Jeeeee... Se on jo torstai ja poitsu tulee lomille Lohtajan sotaharjoitusten jälkeen. Mukava nähdä oma poika kuukauden jälkeen. Juttua riittää häneltä varmasti kuukauden ajalta.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Nyt jo torstai? Aika menee ihan liian nopeesti..
Vaihteeks ollut mukavan rauhallinen aamu töissä, muuten viikko onkin ollut yhtä hässäkkää.
Selkää juimii edelleen mutta nyt otin avuks semmoset kivat pikku napit mitkä tekee olon vähän hömelöks
Vesper kirjoitti:Armoton macaronien leipominen, ehkä vaikeinta ikinä! Ja en tunnetusti oo kovin huono leipuri.
Munki on pitäny pitkän aikaa kokeilla noita. Ehkä tupareihin....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Mullapa onkin jo joulukalenteri
Mun tekis mieli blondata mun tukka. Ja just ostin mustan hiusvärin juurikasvun piilottamista varten. Kauheen vaikeeta taas.. Panettaiskin.
Stinky kirjoitti:Mullapa onkin jo joulukalenteri
Mun tekis mieli blondata mun tukka. Ja just ostin mustan hiusvärin juurikasvun piilottamista varten. Kauheen vaikeeta taas.. Panettaiskin.
Lue joskus hiusvärien tuoteseloste?
Joskus oon ihmetelly hiuksien harvenemista joillakin.
Ahahahaa sain hellulta etukäteisjoululahjaksi peruutuspeilin näytön nurkkaan. Oon valittanut sitä että mun selkä on oveen päin kun istun työpöydän ääressä töissä. Pahaa feng shuita, on turvaton olo kun kuka tahansa voi tulla selän taa (jos ovi ei ole kunnolla kiinni, silloinhan sen kyllä kuulis). No nyt ei voi, tossa näytön ylänurkassa möllöttää peili
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Stinky kirjoitti:Mullapa onkin jo joulukalenteri
Mullakin on joulukalenteri. Ostin sellaisen ihanan metallisen Kodin Ykkösestä. Siinä on soittorasiajuba ja se on ns metallinen piparkakkutalo. Mä täytän parilliset päivät ja avokki parittomat. Jei! Niin muakin
Katsoin musateeveetä ja tämän johdosta palaan taas ikuisuuspohdintaani siitä onko Lady Gaga hottis vai ei. Argh, tässä menee taas koko ilta, pohtiessa tärkeitä.
RP kirjoitti:Katsoin musateeveetä ja tämän johdosta palaan taas ikuisuuspohdintaani siitä onko Lady Gaga hottis vai ei. Argh, tässä menee taas koko ilta, pohtiessa tärkeitä.
Mä koen sen vähän sellaisena sukupuolettomana taideteoksena, sen hahmon siis.. sitten kun siitä vetää turhat meikit ja vastaavat pois, niin siellä alla on oikein nätti ja håtti nainen.