Keskiviikko 25.11.2009
Mies pyöri tuossa toissa yönä väkkäränä kun uni ei tullut. Ja saatana kun en itse saa unta jos toinen hyrränä. Muna suuhun ja pienet yöorgasmit niin 10min päästä kuului kuorsaus. Sain nukuttua ja jaksoin katsoa taas seuraavana iltana pari jaksoa Supernaturalia. Tarvitsen päivittäisen annokseni sitä herkkua tai olen perseeseen ammuttu karhu.
Kumpaa?RP kirjoitti:Mies pyöri tuossa toissa yönä väkkäränä kun uni ei tullut. Ja saatana kun en itse saa unta jos toinen hyrränä. Muna suuhun ja pienet yöorgasmit niin 10min päästä kuului kuorsaus. Sain nukuttua ja jaksoin katsoa taas seuraavana iltana pari jaksoa Supernaturalia. Tarvitsen päivittäisen annokseni sitä herkkua tai olen perseeseen ammuttu karhu.

Came here for school, graduated to the high life
Gaamee väsy, kuumelapset ei päiväunille taivu ei... Tätä menoa zippaan heti kun vain kykenen eli mies astuu ovesta sisään. Se niistä sekseistä, turha etukäteis-innostellakaan.
Mimmit puhuu bloukkareista ja laskeskelin antaneeni viimeks sitä hyvää melkein kuukaus sit. Huj! Tämä on nyt virallisestikin seksitön kausi, jatkakaa hieromisia puiska ja Stinky!
Mimmit puhuu bloukkareista ja laskeskelin antaneeni viimeks sitä hyvää melkein kuukaus sit. Huj! Tämä on nyt virallisestikin seksitön kausi, jatkakaa hieromisia puiska ja Stinky!
Hmm.. mun olisi varmaan kans pitänyt pitää taukoa bloukkareista, vois selittää hartiansäryn come backin.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Gaamee väsy, kuumelapset ei päiväunille taivu ei... Tätä menoa zippaan heti kun vain kykenen eli mies astuu ovesta sisään. Se niistä sekseistä, turha etukäteis-innostellakaan.
Mulla on yksi toinenkin potilas kotona

Mies maksakoon öljynne. Kerkes seksiviestittelemään kentältä ja mun oli tottakai oltava tosi mukana heti. Viimesin oli ihanasti, ihanammin, muotoiltu ajatuksella "Rakastan sua kun jaksat esittää, että kiihottaisin ja haluut mua, vaikka kipeet lapset roikkuu kaulassa ja kämpässä haisee räkä, et oo päässy joka-aamuseen kuumaan suihkuus eikä kukaan oo tehny ruokaa siellä" ... ja ja ja. 
Mäkkärin Winter Supreme houkuttais.

Mäkkärin Winter Supreme houkuttais.
-
- Kitisijä
Palloliitto on taas leväperäinen ja myöhässä. Järjestävät harrastefutsalin ja taas viime tipassa postaavat otteluohjelman. Kun ei yhtään tiedä, koska pelit ovat on muuten helvetin helppo järjestää joukkue ja mobilisoida poliisikavereita, kun pelkästään työajat ovat mitä ovat. Nytkin kauden alussa pitäisi jo olla joukkue koossa ja reenejä järjestää, mutt aminkäs teet. Kuvitteleeko liitto oikeasti, että aikuiset perheelliset ihmiset ovat päivän varotusajalla tulossa aina peleihin ja maksavat myös ilomielin niistä peleistä mihin eivät pääse?
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Onnitttelut Ehkä seuraavalla kerralla paremmalla onnella!Manaaja kirjoitti:Noniin, paskalakit muistivat 70 euron maksumääräyksellä. Alamäessä 80 rajoituksella hetkellinen 88. Whoopie-doo. Suhteellisuudentaju on vitun ihana asia.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dnvPknFl ... re=related[/youtube]
Pyyhin Netikettiin..
- Stadinarska
- Kitisijä
Re: Keskiviikko 25.11.2009
Manaaja kirjoitti: Eilinen meni ihan käteen, sillä ei tullut illalla ... kaapista
Tuntui hyvältä ajatukselta ...tuo edellinen nopeasti kolme kertaa peräkkäin.
PS. Onks arskaa näkyny?
Kiitän ystävällisyydestänne ja muistamisesta. TÄSSÄ OLEN (paiskaa kouraa) KÄYTÖSSÄNNE! KOKO VALTAVA, MUKAVA JA AITO STADINARSKA.Niba kirjoitti:Arskuli kiltti, avaappa kilpaileva reva-stringi?
Olikos teillä nyt erityistä asiaa? En vaadi sitä, mutta kysykää ihmeessä. Stadinarska saattaa vastata vaikka ette kysy! SE on rakennettu sillätavalla.
Hyvää yötä myös. Ja rauhallista yöunta kaikille rakkahille tukijoille ja lukijoille! JOS HALUATTE, lukijani ja tukijani, TILATA minut uneenne, voisitte ilmoittautua ja sitten ajattelen teitä ja suggeroin itseni uneenne. Huomatkaa, että olen unessannekin erittäin hyväkäytöksinen, mutta voitte vapaasti käyttää hyväksennekin. En sillätavalla kulu koska se on vain unta.
Siis rauhaa kaikille ja rakkautta! Eiks se ole nyt ihan sillätavalla tosi kiva ajatus! Stadinarska on rakennettu lempeäksi olennoksi!
Stadinarska