Jouluhössötysketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Äänikirjana ne Hynysen paskansuoltamiset on joskus niiiin herkkua...
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo, viime viikkosella keikalle se viihdytti meitä tytsejä paidattomuuden lisäksi runoilemalla: "Kädessäni". Oi, niin kaunista niin kaunista :lol:
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En hössötä koskaan. Tosin en myöskään koskaan ole itse joulun päävastaava, vaan joku vanhempi saa hoitaa sen. Sitten kun itse järjestän joulun, hössötän. Lahjoja ostan ne "pienet pakolliset" niille keiden kanssa joulua vietetään ja saavat olla joko hyödylliset tai hemmottelulliset. Muksulle ehkä pari korkeintaan.

Ainoa ongelma tässä on se toinen mummi, jonka keskimmäinen joulunimi tuntuu olevan "No Limit". Pienen lapsen kanssa tuo oli hauskaa, eipä menny omat rahat niihin, mutta nyt lähinnä sapettaa se lahjasäkki jota sitten ei isukki eikä äitiliini oikeastaan halua omaan kotiinsa. Mietin sitäkin, että pyytäis muksulle max yksi/kaksi lahjaa per antaja ja loput rahana sen tilille niin saisi sitten itse ostaa mitä haluaa ja tarvitsee. Säilyis se muistamisen ydinkin jotenkin raikkaampana, kun ei hukkuis siihen roinaan..

Parasta joulussa on jouluiset tuoksut, herkkusafkat, kirjat, uudet pörrösukat, takkatuli jos on tarjolla ja kiireetön yhdessäolo sukulaisten kanssa. Mii laik.
Prepare for the worstest.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Dumis kirjoitti:Kuten yleensä, ei hössötystä. Ekana pitää selvitä omista synistä ensin.
Tähän. :komp:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noi lasten lahjat joo....joka vuos pyytänyt, ettei pliis pehmoleluja enempää, ja niitä tulee sitten jätesäkillinen kuitenkin - mun vanhemmilta. Luulevat kai korjaavansa sillä sen etteivät koko vuonna ehdi tapaamaan tai jotain? Tulee sieltä muutakin neidille, rahallisesti ainakin hulvattomia summia pistävät menemään. Tai no faija ainakin.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Yök koko joululle, sano. Pois tollaset turhakkeet kalentereista. Jeesus Kristus ja Joulupukki, perkele!! Juuri ja juuri selvisin hengissä tekopyhästä helloweenistä, saatana. Mistä näitä juhlapyhiä oikein sataa?!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Me ei kyl voida ikinä mennä naikkariin, jos et tykkää joulusta :/
Work like a captain, play like a pirate.
Jenny Daa-aah! ling

Nii ja eiks isit tykkää aina joulusta? En tunne yhtään tommosta isiä!
Nehemiah James

Mitään ei pääse mihinkään tekemään moneen päivään kun kaikki paikat on kiinni. Hyvää ruokaa saa joka päivä muutenkin. Saunassakin saa käydä aina kun huvittaa. Perhettäkin näkee ihan joka päivä - vähän liikaakin. TV:tä en juuri tihrusta, joten siinähän ihmettelet mitä kettua sitä puuhais. Ennen sentään pääsi ulos hiihtämään/luistelemaan, mutta vittu tonne paskakeleihin huvitä mennä. Kakara ei kestä mökkielämän hyisevää kylmyyttä vielä, joten sinnekään ei voi paeta. Siinähän ihmetellään mitä kettua sitä tekis. Ja lahjojakin saa antaa vaikka joka päivä vuodesta. Ihme tekopyhästelyä koko touhu. Ja kaikki vaan jonkun Jeesuksen takia? Niinkö? Ihan oikeesti... Petri tuu paasaamaan mulle!!

Mua ei niinku huvita yhtään mikään...
Nehemiah James

Ah!! Muistin yhden hyvä puolen joulusta! Kinkunsulatusturnaukset!!
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Nehemiah James kirjoitti:Mitään ei pääse mihinkään tekemään moneen päivään kun kaikki paikat on kiinni. Hyvää ruokaa saa joka päivä muutenkin. Saunassakin saa käydä aina kun huvittaa. Perhettäkin näkee ihan joka päivä - vähän liikaakin. TV:tä en juuri tihrusta, joten siinähän ihmettelet mitä kettua sitä puuhais. Ennen sentään pääsi ulos hiihtämään/luistelemaan, mutta vittu tonne paskakeleihin huvitä mennä. Kakara ei kestä mökkielämän hyisevää kylmyyttä vielä, joten sinnekään ei voi paeta. Siinähän ihmetellään mitä kettua sitä tekis. Ja lahjojakin saa antaa vaikka joka päivä vuodesta. Ihme tekopyhästelyä koko touhu. Ja kaikki vaan jonkun Jeesuksen takia? Niinkö? Ihan oikeesti... Petri tuu paasaamaan mulle!!

Mua ei niinku huvita yhtään mikään...
Parasta joulussa on juuri se, että mihinkään ei pääse tekemään mitään pariin päivään. Pahimmatkin adhd:t joutuvat rauhoittumaan hetkeksi.
Came here for school, graduated to the high life
Nehemiah James

Vesper kirjoitti:^ Me ei kyl voida ikinä mennä naikkariin, jos et tykkää joulusta :/
Höpö höpö. En mä sulta joulun viettoa kiellä jos itse saan olla samaan aikaan Malediiveillä drinksuja imemässä...
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nehemiah James kirjoitti:Ah!! Muistin yhden hyvä puolen joulusta! Kinkunsulatusturnaukset!!
Onneks ei oo enää mihinkään muodikkaalle salille korttia, jonne joulun jälkeen puskee n. 40-vee akat "kinkkua sulattelee" ja pölisemään laitteisiin.
Nehemiah James

exPertti kirjoitti:Parasta joulussa on juuri se, että mihinkään ei pääse tekemään mitään pariin päivään. Pahimmatkin adhd:t joutuvat rauhoittumaan hetkeksi.
Sinähän se juuri olet aina ollut kaikkea pakottamista vastaan, jumalauta. Ihme pakkovapaita. Osaan mä rauhoittua silloin kun mulle sopii.
Jenny Daa-aah! ling

Näh, ei jouluna oo pakko rauhottua. Porukka lähtee vaikka risteilylle jos ei lentsikalla lähtö inspaa. Mut mä tosiaan tartten just sen pakotetun vapaan, aivan mahtavaa. Ja jostain kumman syystä haluun imeyttää skideihin tän kaiken, mitä imin omasta lapsuudestani perhejouluista.

Uh, tartten kyllä kasan rauhottavia jemmaan. Kitinän ansiosta to do -lista tältä aamulta onkin melkonen.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Höpö höpö. En mä sulta joulun viettoa kiellä jos itse saan olla samaan aikaan Malediiveillä drinksuja imemässä...
Tyhmä!

Mä suunnittelin jotain kelomökkiä, karhuntaljaa, takkatulta ja skumppaa. Ja ehkä vähän lahjanauhaa... Mut ei sitte jos ei kelpaa!!1
Work like a captain, play like a pirate.
Nehemiah James

Vesper kirjoitti:Mä suunnittelin jotain kelomökkiä, karhuntaljaa, takkatulta ja skumppaa. Ja ehkä vähän lahjanauhaa... Mut ei sitte jos ei kelpaa!!1
Mut eihän toi eroa mitenkään meidän välisestä normista viikonlopusta?! Siis oletetusta!! Ei tuohon joulua tartte. Pikemminkin päin vastoin. Niitä omia vapaita enemmänkin juuri silloin silloin kun tekee mieli karhuntaljailla ja lahjanauhailla.

Kiva sinä, mutta tyhmä joulu.
Vastaa Viestiin