Lanka-Lauantai
Lanka-Lauantai
Myönnä pois. Ensimmäinen ajatuksesi oli, että nyt on puiska seonnut pahemman kerran. Se oli tarkoitus *provoilee*.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Harvinaista mökille tulomatkalla oli, että yksikään auto ei ohittanut. Vaikka ajoin vain noin 5km/h ylinopeutta. Ellen sitten kytännyt rajoitusta hitaammin etenevien ohituspaikkaa.
Viimeinen 15km pikitietä oli kiva pikis. Yleisrajoitus, ei juuri liikennettä puolelta öin ja muistan tien kuoppineen ja mutkineen ulkoa. Alun harvahkon mäntymetsän (näkee pitkälle vastaantulijat) keskellä olevissa pitkissä kaarteissa oli hyvä kokeilla renkaiden, auton ja avustavan elektroniikan toiminta. Päästää kurvissa kiihdyttäessä kivaan 4-pyöräluistoon ja jatkaa kiihtymistä ainakin siihen saakka kunnes itsesuojeluvaisto hillitsi vauhdin noin 100km/h paikkeille. Tiellä oli lunta noin 5 cm. Antoi myös tulla sopivia luistoja järjestelmän puuttumatta. Alusta toimi liukkaalla paremmin nyt kun alla on Bilsteinin iskarit kuin mitä alkuperäisillä iskareilla. Ei muuten halvaannuta autoa ohituksissa, jos toisella vetävällä pyörällä on kylliksi pitoa. Ja suht suoraan mennessä päästää kiihdyttäessä auton aavistuksen omaisesti 'leijumaan', tosin tota ei meistä useimmat edes huomaa kun on niin niukkaa leijuntaa. Meistä useimmilta puuttuu auton tapahtumien lukutaito kokonaan.
Ja herkkämielisille kerrottakoon, että luistokokeilut tapahtuivat sellaisilla paikoilla, joissa oli varmuus ettei ole vastaantulijoita tai muita tiellä liikkujia.
Kohta unille. Sään salliessa aamulla siikaverkot järveen.
Viimeinen 15km pikitietä oli kiva pikis. Yleisrajoitus, ei juuri liikennettä puolelta öin ja muistan tien kuoppineen ja mutkineen ulkoa. Alun harvahkon mäntymetsän (näkee pitkälle vastaantulijat) keskellä olevissa pitkissä kaarteissa oli hyvä kokeilla renkaiden, auton ja avustavan elektroniikan toiminta. Päästää kurvissa kiihdyttäessä kivaan 4-pyöräluistoon ja jatkaa kiihtymistä ainakin siihen saakka kunnes itsesuojeluvaisto hillitsi vauhdin noin 100km/h paikkeille. Tiellä oli lunta noin 5 cm. Antoi myös tulla sopivia luistoja järjestelmän puuttumatta. Alusta toimi liukkaalla paremmin nyt kun alla on Bilsteinin iskarit kuin mitä alkuperäisillä iskareilla. Ei muuten halvaannuta autoa ohituksissa, jos toisella vetävällä pyörällä on kylliksi pitoa. Ja suht suoraan mennessä päästää kiihdyttäessä auton aavistuksen omaisesti 'leijumaan', tosin tota ei meistä useimmat edes huomaa kun on niin niukkaa leijuntaa. Meistä useimmilta puuttuu auton tapahtumien lukutaito kokonaan.
Ja herkkämielisille kerrottakoon, että luistokokeilut tapahtuivat sellaisilla paikoilla, joissa oli varmuus ettei ole vastaantulijoita tai muita tiellä liikkujia.
Kohta unille. Sään salliessa aamulla siikaverkot järveen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Eiku mä pamputan tarvittaessa tuttua naispoliisia. Tarvittaessa mm raudoitan sen.
Et viranomaisen kanssa työnjako niinqu noin päin.
Et viranomaisen kanssa työnjako niinqu noin päin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Aika vaikea ottaa selville, ei löydy mitään numeroa mistä kysellä. Ja kaikki poliisilta mulle eilen tulleet puhelut tuli luonnollisestikin salaisista numeroista.nowaysis kirjoitti:Nii ja Vespa aika hurja ilta teillä =/ Toivottavasti saatte tänään selvyyttä siihen miten broidilles käy ja pääsis hoitoon..
Veikkaanpa, että pistivät putkaan ja heivaavat päivällä pellolle.
Work like a captain, play like a pirate.
Aamiainen kolmen munan munakas saksalaisella edam-juustolla(5,75ekg) ja virolaisella kuorinakilla(2,5ekg) ja suomalaisilla munilla(free&prizeless) ruotsalaisella kahvilla(3,5ekg) ja Ehon luomuruisleivän(4,5ekg) päältä nautittuna! 
(Ainoa mitä ketä en mittaa rahassa on rakkaus)

(Ainoa mitä ketä en mittaa rahassa on rakkaus)
Ilmeisesti hän on menettänyt itsemääräämisoikeutensa ja yksityisyytensäsuojan joten voimme laittaa hänet purkkiin ja tarkastella ulkopuolelta?Vesper kirjoitti:Aika vaikea ottaa selville, ei löydy mitään numeroa mistä kysellä. Ja kaikki poliisilta mulle eilen tulleet puhelut tuli luonnollisestikin salaisista numeroista.nowaysis kirjoitti:Nii ja Vespa aika hurja ilta teillä =/ Toivottavasti saatte tänään selvyyttä siihen miten broidilles käy ja pääsis hoitoon..
Veikkaanpa, että pistivät putkaan ja heivaavat päivällä pellolle.
Viimeksi muokannut Niba, 07.11.2009 11:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä