a) tykkään salittaa myöhään illalla
b) tykkään tehdä omaan tahtiin
c) tykkään mennä saunaan makoilemaan ja venyttelemään sen päälle
d) en harrasta asiaa kilpatasolla
e) vihaan tielläni olevia ihmisiä
a) tykkään salittaa myöhään illalla
b) tykkään tehdä omaan tahtiin
c) tykkään mennä saunaan makoilemaan ja venyttelemään sen päälle
d) en harrasta asiaa kilpatasolla
e) vihaan tielläni olevia ihmisiä
Mjaa joo. Olet kuin vanha duunikaverini. Se valitsi salinsa aina sen mukaan minne sai myöhäisimmän kulkuluvan. Treenaili sitten iltaisin 22-24 välisenä aikana. Aika monella salillahan saa treenata puoleen yöhän saakka, joka myös osaltaan hoitaa pois noi muut häiriötekijät..
Mut kyllähän kotisalilla pärjää varsin hyvin, varsinkin jos keskittyy Arnoldin Golden Six -tyyliseen reeniin. :thumb:
Miksi ostan lauta-, tietokone- ja konsolipelejä, kirjoja ja elokuvia, joihin en koskaan ehdi tutustua? Miksi pelaan Football Manageria yömyöhään joka ilta?
Riemumieli kirjoitti:Miksi ostan lauta-, tietokone- ja konsolipelejä, kirjoja ja elokuvia, joihin en koskaan ehdi tutustua? Miksi pelaan Football Manageria yömyöhään joka ilta?
Tääh. Jätkä ajaa 40 tonnin jagella ja pitää tota kalliina!
Totanoin. Siinä on sellanen homma, että tangon kanssa tarvitaan myös uusi penkki ja voimahäkki. Pidän puolentoista tuhannen euron satsausta valurautaan ja teräsputkeen tältä osin jo aika kohtuuttomana.
Manaaja kirjoitti:Siinä on sellanen homma, että tangon kanssa tarvitaan myös uusi penkki ja voimahäkki. Pidän puolentoista tuhannen euron satsausta valurautaan ja teräsputkeen tältä osin jo aika kohtuuttomana.
Tässä olen pannut vireille suunnitelman keittiörempasta ja samalla tietysti koneet menevät vaihtoon. Onko jollain kokemuksia induktio liedestä? Onko se niin hyvä että se kannattaa hankkia? Tiedän, että kattiloista menisi suurin osa vaihtoon, mutta sillä ei nyt ole merkitystä. Kuuntelin tuossa taannoin erään kodinkonekauppiaan ylistyspuhetta kapineesta, mutta kauppamiesten puheesta on noin puolet paskaa ja sutkin sellaisen vielä enemmän.
Tsaari kirjoitti:Tässä olen pannut vireille suunnitelman keittiörempasta ja samalla tietysti koneet menevät vaihtoon. Onko jollain kokemuksia induktio liedestä? Onko se niin hyvä että se kannattaa hankkia? Tiedän, että kattiloista menisi suurin osa vaihtoon, mutta sillä ei nyt ole merkitystä. Kuuntelin tuossa taannoin erään kodinkonekauppiaan ylistyspuhetta kapineesta, mutta kauppamiesten puheesta on noin puolet paskaa ja sutkin sellaisen vielä enemmän.
Auttaako tää vastaus?
""""
Onko sinulla iso tissit?
Rakennustarkastaja28.10.2005 13:54
Mikäli vastasit kyllä, on vaara että kumartuessasi takalevyihin roikutat E-kuppejasi induktio kentässä. Tuolloin miljoona kertaa sekunnissa suuntaa vaihtava magneettikenttä polttaa kaaritukesi hehkuvan punaiseksi. Tällöin on myöskin olemassa vaara että nisäkkäiden ominaiselimet saavat palovammoja.
Tsaari kirjoitti:Tässä olen pannut vireille suunnitelman keittiörempasta ja samalla tietysti koneet menevät vaihtoon. Onko jollain kokemuksia induktio liedestä? Onko se niin hyvä että se kannattaa hankkia? Tiedän, että kattiloista menisi suurin osa vaihtoon, mutta sillä ei nyt ole merkitystä. Kuuntelin tuossa taannoin erään kodinkonekauppiaan ylistyspuhetta kapineesta, mutta kauppamiesten puheesta on noin puolet paskaa ja sutkin sellaisen vielä enemmän.
Minkä merkkisiä olet muuten miettinyt? Itse päädyimme top-of-the-line "tavalliseen" keraamiseen lieteen.
Induktio kai säästäisi sähköä, kalliitahan nuo ovat. Ja teoriassa ehkä muutama vanhin pannu menisi vaihtoon.
Minkä merkkisiä olet muuten miettinyt? Itse päädyimme top-of-the-line "tavalliseen" keraamiseen lieteen.
Induktio kai säästäisi sähköä, kalliitahan nuo ovat. Ja teoriassa ehkä muutama vanhin pannu menisi vaihtoon.
Mustakin tavallinen keraaminen liesi on jees poks. Onko induktiossa järkeä? Ainakaan astioiden vaihdon kustannuksia ei varmasti koskaan saa takaisin säästyneen sähkön muodossa.
Keraaminen liesikin lämpenee nopeasti. Ainoa käytännön ero lienee, että induktioliesi ehkä jäähtyy helpommin?