^Mä ajattelin seuraavalla vuosikymmenelläni tehdä jotain muuta
Niinq esimerkiks yrittää tavata ihmisiä ihan oikeesti. Ja aloittaa yhden ison projektin. Ja muutenki. Oonhan mä vähän vanha tähän.
bliss kirjoitti:^Mä ajattelin seuraavalla vuosikymmenelläni tehdä jotain muuta
Niinq esimerkiks yrittää tavata ihmisiä ihan oikeesti. Ja aloittaa yhden ison projektin. Ja muutenki. Oonhan mä vähän vanha tähän.
Tervetuloa Kitinään viimeistään huhtikuussa
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss kirjoitti:^Mä ajattelin seuraavalla vuosikymmenelläni tehdä jotain muuta
Tervetuloa Kitinään viimeistään huhtikuussa
Emmä usko. Siihen mennessä oon luultavasti tottunut kitinättömään elämään.
Kiitos tästä tiedosta!
Otan omat pois ennen kuin varastopojat tulevat.
Kiitos sekä Vesperille että Jennylle tästä mielikuvasta
Jenny dah-lingilla on kyllä jonkinasteinen seksuaalinen viehtymys tavaroiden kuljetukseen ja/tai korjaamiseen(kin) liittyen :p
Phuh, todella omituinen päivä. Eilen tuli vanha kaverini käymään, ja vedettiin aivan törkeät arkikännit. Nyt on darra, huonolaatuinen sellainen. Saapuneista viesteistä päätellen olen aamuyöllä suututtanut naisenikin todella pahasti. Kultaseni, jos(kun) luet tätä, niin haluan pyytää anteeksi mahdollisesti laukomiani tökeryyksiä.
Viimeksi muokannut Ihmisperse, 13.11.2009 17:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi helvetin helvetti kun panettaa. Ei purkanu punttisali paineita, joten kai tästä joutuu vessaan pian näpittelemään kun keskittyminen on luokkaa nolla. ARGH!
Ai saatana, pakko purkaa Teillekin taas rekkiksen viimesin. Ensin se kiljuu DNA-testiä koska oon salettiin käyny vieraissa eikä hää voi olla lapsen isä. Eilen se keksi ja iltamyöhään soitti ettei suostu mihinkään ja karkaa vaikka ulkomaille ettei "joudu vastuuseen". Jeesusvittu, mä en halua ku että lapsella on oikeus isään, ja elatusmaksuja en edes kuvittele saavani. Viime viikolla viimeks ulvo haluavansa "kotiin". Miten jollain voi viirata noin päässä???
Toissa viikolla oli muka muuttanut Saloon kun oli saanut sieltä töitä. Bullshittiä sekin. Järetöntä touhua, ei voi ku nauraa. Silmät kirkkaina valehtelee hakeneensa avioeroa (ties monennen kerran) ja hänen juoppokaverit soittelee från itä-Helsinki ja kertoo ihan muita totuuksia. Voi christ! Voiko tyhmyydestä panna ihmisen linnaan, kysyn vaan. Saako tommosesta saman ku ihmisestä?
Ja Ukkokulta kiukuttelee kuin pien laps, tarttisin Nitan kans kyydin lauantaina, mut ei käy, mennään sit kahella kolmella bussilla... Ärrinmurrin.