Mun Rakkain, Kaunein, Ihanin täyttää tänään 7 vuotta
Tasan 7 vuotta sitten olin jo "tovin" tuskaillut synnytyshuoneessa, ja neiti suvaitsi tulla maailmaan vasta klo 21:48.
Vaan tuossa se tuhisee ja nyt mamma menee viekkuun
Nyt nukkumaan ja LOPUT nukutaan laivassa matkalla!
en olekaan Nömmessä ikuna käynyt tarkastetaan virolainen yleinen sauna siis, otan mukaan erikoispaksun pers'alustan..
Turhan aikainen aamu, lenkkikin jo juostu... En nyt viitti kertoo mihin asti yöllä meillä aikuiset leikki mut jos kertosin ni kehottaisitte päikkäreille vaikka jo nyt. Mut ku ei pysty, lonkkia särkee niin ku milläkin mummolla! Ja lasten mielestä ne kaikki talon kinkkisimmät palapelit tulee ratkaista nyt.
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:En nyt viitti kertoo mihin asti yöllä meillä aikuiset leikki mut jos kertosin ni kehottaisitte päikkäreille vaikka jo nyt. Mut ku ei pysty, lonkkia särkee niin ku milläkin mummolla!
Olipa hurja ilta. Saunoin, otin ölpän ja simahdin sohvalle.
Kohta suuntaan kirpulle, toivon tekeväni löytöjä. Mulla on pari ideaa ja jos löytyy mitä etsin, surraa ompelukone tänään ahkerasti. Illalla tulee kummitytsä yökylään
Aamu riehuttu kotosalla, pjashka keli! Nyt on sit kämppä sen näköinen... Pyykit kuivamaan, ruokaa nassuun ja jos sais itse sen 10 min levättyä, niin jaksaa pikkuihmisten pikkujouluissa riehua tänään. Aikaisin nää alottaa!!
Jos sitä itse ehkä illalla.. ehkä, kävis sanomassa hei aikuisille. Ehkä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Palasin vartti sitten pikkujouluista. Ei ollut selkä kipeä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
D-vitamiini on jännä aine. Äiti kehoitti syömään possunuhahypen alkaessa, ja googlailtuani ja wikipedioituani aikani totesin että niin varmaan kannattaakin ja valitsin aika reippaan annostuksen.
Vireystilanne on noussut merkittävästi, musta on melkeinpä tullut yökukkuja aiemman iltasammujan sijaan.
Edit: -typot
Viimeksi muokannut aasi, 28.11.2009 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Meillä jatkuu sairastaminen kotosalla, vissiin, joten .. kaipa sitä pitää sitten yksin lähteä kaupoille katselemaan täytettä joulukalenteriin ja koristeita. Voin sitten tänään askarrella paskarrella ja hörppiä glögiä. Voisin käydä myös rautakaupassa ostamassa tarvikkeet huonekalujen kunnostamiseen. Voisin huomenna aloittaa kampauspöydän entisöinnin.
milli kirjoitti:Meillä jatkuu sairastaminen kotosalla, vissiin, joten ..
Minä ja muksut ollaan vissiin jo kunnossa (miinus tytön yskä) mut miehellä nous yhtäkkiä päälle 38,5:n kuume. Yjäk. Mut letkeesti tää menee kun ollaan muut jo hyvävointisia. Näistä oireista kun ei tiedä onko sikaa vai mitä niin taidetaan me isotkin varalta hakea sikispiikit vuodenvaihteessa. Oon niin tymä, että oikeastaan päätin hakea jo silloin kun ne pahimmat rokotteiden vastustajien päivät alkoivat. Kiusallani. Thih.
Jei, löysin ihanat farkut ja keittiöön viininpunasen kapan. Niistä farkuista tulee kylläkin shortsit. Mä yritin ettiä vielä semmossii harmaita kangashousuja, semmossii herrainmallisia (?) mutta en löytäny sopivan kokosia. Kumma juttu miten vaatekaappi pursuu vaatteita mut ei muka ikinä mitään päällepantavaa..
Meillä on pian kaksi uutta perheenjäsentä!!! Varausmaksu maksettu kahdesta viljakäärmeen poikasesta. Täytyy Hesasta hakea, tarkkaa päivää ei vielä tiedossa. Menee mun ystävälleni jouluun saakka, Pukki tuo meille kotiin sitten jouluna.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Olipahan hyvät päikkärit. Just heräsin.
Iltapalaksi härän seläkettä, pottuja ja vuohejuustoa. Muut safkat syömättä tänään, ainiin olihan aamiaiseksi Keltaistaleskeä. Ihmekkös et pierettää.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
^Kyl mä sinne melkein 6v tasolle taisin mennä. Oikeesti, ihanaa hassutella välillä ton muksun kanssa. Harmi kun ei oo lunta, oltais menty pulkkamäkeen ja tehty lumienkeleitä!!!111