Ulkona oli iiiihanan talvista, edelleen sitä lunta ootellaan. Oli sitä jo vähän maassa. Kyllä siitä lumesta jaksaa nyt vouhkata, keväällä se jo lähinnä vituttaa.

Mä en niiq ymmärrä mikä vika tässä on. Alkoholi on hyvää ja sinä olet mielenkiintoinen kirjoittelija palstalla. Enemmän voisit kirjoitella. Minua jäi männä viikolla kaivelemaan koskettiko salaperäinen vieras ankkaasi.Runkkis kirjoitti:Olen huolissani itsestäni. Viimeisten viikkojen aikana olen selaillut viikonpäiväketjuja ja jopa kirjoittanutkin sinne jotain.
Liikaa aikaa? EI!
Tylsää? KYLLÄ
Alkoholiongelma nostaa taas päätänsä? KYLLÄ
Kuvittelenko, että jotain kiinnostaa? EN
Pelkään vaan sitä, että pikkujoulumiitin jälkeen saatan jumittua pahemmin. Niin kun on käynyt aikaisemminkin.
Tervetuloa tonkimaan vaatehuonettani.Edith kirjoitti: Hyvä Sinä! Munkin vois tehdä mieli baariin tänään, mutta kauhukseni huomasin, että tissimekkoni on rikki! Siis todellakin rikki ja vielä tissien kohdalta! Että missä vaatteissa mä sitten muka niinku lähtisin, jos lähtisin.
Kestäsitkö joskus lähteä mun kanssa vaateostoksille ja makutuomariksi pikkujouluja varten? Hillitön tunne, että pitäis päteä pukeutumisellaan siellä ihan hurjasti. Olo kuin mihin ties kilpavarusteluparaatiin lähtevällä. Ja mulla on vasta yks pari geelitäytteisiä (iik, joo annoin periksi) rintsikoita ostettuna. Ei jaksaisi, ei, mutta pakko kai se on. Olla nainen ja yrittää epätoivoisesti kilpailla miesten katseista ja muuta paskaa.Lolita kirjoitti: Tervetuloa tonkimaan vaatehuonettani.
Tottakai kestän! Juu, lähden mielelläni. Tunnustan myös omistavani geelitäytteiset rintsikat... Jos mahani olisi pienempi, en käyttäsi rintsikoita kompensoimassa kumpua lainkaan.Edith kirjoitti:Kestäsitkö joskus lähteä mun kanssa vaateostoksille ja makutuomariksi pikkujouluja varten? Hillitön tunne, että pitäis päteä pukeutumisellaan siellä ihan hurjasti. Olo kuin mihin ties kilpavarusteluparaatiin lähtevällä. Ja mulla on vasta yks pari geelitäytteisiä (iik, joo annoin periksi) rintsikoita ostettuna. Ei jaksaisi, ei, mutta pakko kai se on. Olla nainen ja yrittää epätoivoisesti kilpailla miesten katseista ja muuta paskaa.
IhQUa! Mulla alkaa olla aikaa tiistain jälkeen. Mutta suosisin ostoksille menoon arkea viikonlopun edelle. Sattuisko sulle sopimaan reilun viikon päästä maanantai?Lolita kirjoitti: Tottakai kestän! Juu, lähden mielelläni.
Käy. Palailkaamme astialle.Edith kirjoitti: IhQUa! Mulla alkaa olla aikaa tiistain jälkeen. Mutta suosisin ostoksille menoon arkea viikonlopun edelle. Sattuisko sulle sopimaan reilun viikon päästä maanantai?
Joo, sellaiset puolitopatut mullakin on. Ja toiset missä se geelipussi vaeltelee vapaasti, mutta niissä tulee järkyttävän isot tissit. Hennompana ja vielä pienitissisempänä käytin aina Gossardin ultrabra:ta. Kallis intohimo opiskelijalle, mutta tosi hyvän näköiset. Jotenkin en vaan enää saa itseäni ostamaan mitään kovin suuresti topattua, kun eksyn välillä ties mihin ja mikään ei ole nöyryyttävämpää kuin miehen kommentti "missä sun tissit on!?" rintsikoiden riisumisen jälkeen.Mä ostin noista geelitäytteisistä muuten vaan semmoiset varovaisesti puolikuppigeelitopatut. Voi olla, että sorrun vielä niihin täystopattuihinkin.
Hienoa. Noin teemme. Ja nyt sen Muumikirjan pariin. Jos oot menossa baariin, pidä lystiä!Lolita kirjoitti:Käy. Palailkaamme astialle.Edith kirjoitti: IhQUa! Mulla alkaa olla aikaa tiistain jälkeen. Mutta suosisin ostoksille menoon arkea viikonlopun edelle. Sattuisko sulle sopimaan reilun viikon päästä maanantai?
Lähdetkö oikein "harrastaan" seksualisimiamustaenkeli kirjoitti:Ei oikeestaan hassumpi päivä.
Tiedän nukkuneenikin.
Enää kaks yötä töitä,
sitte keskityttävä opintoihin ja seksuaalisuuteen.
Lähdetkö oikein "harrastaan" seksualisimiaslam kirjoitti: