Keppijumppa-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

martza kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
martza kirjoitti:Olisikohan vauvaikäisenä tuo tapa ollut.
No olisiko? Mua jännittää! Älä pidä enää jännityksessä!

Mun mielestä sä olet kyllä alkanut lässyttää sitä enemmän mitä vanhemmaksi tulet.
Voi hellan lettas sentään!
Onko sulla asiat noin huonosti.
Voi voi.... :lol:
On kyllä. :lol:
Nyt on asiat ihan huonosti. :lol:
Hauskaa se hassusti hehe. :lol:
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kovia ja kipeitä sanoja, turhat lässytykset helvettiin!
Lapselle pitää puhua kuin aikuiselle.
Lyödäkään ei saisi, mutta..
Pyyhin Netikettiin..
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos lapsille puhuisi niin kuin aikuisille, lapset lakkaisivat puhumasta. Aikuisten toistamiseen voi kommentoida toivottamalla aikuinen vivonhettuun, mutta lapsen kysyessä samaa asiaa kerta toisensa jälkeen on vain vastattava rauhallisella äänellä.

Ja kyllä pieni lässytys on pienelle lapselle paikallaan, toisinajattelijat voivat painaa päänsä perseeseen.
Paras päivä ikinä.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Mitä on lässytys? Onkos lepertelykin lässytystä..? Mikä vaan, mikä tuntuu lapsesta hyvältä ja saa heidät tuntemaan itsensä lapsiksi on hyvä juttu. On kuitenkin koko loppuelämä aikaa sitä aikuiskieltä sitten käyttää. Omat lapset tuntuvat tykkäävän siitä että heille sanoo sillä tietyllä äänensävyllä "söpöliini" tai joskus jopa "töpöliini", tosin eivät tietenkään muiden nähden! :D Tosin mä lepertelen melkein vaan sellaisia "muuten vaan"-juttuja, oikeat asiat puhutaan niinkuin ei oltaisi imbesillejä.

Huoh. Taidan jättää tämän iltaiset urheilut väliin, nukuin huonosti ja oon ihan ryde. Eräs läheinen seilasi turhan lähelle hautapaikkaansa viime yönä ja nyt on ollut koko päivän todella outo olo. Huomenna olisi mahdollisuus keskustella asiasta ammattiauttajan kanssa, mutta on sellainen olo, ettei siitä haluakaan puhua.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Netti ei toimi. Oletan, että Elisa on katkonut piuhansa ja Sonera ei ole vielä saanut omiaan kiinni. Jos ei huomenna toimi, joudun ehkä soittamaan jonnekin. Onnekseni naapurilla on suojaamaton verkko :h:

Kylppäri siivottu tiptop, huomenna tulee jotkut asennussedät putsaamaan LTO-masiinaa. Kyllä niiden nyt kelpaa!
Work like a captain, play like a pirate.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ystin luona kyläillessä sain sapuskaa, kahvia ja pullaa, höpötellä hassuja ja vähän asiaakin, nauraa räkättää kyyneleet silmissä, selkä-hartiahieronnan sekä paljon paljon haleja ja pusuja muksuilta :h:
Kyllä nyt kelpaa!
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Takkaan tuli ja etätöiden pariin. Mutta koska toi ilmojenhalki käyvä yhteys on prceestä, niin kattelen odotellessa telkkaa tai boksin levyltä jotain. Ja tietty pyykkikone pyörimään!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kävin pelaamassa sählyä, jei!

Otin iltasella pienet torkut kun väsytti, aika siistii.

Palatessani sählystä joku pikku pierussa ollut turkulaisaksentilla puhuva arvatenkin turkulaishyypiö tenttasi sporapysäkillä multa lähes koko HKL:n reitistön päästäkseen vajaan kilsan päähän arvatenkin jonkun toisen turkulaishyypiön kämpille. :h:

Menen suihkuun pesemään pyllyni. Tästä tulee hyvä päivä.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Keppijumppa jäi tekemättä. On kuitenkin parijumppana kivempaa.
Pyykit kuivumassa ja pesä kuumana. Nuquun.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:Kävin pelaamassa sählyä, jei!

Otin iltasella pienet torkut kun väsytti, aika siistii.

Palatessani sählystä joku pikku pierussa ollut turkulaisaksentilla puhuva arvatenkin turkulaishyypiö tenttasi sporapysäkillä multa lähes koko HKL:n reitistön päästäkseen vajaan kilsan päähän arvatenkin jonkun toisen turkulaishyypiön kämpille. :h:

Menen suihkuun pesemään pyllyni. Tästä tulee hyvä päivä.
Turkulaisen kuiskaajan rajalla tapaamisella ja pyllynpesulla ei varmasti ollut kuitenkaan mitään tekemistä toistensa kanssa? Ja pyydyit suoraan omaan kotiisi siltä pysäkiltä?
Ilmeisen selvää on kuitenkin että pidät "pyllyäsi" suuressa arvossa kun et kutsu sitä perseeksi tai kiimareiåksesi? Don Juanismi usein mainitaan sublimoiduksi poikkeavuudeksi.

Kannoin renkaat ja vanteet autoon odottamaan perjantain vaihtoruljanssia ja jätin auton huuhtoutumaan sateeseen sen viikon autotalokokemuksesta toipumiseksi.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin