Elppis kirjoitti:
Dumis - kuulunko mä siihen mietintämyssyyn, lupa tuli!
Etköhän, täytyy kahtella onko tonne espooseen asiaa iltasella (saako kyydit sumplittua yms). Mut jossei sinne tule lähettyä, niin mennää jonneki muualle.
Mulla vaan on tapana pääsääntöisesti suosia kestävämpää kulutusta eli en juurikaan osta ns. kertakäyttövaatteita. Ja kun kerran ko. putiikissa pyörähdin ja vaatteita hiplasin, lasken ne juurikin tuohon kategoriaan.
Vesper kirjoitti:Eihän se kehtaamisesta ole kiinni.
Mulla vaan on tapana pääsääntöisesti suosia kestävämpää kulutusta eli en juurikaan osta ns. kertakäyttövaatteita. Ja kun kerran ko. putiikissa pyörähdin ja vaatteita hiplasin, lasken ne juurikin tuohon kategoriaan.
Joo, uskon. Mulla on ollu ennen paha tapa ostaa sitä mikä sykkii lujaa käteen ja oon tehny melkosesti herätehuuma-ostoja. Korostan olevani nykyään kovasti erilainen, ostinhan viimeksi uuden vaatteen heinäkuussa.
Mut tästä mekosta kyllä tykkään lujaa! En kadu. Laadusta en oikein minkään ketjun kohilla nyt tiedä, niin vähän kaupoissa käyn.
Niskaa ja päätä särkee niin paljon, että ei kyennyt siirtymään työpisteelle. Heitin kolme buranaa naamaan, mutta ainoastaan selkäsärky häipyi. Tämä meikäläisen olo on noin keskimäärin kaulaan asti kakassa, mutta nyt mennään syvällä.
Suosittelen Bluntlylle syvävenyttelyä, joogaa sekä kasvispitoisempaa ruokavaliota Eiq, mulla on vaan jääny semmonen mielikuva että syöt porsasta ja kebabbia etkä välitä rehuista.
Kyllä muakin aina kiinnostaa, miksi joku juo liikaa. Olen vaan utelias, ja aina siellä on joku syy. Eikä sillä, että tämä syy aina minulle kuuluisi, mutta uteliashan aina saa olla.
nowaysis kirjoitti:Kyllä muakin aina kiinnostaa, miksi joku juo liikaa. Olen vaan utelias, ja aina siellä on joku syy. Eikä sillä, että tämä syy aina minulle kuuluisi, mutta uteliashan aina saa olla.
Tilapäisessä käytössä viina on mitä mainioin lääke. Pitkäaikaiseen käyttöön se ei oikein sovi runsaina annoksina.
Jaaha. Sitä ois sit pomon läksiäiset stadissa tänään. Ja kun mä just sain kerrankin hyvän miespomon kahdeksan vuoden vaelluksen jälkeen. Voi vittulan väki.
Mulla viina on kyllä lyhytaikaisenakin tosi huono lääke. Se vahvistaa tunteita, ja jos tunne on paska paskempi. Ja kun järkeilen, ettei se sitä ongelmaa poistaa. Mieluummin analysoin ja järjkeilen puhki. Tiedän, oon epäonnistunut suomalaisena
No kyl mieki nollailen stressiä viinalla(neljä lasillista skumppaa;)) ehkä kolmisen kertaa vuodessa vaikka kun on ollu töissä tai opinnoissa rankkaa. Mutta sillonkin mielialan täytyy olla vähintään +-0, muuten vaan vitutus lisääntyisi. Se, että päässä pyörii, ei tee mun oloa hyväks. Tiedän kyllä, että joillekin se muutama tunti/päivä todellisuuspakoa tepsii. Mulla vaan ei.
nowaysis kirjoitti:Mulla viina on kyllä lyhytaikaisenakin tosi huono lääke. Se vahvistaa tunteita, ja jos tunne on paska paskempi. Ja kun järkeilen, ettei se sitä ongelmaa poistaa. Mieluummin analysoin ja järjkeilen puhki. Tiedän, oon epäonnistunut suomalaisena
No mun onneks sulla on meitä kohtalotovereita.
Ainoastaan lyhytaikaiseen akuuttiin vitutukseen lasi tai pari punaviiniä saattaa hyvinkin auttaa, mieluiten tietysti hyvässä seurassa nautittuna.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
^ minä en myös pysty viinaa juomaan jos vituttaa. Olen sitä joskus ihan kokeillutkin puoliväkisin, mut ei tuu mitään. Tupakka ja kävely kyllä maistuu mutta viina ei.
Kai Nalo kirjoitti:^ minä en myös pysty viinaa juomaan jos vituttaa. Olen sitä joskus ihan kokeillutkin puoliväkisin, mut ei tuu mitään. Tupakka ja kävely kyllä maistuu mutta viina ei.
Parisuhdekiemuroitten päätyttyä se kyllä maistuu, ei ihan kaikkeen vitutuksen.