Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Meillä on Electroluxin induktiohella enkä vaihtaisi enää mihinkään muuhun kuin kaasuun. Erittäin nopeasti kuumenee, reagoi lämpötilan muutoksille ja myös jäähtyy (ei nyt heti kattilan poiston jälkeen kannata kättä lepuuttaa liedellä, on se hetkisen himpan lämmin), ei jää vahingossa päälle, kissat ei saa naputeltua liettä päälle sen yli kävellessään eikä tulevaisuudessa myöskään lapsi. Lapsilukko on vielä erikseen. Ihanan turvallinen, tarkemmin ajatellen en vaihtaisi edes siihen kaasuun.
Ainoa ongelma on tullut, kun olen kiehauttanut puuron reilusti yli koko näppäinpaneelin. Vaikka mähnän pyyhkii heti pesuaineella, liesi jotenkin tulkitsee kyseessä olevan joku kauhea, poikkeuksellinen tilanne ja sulkee itsensä kaikenlaisten komentojen ulottumattomiin. Pitää käyttää sulaketta pois jotta tokenee. Muualle kestää ruoka kiehua yli mutta näppäimistään on vähän herkempi.
Puhtaanapito on helppoa, ei ole käytössä mitään erityisaineita mutta joka käytön jälkeen pyyhin ihan jo koska tasaisen musta, kiiltävä pinta on niin nätti. Osa vanhoista kattiloista kelpasi, ei tosin jokainen joka magneettitestin läpäisi. Menivät hyötykäyttöön suvulle ja sain hyvän syyn ostaa paremmat vehkeet.
Ainoa ongelma on tullut, kun olen kiehauttanut puuron reilusti yli koko näppäinpaneelin. Vaikka mähnän pyyhkii heti pesuaineella, liesi jotenkin tulkitsee kyseessä olevan joku kauhea, poikkeuksellinen tilanne ja sulkee itsensä kaikenlaisten komentojen ulottumattomiin. Pitää käyttää sulaketta pois jotta tokenee. Muualle kestää ruoka kiehua yli mutta näppäimistään on vähän herkempi.
Puhtaanapito on helppoa, ei ole käytössä mitään erityisaineita mutta joka käytön jälkeen pyyhin ihan jo koska tasaisen musta, kiiltävä pinta on niin nätti. Osa vanhoista kattiloista kelpasi, ei tosin jokainen joka magneettitestin läpäisi. Menivät hyötykäyttöön suvulle ja sain hyvän syyn ostaa paremmat vehkeet.
Elämä kantaa, jos sen antaa
80-luvulla (puolivälissä tai sen jälkeen, jos oikein muistan) pyöri MTV:llä musavideo, jossa oli joku semmoinen ihmiset muuttuu kissoiksi teema. Muistaakseni naisartistin esittämä biisi? Muistan siitä vaan sen, että lopussa tämä nainen muuttuu takaisin ihmiseksi, mutta sitten hänellä onkin vielä lopussa kissanhäntä... Oon nyt vuositolkulla koettanut miettiä ja kaivaa, että mikähän biisi ja esittäjä oli kyseessä? Muistaako kukaan?
Toinen mitä oon yrittänyt epätoivon vimmalla kaivaa, on eräs 70-luvun lopulla/ 80-luvun alkupuoliskolla julkaistu lp-levy. Tai lähinnä siinä julkaistu biisi "Dancing in the skies" (voi se olla pelkkä sky:kin, mutta epäilen). Haun tälle kappaleelle tekee erityisen vaativaksi se, että en tiedä artistia/yhtyettä ja kyseessä on instrumentaali-biisi. Tyyli on jotain ajan mukaista disco-poppia. Mitenhän mun tuota kannattaisi etsiä? Kaikki Helmetin tietokannat, netin hakukoneet, Spotifyt, Youtubet ja muut oon parhaan kykyni mukaan käynyt läpi.
Toinen mitä oon yrittänyt epätoivon vimmalla kaivaa, on eräs 70-luvun lopulla/ 80-luvun alkupuoliskolla julkaistu lp-levy. Tai lähinnä siinä julkaistu biisi "Dancing in the skies" (voi se olla pelkkä sky:kin, mutta epäilen). Haun tälle kappaleelle tekee erityisen vaativaksi se, että en tiedä artistia/yhtyettä ja kyseessä on instrumentaali-biisi. Tyyli on jotain ajan mukaista disco-poppia. Mitenhän mun tuota kannattaisi etsiä? Kaikki Helmetin tietokannat, netin hakukoneet, Spotifyt, Youtubet ja muut oon parhaan kykyni mukaan käynyt läpi.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
David Bowien Cat People?? Ei kyllä youtubesta löytynyt tuollaista videota.Vaola kirjoitti:80-luvulla (puolivälissä tai sen jälkeen, jos oikein muistan) pyöri MTV:llä musavideo, jossa oli joku semmoinen ihmiset muuttuu kissoiksi teema. Muistaakseni naisartistin esittämä biisi? Muistan siitä vaan sen, että lopussa tämä nainen muuttuu takaisin ihmiseksi, mutta sitten hänellä onkin vielä lopussa kissanhäntä... Oon nyt vuositolkulla koettanut miettiä ja kaivaa, että mikähän biisi ja esittäjä oli kyseessä? Muistaako kukaan?
Siis minulla on VHSällle nauhoitettuna lähes kaikki 80-luvun misubiisit, mutta tuota kissavideota en muista. Ensin tuli mieleen David Bowien Absolute Beginners, mutta siinä Bowie laulaa ja taustalla vain joraa hottis misu ihonmyötäisessä tiikerikuosissa.
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
- Frederik Krueger
- Kitisijä
http://www.ytv.fi/FIN/liikenne/liput_ja ... iainen.htmbliss kirjoitti:Paljo maksaa Espoon sisäisen liikenteen matkalippu?
Ei aukee sivut, josta ton tiedon sais. Kiitos metrohässäkän...?
Espoon ja Kauniaisten kerta- ja arvoliput
Lippulaji Hinta
Kertaliput
Kertalippu, aikuinen 2,50
Kertalippu, lapsi 1,20
Kertalippu yöllä klo 02.00 - 04.30 4,00
Arvoliput
Arvolippu, aikuinen 1,65
Arvolippu, lapsi 0,83
Arvolippu, alennusryhmä 1 1,24
Arvolippu, alennusryhmä 2 0,83
Arvolippu yöllä klo 02.00 - 04.30 3,50
Mutta nyt lähden kotiin, Toyotalla. Huomiseksi luvattu todella haastava ajokeli, rännn rännn!
http://tinyurl.com/ybz9b2x
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dlPjxz4LGak&feature=fvw[/youtube]Melnais kirjoitti:Meillä on Electroluxin induktiohella enkä vaihtaisi enää mihinkään muuhun kuin kaasuun. Erittäin nopeasti kuumenee, reagoi lämpötilan muutoksille ja myös jäähtyy (ei nyt heti kattilan poiston jälkeen kannata kättä lepuuttaa liedellä, on se hetkisen himpan lämmin), ei jää vahingossa päälle, kissat ei saa naputeltua liettä päälle sen yli kävellessään eikä tulevaisuudessa myöskään lapsi. Lapsilukko on vielä erikseen. Ihanan turvallinen, tarkemmin ajatellen en vaihtaisi edes siihen kaasuun.
Pyyhin Netikettiin..
- RolloTomasi
- Kitisijä
Sama kysymys vaivaa. Ehkä idiootit jatkavat oman idiotisminsa paljastamista ja siksi vaikuttavat yhä enemmän idiooteilta? Pelottavinta on kuitenkin se, että yksi heistä sanoo olevansa lääkäri.bliss kirjoitti:Miten voi olla mahdollista, että kitinän arkki-idiootit ovat muuttuneet entistä idiootimmiksi?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Mitäs arkki-idioottimaista mä olen sun mielestä sanonut?RolloTomasi kirjoitti:Sama kysymys vaivaa. Ehkä idiootit jatkavat oman idiotisminsa paljastamista ja siksi vaikuttavat yhä enemmän idiooteilta? Pelottavinta on kuitenkin se, että yksi heistä sanoo olevansa lääkäri.bliss kirjoitti:Miten voi olla mahdollista, että kitinän arkki-idiootit ovat muuttuneet entistä idiootimmiksi?

Jos viittaat siihen, että en ymmärrä whinetystäsi, niin veikkaan kyllä, että vika on lähetyksessä eikä vastaanottimessa.
vs.NuoriD kirjoitti:Mitäs arkki-idioottimaista mä olen sun mielestä sanonut?RolloTomasi kirjoitti:Sama kysymys vaivaa. Ehkä idiootit jatkavat oman idiotisminsa paljastamista ja siksi vaikuttavat yhä enemmän idiooteilta? Pelottavinta on kuitenkin se, että yksi heistä sanoo olevansa lääkäri.bliss kirjoitti:Miten voi olla mahdollista, että kitinän arkki-idiootit ovat muuttuneet entistä idiootimmiksi?
Jos viittaat siihen, että en ymmärrä whinetystäsi, niin veikkaan kyllä, että vika on lähetyksessä eikä vastaanottimessa.
Pyyhin Netikettiin..