Mä voisin kans ulkoistaa tuon taskin jollekin.mustaenkeli kirjoitti:Totesi kyllä myös, että yösyötöt voi kyllä jo hyvin jättää pois. Luulisin, että helpommin sanottu kuin tehty.

Vaihdettiin maito vedeksi, kuunneltiin huutoa kahden yön aikana ehkä max 1h / yö, ja loppui kuin seinään. On se vaan erilaista.. sitten taas meillä huudettiin lähes koko eka vuosi jotain - jotkut vauvaa jokeltaa iloisesti ulos putkahtaessaan, joten tasan ei käy onnenlahjat.Kai Nalo kirjoitti:Mä voisin kans ulkoistaa tuon taskin jollekin.mustaenkeli kirjoitti:Totesi kyllä myös, että yösyötöt voi kyllä jo hyvin jättää pois. Luulisin, että helpommin sanottu kuin tehty.
Elppis kirjoitti: Vaihdettiin maito vedeksi, kuunneltiin huutoa kahden yön aikana ehkä max 1h / yö, ja loppui kuin seinään. On se vaan erilaista.. sitten taas meillä huudettiin lähes koko eka vuosi jotain - jotkut vauvaa jokeltaa iloisesti ulos putkahtaessaan, joten tasan ei käy onnenlahjat.
Tää on niin totta. Heti kun jätkä laitettiin omaan huoneeseen, ei enää heränny siinä 23-00 aikana, kun mentiin nukkumaan. Vaikka täysin pimeässä hiivittiin ja mentiin peiton alle, ei ääntäkään, havahtui jätkä joka ikinen kerta!Kai Nalo kirjoitti:Mä luuulen että meidän tapauksessa pitää saada jannulle oma huone . Taitaa heräillä faijan kuorsauksiin ja kiehnaamisiin
Gavisgonia syöty nyt viitisen viikkoa ja kyllä tuostakin apua on, tarvittaessa. Kuitenkin nyt lähetään kokeileen, muuttaako Prepulsid tilannetta mihinkään suuntaan parempaan.Elppis kirjoitti:Saitteko Gavisconia? Yleensä tepsii 2-3 päivän kuluessa, jos on tepsiäkseen (kuulemma). Toivotaan tosiaan että tytskän olotila paranis.
Älä osta perusmallia. Älä osta TrippTrappia. Osta Geuther. Se on hyvä.Suvinen kirjoitti: Tajusin tuossa, että meillä ei ole syöttötuolia. Suosituksia? Ajattelin hakea käytetyn, jonkun perusmallin.
Poika haluu edelleen persuksensa perus-istuimeensa. Mahtuu mahtuu!Kai Nalo kirjoitti:Kauankos perusmallia voi käyttää? eikö ne lennä aika nopsaan varaston nurkkaan?Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mun mielestä taas perus on ollu loistava. Kivoin katsellakin.