tuulenpuiska kirjoitti:En löydä uniketjua, joten kirjoitetaan kitinäuni tänne:
Oltiin jossain risteilyllä tms. epämääräisessä porukassa sisältäen kitinäläisiä. Mukana oli Gat joka sinkoili sinne tänne aiheuttaen siinä sivussa pahennusta. SikaMika ei jaksanut enää katsoa moista, vaan päätti vähän kouluttaa kaveria. Siinä rupesi molemmilla vähän sappi kiehumaan ja tönimisasteelle mentiin. Homma päättyi siihen että SikaMika heitti Gat:n ikkunasta ulos uima-altaaseen. Rauhoittui meno.
Liikaa Kitinää?
Kai sentään ehdin lyömään SikaMikaa?
Ja eikös uni päättyisi että kaikki Kitinän nartut kiimaisena keikuttaisivat pyllyä Sikamikalle, joka sitten astuisi koko haareminsa tiineeksi?
Muutenhan unesi ei ole mahdollinen.
Minä en "sinkoile", minä humallun paikallani istuen ja vittuilen kaikille. Ja siksi en enää uskaltautuisi kitinämiittiin ilman aseistautuneita henkivartijoita.
Kulta on nyt huollossa, en ole jaksanut hakea sitä sieltä ja lupasivat pitää lämpimänä ja hyvällä mielellä. Meillä on autotalli täynnä, kaveri seisottaa kesäautoaan perkele... Täytyykin hoitaa asia pois vielä tämän päivän aikana. Mut siis toivuin ilkiteosta! Joku ilkimys Kampissa.
Jännää ainetta toi Otrivin. Pari tuntia ihan jees, ihanq ei olis nuhaa ollenkaan, mutta sit kun sen vaikutus loppuu, se loppuu HETI ja kokonaan. Niisk.
Gat kirjoitti:
Kai sentään ehdin lyömään SikaMikaa?
Et ehtinyt. Suoraan tikkana ikkunasta ulos
Gat kirjoitti:
Ja eikös uni päättyisi että kaikki Kitinän nartut kiimaisena keikuttaisivat pyllyä Sikamikalle, joka sitten astuisi koko haareminsa tiineeksi?
Muutenhan unesi ei ole mahdollinen.
Minä en "sinkoile", minä humallun paikallani istuen ja vittuilen kaikille. Ja siksi en enää uskaltautuisi kitinämiittiin ilman aseistautuneita henkivartijoita.
Unien ei ole tarkoituskaan olla mahdollisia ja se loppui tuohon ilmalentoon sitäpaitsi.