Mä katoin sen Enbusken tänään. Hyvä brokkis. Enbusken brokkikset on alkaneet olla aika hyviä tätä nykyä. Sale hoiti ex-tempore haastattelun vakavasti asiasta hyvin. Muut vain luisteli.
nowaysis kirjoitti:Älä suutu jos katoit jo eikä löytyny
Joo, en mä nyt ihan urpå näissä asioissa ole. Lupakanslian numero on ainoa saatavilla oleva, siihen vastataan arkena 9-16:15. Ja kyllä, kokeilin jo mm. numerotiedusteluakin.
nowaysis kirjoitti:Älä suutu jos katoit jo eikä löytyny
Joo, en mä nyt ihan urpå näissä asioissa ole. Lupakanslian numero on ainoa saatavilla oleva, siihen vastataan arkena 9-16:15. Ja kyllä, kokeilin jo mm. numerotiedusteluakin.
No huh taas!! Tsemppiä siihen suuntaan!! *pus* Mee jonnekin riehuu paskat pois päästä.
omg. Kaikki se kalja eikä krapulan häivääkään (huomenta). Kai se on kun tissuttelee hiljakseen ja vetää rasvaista mättöä siinä sivussa sekä nukkuu pitkään. Uusi kierros?
Joo-o. Dyynin jälkeen vähän siivoilin ja söin. Matsinkin sain kattoa melkein kokonaan yksin kun kaveri kikkaili julkisilla tänne näki 9 vikaa minsaa matsista. Nysse lähti ja mietin että kattoisko sarjoja vai pelaisko pokkaa ja maistais wiskiä.
Oijoi kuinka ehana perinteinen lavvantaiehtoo. Sauna, oluset, lotot ja vitut.
Viime aikojen megavitutuset taidan sujauttaa PMS:n piikkiin (normisti on vaan yks vihaan maailmaa -päivä), Päädyin tähän ku päiväl tsiikasin BB-Cathyn ja -Kätlinin lähtöjä ja porasin valtoimenaan liikutuksesta. Snadisti normia enempi emotional vissiin, =P
^ Ja siis alkoholilla ei tietenkäään ole vaikutusta asiaan, suljetaan se vaihtoehto nyt ensimmäisenä pois.
Itse henkiökohtaisestihan en juurikaan käytä alkoholia.
Lapitii kirjoitti:^ Ja siis alkoholilla ei tietenkäään ole vaikutusta asiaan, suljetaan se vaihtoehto nyt ensimmäisenä pois.
Itse henkiökohtaisestihan en juurikaan käytä alkoholia.