Xiberia kirjoitti:Mulla ei oo ketään norattuna, osaan palstaillessani ihan riittävän hyvin norata ne tekstit, joita ei kiinnosta lukea.
KOMPS. Joskus kyllä jotkut ottaa pattiin, ja joidenkin tekstejä ohimennen lukiessa tulee sellainen tunne, että tahallaanko tuo ton tekee, vai onko se oikeasit noin urpo. Osa on omia tekstejä... suurin osa Niban.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kyllä Bliss näyttää pitävän omalla tavallaan kovasti.
En nyt voi olla olematta ruttuturpa sikäli kun Blisskin vaikka ikää on noinkin paljon saattaa laittaa tällaisen ja ikäänkuin olla niin varma ettei itse ole ollenkaan idiootti.
Ei hän ole. Ei täällä kukaan ole. Mutta tavaton hämmästyttävä itsensäkohottaminen ilman muuta paremmaksi. SOPISI vielä alle 15 vuotiaan ajattelumaailmaan mutta ymmärrän että Bliss noin 40?
Mutta pyydän sikäli anteeksi Blissiltä, että uskon että hän oikeasti pitää jotenkin minusta, leikillisesti viha-rakkaussuhde, mutta kun hän kirjoittaa noin niin EN SAATA olla varma, että kaikki suhtautuvat oikein Blissin tokaisuihin.
Minä en ole tokikaan millään tavalla idiootti eikä ole kukaan täällä. On enemmän ja vähemmän valopäitä,mutta sehän vain rikastuttaa.
Xiberia, kiitos! Siinä on tyttö, joka on mukavan raikas ja valoisa ja avoin. Ja samalla kuitenkin särmikäs.
Bliss. Saat anteeksi tällaiset tyhmyydet, koska sinä olet omanlaisesi ja kaikki sen tyylin tuntevat!
Luulen, että haluat halauksen kuitenkin! En toki voi olla varma mitä ajatuksissasi oikein on. Jotain katkeruuden ja pakoonmenemisen yhdistelmää. Pidän sinusta ja ollaan ystäviä, ehdotan.
Nibasta en osaa sanoa mitään. Minä olen kovin erilainen kuin Niba.
Joo. Onhan ne. Ja pari muuta. Vielä kun ne viestit eivät näkyisi ollenkaan tyyliin "Niba on noressa", vaan puuttuisivat kokonaan, niin ei tulisi silloin tällöin kiusausta katsoa kumminkin.
Ketään ei ole noressa, mutta jotkut jätän usein lukematta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.