Sitä olisi aamulla tarjolla, kun työpaikalla kokoontuu taas miesten huoltoryhmä. Joku muu kaivannee toisenlaisia keppejä ja jumppia. Nauttikaa ja jakakaa sitä (nimenomaan) kaikille!
Keppijumppa tekis kyl hyvää.. Selkä jumittaa taas Pari kertaa tänään jo älähtäny kun oon tehnyt jotain mistä alaselkä ei tykännyt. Hemmetti, ei nyt oo oikee aika sen mennä juntturaan, perjantaina on bileet.
Koko alkuviikon muutenkin oon ollut jotenkin alakulonen, miten tästä fiiliksestä pääsee pois? Ahistaa.
Ei ahdista ja eikä muutenkaan ole alakuloinen päivä.
Tuo tuhnuinen sää hiukan harmittaa, mutta eiköhän tämäkin päivä saada jälleen kunnialla päätökseen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis kirjoitti:
Se on se kun viikonloppuna on adrenaliini ja ölyt kehissä, alkuviikosta kroppa potee henkistä ja fyysistä vieroitusta.
Mä veikkaan et se ei ollut se adrenaliini eikä kalja vaan seura. Ei tarvinnut olla yksin. Ja kun koko viikonlopun oli ihanaa seuraa niin nyt on yksinäinen olo
Perkele. Nyt tarttis jotain sutinaa.
Kaks aamua pileisiin, jee. Vihroin pääsee vapaalle, pari viikonloppua kun on painanut dyynia niin alkaa jo vapaata kaipaamaan. Paska ilma, mut voitin sen.
Sanokaa. Tiedättekö sanan "poppa"? Mies tuota hokee kun tytsä on konttaamassa uunille seisomaan. Tarkoittaa kuumaa. Naljailin kyllä savolaisuudesta, jotta sieltäkö peräisin tuollainen sanahirviö. Noh, oma äitee tuli hoitamaan tytsää, että mies pääsee töihin. Nyt tuolta kuuluu "poppaa" jatkuvasti. Mikä vitun "poppa"!! Argh!
Poppa on kuuma. Itse en vaan käsitä näitä lässytyssanoja lapsille, eikö voi sanoa että kuuma? Tuleehan se vielä sellaisella lässynlää-äänensävyllä älä kulta pieni koske uuniin, uuni on poppa, tulee pipi!
Vesper kirjoitti:Poppa on kuuma. Itse en vaan käsitä näitä lässytyssanoja lapsille, eikö voi sanoa että kuuma? Tuleehan se vielä sellaisella lässynlää-äänensävyllä älä kulta pieni koske uuniin, uuni on poppa, tulee pipi!
Itse käytän samoja sanoja mitä juniori käyttää. Jos hän ymmärtää pipin olevan mitä se on ja kuuman olevan mitä se on (niinkuin asiat meillä nyt ovat) niin sitten uuniin ei kosketa, koska se on kuuma, tulee pipi!
Jossakin on tutkittu, en löytänyt nyt googlettamalla, että lempeäksi väkisinkin menevä lässytys helpottaa lapsen kielellisten kykyjen parantumista.
Mä en oikein jaksa ottaa vastuuta ihan kaikesta. Oon huomannut, että jo 2-vuotiaskin osaa kyllä lisätä tuntemattomalle urpolle "lehmä" jos ei urpo tajua aiemmin sanottua lemmua. Hyvin nää tulee pärjäämään.
Järkytyin yks ilta BB-mensan ja tyttiksensä puhelinkeskustelua. En oo ikinä kuullu vastaavaa. Oon yhä häkeltyny. Se kirjakieli... Päätin heti soittaa BB-mensalle miinuspisteitä.
Minä en puhu normaalisti, enkä varsinkaan kirjoita. Ugh.