Jouluhössötysketju
Joo. On jo joulupöytäliina, jouluverhot, jouluvalot, joulumatot, joululakanat, joulutyynyliinat, joulupyyhkeet, jouluhimmelit, joulukoristeet ja joulukuusi. Aaton istun yksinäisyydentunnetta maksimoiden sohvalla joulukalsareissa kuunnellen jouluenkelikynttiläkarusellin kilinää samalla kun viiltelen ranteitani joulun värisellä mattoveitsellä.
Voi olla, että innostun vielä joulukuussa mut nyt on tällanen suunnitelma: anoppi saa jouluistaa kotimme ihan miten tykkää, en ite osta yhtään mitään uutta. Lapsille on molemmille 2 lahjaa ulkomaan reissuilta, en osta enempää. Kavereiden kanssa tehty diili, ettei mitään kellekään, saattaa kaatua... Mut mut, on kyllä semmonen kutina, että tänä jouluna laitetaan rahaa vain ja ainoastaan ruokaan. Jouluna syödään yks jouluateria ja sekin siskon köörin talossa, that's it.
Lapset halus valot pihan kuuseen jo kuukaus sitten, ei ne muuta hingu...
Lapset halus valot pihan kuuseen jo kuukaus sitten, ei ne muuta hingu...
Meneehän se joulu noinkin. Muista onanoida samalla kun viiltelet.Manaaja kirjoitti:Joo. On jo joulupöytäliina, jouluverhot, jouluvalot, joulumatot, joululakanat, joulutyynyliinat, joulupyyhkeet, jouluhimmelit, joulukoristeet ja joulukuusi. Aaton istun yksinäisyydentunnetta maksimoiden sohvalla joulukalsareissa kuunnellen jouluenkelikynttiläkarusellin kilinää samalla kun viiltelen ranteitani joulun värisellä mattoveitsellä.

Came here for school, graduated to the high life
Litium akulla varustettu akkuruuvari. Sähköinen ruuvimeisseli olisi ehkä hyvä kuvaus.Suvinen kirjoitti:Kyllä se tykkää kovasti aina, kun minä laitan joulua. Itse ei kyllä laita tikkua ristiin; sen takia ne joululahjatkin jää yleensä mun kontolle. Pyydän siltä sitten rahaa ja laitan senkin nimen pakettikorttiin. Vanhemmilleen ja minulle se sitten keksii yhtäkkiä kaksi päivää ennen h-hetkeä, että pitäsköhän sitä jotain, moneenkos se sokkari on auki ja lähtee puoli yhdeksältä illalla "shoppailemaan". En odota liikoja, tänäkään vuonna.
Mikä tuo mainitsemasi härveli on?
Hmm, parempia tarjouksia odotellessa siis.Suvinen kirjoitti:Ai semmonen. Joku vastaava taitaa kaapista löytyä. Ei se kyllä ole kauhean kätevä käsistään, ennemminkin aivoillaan askartelija.exPertti kirjoitti: Litium akulla varustettu akkuruuvari. Sähköinen ruuvimeisseli olisi ehkä hyvä kuvaus.
Lucky You!Lilo kirjoitti:Eiköhän se riipu ihan miehestä.ninnithequeen kirjoitti:Miehet EI osaa ostaa lahjoja.
nimim. ei vielä koskaan valittamista

Kun tosiaan sanoo tasan tarkkaan mitä tahtoo, ni sit menee nappiin kyllä. Mutta noi "mä nyt äkkiä kääräsen ton ja tonki pakettiin vielä"-lahjat menee yleensä aina pieleen.
En viitti hössöttää, joulu tulee (ja varsinkin menee) ilmankin.
Muutama lahja hankittu omalle ja veljen lapsille, villasukkia tehty iso kasa (kohta kukaan ei enää halua niitäkään kun varastot ovat täynnä
) isommille ihmisille.
Kotiin en hanki joulusapuskaa - pakenemme mun vanhempien luokse jouluviikolla. Jos käynnistäis jonkun jouluksi muille maille tai hotelliin -perinteen meidän perheeseen...
Muutama lahja hankittu omalle ja veljen lapsille, villasukkia tehty iso kasa (kohta kukaan ei enää halua niitäkään kun varastot ovat täynnä

Kotiin en hanki joulusapuskaa - pakenemme mun vanhempien luokse jouluviikolla. Jos käynnistäis jonkun jouluksi muille maille tai hotelliin -perinteen meidän perheeseen...
Haistan että täs ois potentiaalista sossuporskaa enemmänkin.Vesper kirjoitti:No kyllähän se pääasiassa oli tosi kivaa, vaikka yks vatipää meinaskin pilata kaiken. Ja taisitpa säkin jotain hölmöillä, mutta irrotetaan se nyt tästä asiayhteydestä kun ei se enää mun jouluihin liity.MGandhi kirjoitti:Aika kullannut muistot?
Mua hatuttaa etten saa koskaan niin hyviä lahjoja kuin itse annan. Mm. viime jouluna ostin siskolle sellasen kolikoilla toimivan kouralaitteen minkä täytin vaahtokumisienillä. Sillä kouralla sitten saa kolikon laittamisen jälkeen yrittää poimia sienen tietyn ajan kuluessa ja pudottaa se luukusta syötäväksi. Oli kuulemma paras lahja ikinä. Mä saan vaan aina jotain pitkiä kalsareita, saatana.
Mä en kyllä osaa ostaa lahjoja, mies taas osaa. Koska en osaa meiltä löytyy esmes kaikki pelikonsolit extravehkeineen
Niin törkeän helppoa mun ostaa tommosia. Mieheltä on aina tullut semmonen lahja josta olen jauhanut joskus jossain ja todennut haluavani, eli on kuunnellut. Nyt veikkaan saavani Hynysen uusimman kirjapläjäyksen, koska olen sitä lehdestä katsellut ja pohtinut ostoa.

Jaa...Ukkokullalla ku on hyllyssä kaikki historiikit ja elämänkerrat jne. ni ei toi siihen uppoo kyl. *kuvittelee sielunsa silmin herran lukemassa runoja, hihihi*Elppis kirjoitti:Ei se nyt ihan Tapertajamannia oo, enemmän sellasta ihanaa suoltamistaninnithequeen kirjoitti:Ai simmonen opus vai? No ei se sitte käy...Manaaja kirjoitti:Jounihan runoileekin, saatana.