan.
Hauskaa oli silti.
Ja sitten heräsit!
Oikea hartia sanoi itsensä irti eilen. Kramppasi niin, ettei kättä pystynyt itkemättä liikuttamaan. Nyt armoton Panacod-kuuri ja hellää venytystä, ettei lihas tulehdu. Naiiiiiiis. Tänään kotona.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:Oikea hartia sanoi itsensä irti eilen. Kramppasi niin, ettei kättä pystynyt itkemättä liikuttamaan. Nyt arvoton Panacod-kuuri ja hellää venytystä, ettei lihas tulehdu. Naiiiiiiis. Tänään kotona.
Mä kävin urheilulääkärillä tms spesialistilla, ja se taas ihmetteli sitä, että miksi mulle on määrätty panacodeja, että päivät menee vaan pöllyssä, määräs pronaxenia ja sirdaludia, auttaa toi combo oikeasti.
milli kirjoitti:
Onx nyt joku mätäkuu kun kaikki hajottaa itsensä.
En aatellut, kun oon muutenkin vähän liian paljon remonttipuolella. Eilinen punttispäivä vaihtuikin lätkä- ja leffailuksi joka oli ihan virkistävää, tänään sitten tehokkaammin salille ja muita askareita hoitamaan.
Mulle sanoi työterveyslekuri puhelimessa, että ensin Panacodilla pahin pois, samassa pöhnässä toteutuu lepo. Huomisesta alkaen Miranax + Norgesic 3 vrk ajan, sen jälkeen vain tarvittaessa tulehduskipulääke.
Dumis- Billy Talent tulee suomeen! Mä tiedän kuinka suuri fani oot ja miten ihQui ne on sun mielestä, lähtisitsä mun kaverix kattoo?
Elppis kirjoitti:Mulle sanoi työterveyslekuri puhelimessa, että ensin Panacodilla pahin pois, samassa pöhnässä toteutuu lepo. Huomisesta alkaen Miranax + Norgesic 3 vrk ajan, sen jälkeen vain tarvittaessa tulehduskipulääke.
Mikä lepo? Mulle ei annettu saikkua tai mitään.. töissä ollut koko ajan. Oh well.
Elppis kirjoitti:Mulle sanoi työterveyslekuri puhelimessa, että ensin Panacodilla pahin pois, samassa pöhnässä toteutuu lepo. Huomisesta alkaen Miranax + Norgesic 3 vrk ajan, sen jälkeen vain tarvittaessa tulehduskipulääke.
Mikä lepo? Mulle ei annettu saikkua tai mitään.. töissä ollut koko ajan. Oh well.
En mä mitään saikkua saanut, kehotti vaan lepäämään. Omalla sairauslomalla olen
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pelimies tekee rinta/hauisreenin, mielellään mahdollisimman lähellä iltarientoja.
Mitäs sa ajattelit tehdä? Pohkeet?
Keskityn vain niihin lihaksiin, jotka voivat kehittyä. Pohkeet on mun Golgatalle hylätty henkilökohtainen ristini. Vaikka on ne oikeastaan inan kasvaneet, kun oon touhunnut lenkkiä ja säbää ja kaikkee.
Mut mä teen vastoin kaikkia pelimiesdogmeja työntöreenin eli rinnallevetoa ja siitä sitten malmi ylös. Absit sitten tykö.