Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Sait ensireaktioni. Neuvon yleensä kännissä paremmin, voin seuraavassa nousussa kirjotella
Kitz siitä ja anteeks omani, mä kirjotan kai aina näistä tommost terapiapaskaa ja varsinki kännis, yäk. Mut on aivopesty iik!!
Btw: Ensireaktiohan on just se paras!
Lapitii kirjoitti:Tai jos mä vaan tolla karpalolonkerolla....
Onko mitä suunnitelmia? Vetää känniä kunnes virta loppuu vai?
No... äääh... Pitäs viien maissa lähtee viettään saunailtaa. Ihan silleen skarppina muka eka.
Mitenkähän vtussa se onnistuu?
Siis juonko nyt isolla huikalla putkeen vai yritänkö ottqaa pikku päikkärit??
Lapitii kirjoitti:Tai jos mä vaan tolla karpalolonkerolla....
Onko mitä suunnitelmia? Vetää känniä kunnes virta loppuu vai?
No... äääh... Pitäs viien maissa lähtee viettään saunailtaa. Ihan silleen skarppina muka eka.
Suosittelen pikkupäikkäreitä, jospa se olotila siitä hiukkasen parantuisi ja sitten olisi pirteämpi tuohon kännäilyyn.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Lapitii kirjoitti:No... äääh... Pitäs viien maissa lähtee viettään saunailtaa. Ihan silleen skarppina muka eka.
Muista juoda vettä kans gu geitot& sekä syödä, muuten noutaja tulee liian nopsaa. Kofeiinia kans että pysyy mopo käynnissä. Iltaan asti kannattais varoa teräviä ja sittenkin sit kohtuudella koska mopo on ollut niin kauan käynnissä että vaarallinen ylikuumeneminen on lähellä. Tsemii!
Dumis kirjoitti:Muista juoda vettä kans gu geitot& sekä syödä, muuten noutaja tulee liian nopsaa. Kofeiinia kans että pysyy mopo käynnissä. Iltaan asti kannattais varoa teräviä ja sittenkin sit kohtuudella koska mopo on ollut niin kauan käynnissä että vaarallinen ylikuumeneminen on lähellä. Tsemii!
Juu, neste ja sokerihukka tuosta seuraa. Ja jos jomman kumman päästää päälle seuraavaksi alkaa verenpaine heitellä.
Pakko lisätä, että tähän on muutamakin pertin känniketju loppunut ennen aikojaan aikojen saatossa.
Viimeksi muokannut exPertti, 06.11.2009 13:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ai nii se mitä mun piti Dumikselle ja exPertille sanoo (olin vaan kai kirjottanu tittelit valmiik ja sit menin puhkuun):
oon ollu paastolla kaks pvää. Tai siis kaks täydellä ja kolmatta sokrunesteellä nyt. Meinaatteks että jotai pitäis..?
^ No herranjessus en. Kaks pvää olin darras eli syömättä/juomatta mtn (paitsi vettä), nyt dokaan taas. Saa elimistökin taas vähän polttoainetta!
(Kieltämättä alkaa tuleen vähän nälkä...)
[Edit/lisäys: Otin kyllä vitamiinit ja rasvahapot ja gefilukset! Hyvä o!]
Lapitii kirjoitti:^ No herranjessus en. Kaks pvää olin darras eli syömättä/juomatta mtn (paitsi vettä), nyt dokaan taas. Saa elimistökin taas vähän polttoainetta!
Lapitii kirjoitti:^ No herranjessus en. Kaks pvää olin darras eli syömättä/juomatta mtn (paitsi vettä), nyt dokaan taas. Saa elimistökin taas vähän polttoainetta!
Miksi vedät viinaa noin?
No maittaa vaan. *olankohautus*
Emmätiä, vitutukseen öisin. Ei oo ennen ollu tapana. Nyt vaan vituttaa eikä saa nukuttuu.